Rood wit blauwe babykamer
+2
Pien
Flower_L
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Rood wit blauwe babykamer
Ik kan me herinneren dat hier ooit foto's hebben gestaan van een " hollandse " babykamer. Was eigenlijk nog even benieuwd naar, vond zo leuk voor ideetjes.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: Rood wit blauwe babykamer
kwak had een oud-hollands thema en was het moepie niet, die ook een oud-hollands thema had?
Gast- Gast
Ja Moepie idd....
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
O dat vind ik zo leuk, dat wil ik ook als we een babykamer mogen gaan inrichten
Gast- Gast
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
ja dat had ik, of nou mijn dochter.
ik heb nog allemaal lakentjes voor een wieg en ledikant, een waskussenhoes en nog was spulletjes voor op de kamer.
evt mag je ze wel overnemen.
wou bij de volgende baby de zelfde kamer weer doen ivm de dure lakentjes ect, maar als je ze wil overnemen kan dat denk ik wel (moet natuurlijk wel even met mijn man overleggen )
ik heb nog allemaal lakentjes voor een wieg en ledikant, een waskussenhoes en nog was spulletjes voor op de kamer.
evt mag je ze wel overnemen.
wou bij de volgende baby de zelfde kamer weer doen ivm de dure lakentjes ect, maar als je ze wil overnemen kan dat denk ik wel (moet natuurlijk wel even met mijn man overleggen )
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Hier inderdaad ook een Hollandse kamer. Staat wel ergens in een oud topic en anders wil ik morgen wel even foto's plaatsen. Lukt nu niet et de iPad.
Voor het kindje waar ik nu zwanger van ben maken we ook weer een Hollandse kamer, heb alles in die stijl, lakentjes, dekentjes, omslagdoek, scholderijtjes, klamboe etc. Vind zonde om dat allemaal nieuw te kopen.
Voor het kindje waar ik nu zwanger van ben maken we ook weer een Hollandse kamer, heb alles in die stijl, lakentjes, dekentjes, omslagdoek, scholderijtjes, klamboe etc. Vind zonde om dat allemaal nieuw te kopen.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
moepie schreef:Hier inderdaad ook een Hollandse kamer. Staat wel ergens in een oud topic en anders wil ik morgen wel even foto's plaatsen. Lukt nu niet et de iPad.
ja, dat heb ik ook. maar als ik het kan verkopen voor een goede prijs dan krijgt het nieuwe kindje een andere kamer.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Vind dat 3e kamertje op de foto erg lief, en die van Moepie ook inderdaad:heart:
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Heb even gespiekt, leuk Kwak! Maar......moet eerst maar eens zwanger raken, dus ik ben voorlopig nog niet op zoek
Maar vind leuk om alvast inspiratie op te doen.
Ik ga even zoeken Moepie!
Maar vind leuk om alvast inspiratie op te doen.
Ik ga even zoeken Moepie!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Soortgelijke onderwerpen
» Blauwe plekken
» Blauwe plekken
» Vol met blauwe plekken...
» Blauwe plek
» blauwe lippen.... Wat kan dat zijn?
» Blauwe plekken