Fluisteraar/prater???
+44
Gizmo
Zininzon
Laquisia
patjuhhh
Cherique
Pannetoet
JD
Cheesegirl
Sunshine
Arwyn
Ambivalence
Lejow
Pepper
pinklady85
Shopelle
Rapunzel
PrimaBella
Raindrop
Monte
Tyrael
Shisha
Admin
Rev3rie
Mermaid
Zwerver
Blond
SuperGrover
Kabouter
Makamba
TNMN
Serena
Lynn_
Jeanette
TGR
minoessepoes
Sterre
NerdChic
Ugly Betty
Roze Roos
Suus
smooch
Lotus
Caroow
Bliss
48 plaatsers
Pagina 14 van 16
Pagina 14 van 16 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16
Re: Fluisteraar/prater???
Op het oude forum deed ik er ongeveer drie jaar over om 500 posts te plaatsen. Denk niet dat ik hier ooit een prater ga worden dus
Ambivalence- Fluisteraar
- Aantal berichten : 207
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10
Je avatar is wel heel leuk.Ambivalence schreef:Op het oude forum deed ik er ongeveer drie jaar over om 500 posts te plaatsen. Denk niet dat ik hier ooit een prater ga worden dus
Gast- Gast
My god, heb echt een half uur van mijn leven verspild met het lezen van dit onzintopic Ik vond dat ik al best veel had gepost, maar nog steeds een fluisteraar dus......
Misschien moet ik mijn lettergrootte daarop aanpassen, fluisteren komt op deze manier toch beter over denk ik!
Misschien moet ik mijn lettergrootte daarop aanpassen, fluisteren komt op deze manier toch beter over denk ik!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Dankje Smikkell!
(En weer één post erbij )
Ambivalence- Fluisteraar
Ambivalence, wat heb je toch een mooi naam. Dat is een van m'n favoriete woorden.
Gast- Gast
Thanks Marin! En hij is zo op mij van toepassing ook
Ambivalence- Fluisteraar
Mwah, ik denk dat ik ergens bij prater ga blijven hangen, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik wil jouw avatar best vaker langs zien komen.Ambivalence schreef:Dankje Smikkell!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik wil jouw avatar best vaker langs zien komen.Ambivalence schreef:Dankje Smikkell!
Wat lief, ik zal mijn best doen
Ambivalence- Fluisteraar
Daarnaast ben ik ook wel benieuwd naar wat je te zeggen hebt hoor..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Daarnaast ben ik ook wel benieuwd naar wat je te zeggen hebt hoor..
De ene keer heb ik meer te vertellen dan de andere
Ambivalence- Fluisteraar
Hahaha ik denk dat ik heel veel verder zal komen dan een prater, dan moet je wel heeeeeel veel posten.
Sunshine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 247
Registratiedatum : 26-12-10
Ik heb nog een lange weg te gaan...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Bij mij schiet het ook niet echt op...
Ik voel me soms ook niet genoodzaakt om een reactie te plaatsen, ben altijd bang dat mensen het toch niet interessant vinden..
Ik voel me soms ook niet genoodzaakt om een reactie te plaatsen, ben altijd bang dat mensen het toch niet interessant vinden..
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Carola> gewoon plaatsen hoor. Waarom denk je dat? Je moet gewoon neerzetten wat jij wilt.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Carola> gewoon plaatsen hoor. Waarom denk je dat? Je moet gewoon neerzetten wat jij wilt.
Ja, maar soms denk ik dan 'wat voegt mijn post nou eigenlijk toe?'...Dan staan er bijv. al 15 reacties op een vraag van iemand en dan denk ik 'na, is mijn antwoord niet echt van toegevoegde waarde'.
Misschien is het een kwestie van 'oefenen/leren', haha!
Cheesegirl- Ratel
Carola589 schreef:Theedoosje schreef:Carola> gewoon plaatsen hoor. Waarom denk je dat? Je moet gewoon neerzetten wat jij wilt.
Ja, maar soms denk ik dan 'wat voegt mijn post nou eigenlijk toe?'...Dan staan er bijv. al 15 reacties op een vraag van iemand en dan denk ik 'na, is mijn antwoord niet echt van toegevoegde waarde'.
Ah joh gewoon plaatsen hoor ook al staan er zoveel. Wie weet wat jouw antwoord teweeg brengt. Het kan juist een antwoord zijn dat de topicopenster nodig heeft.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Carola589 schreef:Theedoosje schreef:Carola> gewoon plaatsen hoor. Waarom denk je dat? Je moet gewoon neerzetten wat jij wilt.
Ah joh gewoon plaatsen hoor ook al staan er zoveel. Wie weet wat jouw antwoord teweeg brengt. Het kan juist een antwoord zijn dat de topicopenster nodig heeft.
Tnx voor je antwoord! Zal het maar gewoon is gaan doen..!
Cheesegirl- Ratel
nou ik vind t stom..... ben hier harstikke vaak,vanaf t begin...en ik ben maar een fluisteraar...ik wil een prater worden....snif....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Maar jij valt toch wel op...... Door je puntjes....... dus........*Marietje* schreef:nou ik vind t stom..... ben hier harstikke vaak,vanaf t begin...en ik ben maar een fluisteraar...ik wil een prater worden....snif....
Gast- Gast
\Smikkell schreef:Maar jij valt toch wel op...... Door je puntjes....... dus........*Marietje* schreef:nou ik vind t stom..... ben hier harstikke vaak,vanaf t begin...en ik ben maar een fluisteraar...ik wil een prater worden....snif....
Hahaha.
Gast- Gast
Het worden er elke post meer.Brennuss schreef:\Smikkell schreef:Maar jij valt toch wel op...... Door je puntjes....... dus........*Marietje* schreef:nou ik vind t stom..... ben hier harstikke vaak,vanaf t begin...en ik ben maar een fluisteraar...ik wil een prater worden....snif....
Hahaha.
Gast- Gast
Pagina 14 van 16 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16
Pagina 14 van 16
Permissies van dit forum: