Fluisteraar/prater???
+44
Gizmo
Zininzon
Laquisia
patjuhhh
Cherique
Pannetoet
JD
Cheesegirl
Sunshine
Arwyn
Ambivalence
Lejow
Pepper
pinklady85
Shopelle
Rapunzel
PrimaBella
Raindrop
Monte
Tyrael
Shisha
Admin
Rev3rie
Mermaid
Zwerver
Blond
SuperGrover
Kabouter
Makamba
TNMN
Serena
Lynn_
Jeanette
TGR
minoessepoes
Sterre
NerdChic
Ugly Betty
Roze Roos
Suus
smooch
Lotus
Caroow
Bliss
48 plaatsers
Pagina 1 van 16
Pagina 1 van 16 • 1, 2, 3 ... 8 ... 16
Fluisteraar/prater???
Haha, ik zie ineens bij mijn naam staan dat ik een 'fluisteraar' ben... Is dat nieuw ofzo? En de mensen met heel veel posts zijn 'praters'?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Fluisteraar/prater???
Ik zag het ook al, als je echt heel veel post, ben je dan een schreeuwer? Ik wil geen fluisteraar zijn, dus ik ga maar weer even actief forummen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Kijk, dat zien we graagCaroow schreef:Ik zag het ook al, als je echt heel veel post, ben je dan een schreeuwer? Ik wil geen fluisteraar zijn, dus ik ga maar weer even actief forummen.
Gast- Gast
Haha wat stom.
Ik ken dat systeem wel op een forum, dat je upgegrade wordt naar een nieuwe soort status wanneer een bepaald aantal Posts hebt bereikt. Bij m'n amerika forum is het dan AmerikaNewbie, AmerikaOntdekker, AmerikaKenner etc etc.
Fluisteraar vind ik een beetje gek klinken haha. Al is t ook wel logisch En idd na hoe veel Posts zou je dan overgaan naar prater? En daarna? Schreeuwer? Maar daarna is niet echt iets meer.
Haha eigenlijk zou je moeten instellen dat er staat bij het begin 'nog geen cadeau', dan 'handdoekenset' en 'wasmachine' eindigend bij 'reis naar malediven' ofzo
Ik ken dat systeem wel op een forum, dat je upgegrade wordt naar een nieuwe soort status wanneer een bepaald aantal Posts hebt bereikt. Bij m'n amerika forum is het dan AmerikaNewbie, AmerikaOntdekker, AmerikaKenner etc etc.
Fluisteraar vind ik een beetje gek klinken haha. Al is t ook wel logisch En idd na hoe veel Posts zou je dan overgaan naar prater? En daarna? Schreeuwer? Maar daarna is niet echt iets meer.
Haha eigenlijk zou je moeten instellen dat er staat bij het begin 'nog geen cadeau', dan 'handdoekenset' en 'wasmachine' eindigend bij 'reis naar malediven' ofzo
Gast- Gast
Marin schreef:Haha wat stom.
Hahahaha
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
0 posts: Zwijger (geen sterren)
> 10 posts: Fluisteraar (1 ster)
> 500 posts: Prater (2 sterren)
> 1500 posts: Kletskop (3 sterren)
> 3000 posts: Ratel (4 sterren)
> 7500 posts: Uberforummer (5 sterren)
> 10 posts: Fluisteraar (1 ster)
> 500 posts: Prater (2 sterren)
> 1500 posts: Kletskop (3 sterren)
> 3000 posts: Ratel (4 sterren)
> 7500 posts: Uberforummer (5 sterren)
Gast- Gast
Ik dacht dat ik onderhand dan wel een "schreeuwer" ofzo moest zijn, maar het viel mee
Gast- Gast
En jij wordt vandaag nog wel een kletskop :-)Darcy schreef:Ik dacht dat ik onderhand dan wel een "schreeuwer" ofzo moest zijn, maar het viel mee
Gast- Gast
Marin schreef:En jij wordt vandaag nog wel een kletskop :-)Darcy schreef:Ik dacht dat ik onderhand dan wel een "schreeuwer" ofzo moest zijn, maar het viel mee
True
Gast- Gast
Haha, ik denk ook niet dat je daar erg je best voor hoeft te doen vandaag.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Ik heb op een forum gezeten waar de laatste inderdaad verslaafd was.
Lotus- Ratel
Ik zag het gister ook al. Vind het op zich wel grappig, dan zie je meteen of iemand hier al lang komt of niet.
Gast- Gast
Lilith schreef:Ik zag het gister ook al. Vind het op zich wel grappig, dan zie je meteen of iemand hier al lang komt of niet.
Dat zie je toch ook als je naar dat cijfertje kijkt onder aantal posts En bovendien zijn er mensen die al 5 jaar meelezen maar nooit iets posten.
Gast- Gast
Zal ik met je meedoen?
Lotus- Ratel
hahahaha! Nou zet hem op Moet lukken als je de hele dag zo bezig gaat.Lilith schreef:Dan schiet het tenminste een beetje op.
Gast- Gast
Hoewel, fluisteraar past misschien beter bij me.
Lotus- Ratel
Goed ideeDonderwolkje schreef:Zal ik met je meedoen?
Of ik ga de hele dag overal heel loos op reageren
Dus op alleen topics alleen 'ja, dat vind ik ook' zeggen.
Gast- Gast
Ha, zo gaat het wel erg snel ja.
Ik vindt fluisteraar zo dom staan, maar de 500 haal ik vandaag niet hor. Misschien volgende week.
Darcy en Marin schieten al aardig op
Ik vindt fluisteraar zo dom staan, maar de 500 haal ik vandaag niet hor. Misschien volgende week.
Darcy en Marin schieten al aardig op
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 16 • 1, 2, 3 ... 8 ... 16
Pagina 1 van 16
Permissies van dit forum: