Stoelgang
+5
Alyssa
piene1983
Pien
SarahKey
CCC
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Stoelgang
Staat toch niets verkeerds in? Maar zal het weg halen
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, maar het is aan Puggle, en niet aan mijMuppetje schreef:Staat toch niets verkeerds in? Maar zal het weg halen
Gast- Gast
Ik vroeg alleen of ze terug was, miss. is de zinsvorm niet goed gevallen (de manier dat ik het vroeg/ formuleerde...) bij Puggle ofzo... Maar bedoelde het niet naar, had blijkbaar gemist dat ze terug was... Wel jammer dat ze daarom haar account laat verwijderen.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Het kwam op mij vrij pittig over zoals ik het las, maar dat is het nadeel van getypte tekst tov gesproken tekst, je mist vaak een deel wat de juiste toon zet. Soms lees je het anders als dat het bedoelt is.chococupcake schreef:Ik vroeg alleen of ze terug was, miss. is de zinsvorm niet goed gevallen bij Puggle ofzo... Maar bedoelde het niet naar, had blijkbaar gemist dat ze terug was... Wel jammer dat ze daarom haar account laat verwijderen.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Het kwam op mij vrij pittig over zoals ik het las, maar dat is het nadeel van getypte tekst tov gesproken tekst, je mist vaak een deel wat de juiste toon zet. Soms lees je het anders als dat het bedoelt is.chococupcake schreef:Ik vroeg alleen of ze terug was, miss. is de zinsvorm niet goed gevallen bij Puggle ofzo... Maar bedoelde het niet naar, had blijkbaar gemist dat ze terug was... Wel jammer dat ze daarom haar account laat verwijderen.
Ja zo was het dus ook niet bedoeld. Misschien was het wat direct en had het subtieler gemogen...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Dat was een goede optie geweestchococupcake schreef:Stofzuiger schreef:Het kwam op mij vrij pittig over zoals ik het las, maar dat is het nadeel van getypte tekst tov gesproken tekst, je mist vaak een deel wat de juiste toon zet. Soms lees je het anders als dat het bedoelt is.chococupcake schreef:Ik vroeg alleen of ze terug was, miss. is de zinsvorm niet goed gevallen bij Puggle ofzo... Maar bedoelde het niet naar, had blijkbaar gemist dat ze terug was... Wel jammer dat ze daarom haar account laat verwijderen.
Ja zo was het dus ook niet bedoeld. Misschien was het wat direct en had het subtieler gemogen...
Gast- Gast
+ 1..Stofzuiger schreef:Het kwam op mij vrij pittig over zoals ik het las, maar dat is het nadeel van getypte tekst tov gesproken tekst, je mist vaak een deel wat de juiste toon zet. Soms lees je het anders als dat het bedoelt is.chococupcake schreef:Ik vroeg alleen of ze terug was, miss. is de zinsvorm niet goed gevallen bij Puggle ofzo... Maar bedoelde het niet naar, had blijkbaar gemist dat ze terug was... Wel jammer dat ze daarom haar account laat verwijderen.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Puggle, ik weet niet precies wat er gebeurd is, maar ik hoop heel hard dat je weer terug komt!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: