Stoelgang
+5
Alyssa
piene1983
Pien
SarahKey
CCC
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Stoelgang
Hey meiden,
Ik heb sinds de zwangerschap nog al last van de stoelgang zo vervelend. Ik hoor om me heen meerdere die hier ook zo'n last van hebben.
Wie heeft dit ook gehad en wat deed je eraan en heeft het geholpen? Ik heb van de apotheek movicolon gekregen, alleen daar lees ik zoveel verschillende dingen over dat ik het nu dus niet in durft te nemen.
Hebben jullie tips
Ik heb sinds de zwangerschap nog al last van de stoelgang zo vervelend. Ik hoor om me heen meerdere die hier ook zo'n last van hebben.
Wie heeft dit ook gehad en wat deed je eraan en heeft het geholpen? Ik heb van de apotheek movicolon gekregen, alleen daar lees ik zoveel verschillende dingen over dat ik het nu dus niet in durft te nemen.
Hebben jullie tips
Gast- Gast
Re: Stoelgang
Roosvicee laxo al geprobeerd? Movicolon of lactulose mag je gewoon hebben. Dat maakt de ontlasting zachter, het prikkelt niet de darmen zoals andere laxeermiddelen.
Gast- Gast
Hier ook erg last van gehad, maar uiteindelijk bleek ik veel te weinig te drinken, nu dus veel meer drinken en nu heb ik geen last meer. Ook raadde mijn VK gedroogde vruchten aan en zo nu en dan roosvicee laxo.
Laatst aangepast door chococupcake op di 17 jan 2012 - 7:49; in totaal 1 keer bewerkt
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Nou ik ben al weer even terug hoor, als je dat goed vind natuurlijk....
Maar bedankt voor de reactie. Ik zal eens gaan kijken voor die roosvicee.
Maar bedankt voor de reactie. Ik zal eens gaan kijken voor die roosvicee.
Gast- Gast
Ik heb er ook vreselijk last van gehad.
De verloskundige raadde activia toetjes aan. Zit je niet meteen aan de medicijnen of ander spul. Bij mij werkte het goed. En geen wit brood meer eten en volkoren producten.
De verloskundige raadde activia toetjes aan. Zit je niet meteen aan de medicijnen of ander spul. Bij mij werkte het goed. En geen wit brood meer eten en volkoren producten.
Ook ik heb hier heel erg last van gehad, heb lactulose gehaald en binnen een paar dagen mertke ik verbetering!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Oh heb ik blijkbaar gemist...
Mijn VK zei trouwens wel dat je dat spul maar met mate mag gebruiken, heb alleen niet doorgevraagd waarom... Omdat ik stiekem wist dat het bij mij aan mijn vochtgehalte zou kunnen liggen...
Mijn VK zei trouwens wel dat je dat spul maar met mate mag gebruiken, heb alleen niet doorgevraagd waarom... Omdat ik stiekem wist dat het bij mij aan mijn vochtgehalte zou kunnen liggen...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Sinds ik zwanger ben heb ik inderdaad ook last van mijn stoelgang. Volgens mijn gyn volledig normaal maar wel lastig. Ik gebruik hiervoor roosvicee laxo en activia, niet iedere dag zo ongeveer om de dag tenzij het pijnlijk wordt bijvoorbeeld dan weer even elke dag. Als ik het om de dag gebruik gaat het prima, weinig last. En verder natuurlijk veel drinken, fruit en groente eten en wit meel vermijden. Realiseer je ook dat bruin brood niet perse volkoren hoeft te zijn he, heel donkerbruin brood bevat vaak niet meer vezels dan een standaard bruin brood. Probeer echt de volkorenvezels dus volkorenbrood te eten, niet altijd het lekkerst maar wel het best.
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Ik dronk altijd een glas lauwwarmwater vrijwel direct als ik uit bed kwam..
Maar ik moet mag niet klagen, heb buiten mijn zwangerschap om al jarennn last van mijn stoelgang, ik weet niet beter en tijdens de zwangerschap ging het gelukkig wel goed..
Maar ik moet mag niet klagen, heb buiten mijn zwangerschap om al jarennn last van mijn stoelgang, ik weet niet beter en tijdens de zwangerschap ging het gelukkig wel goed..
Gast- Gast
Misschien door de reactie van Chococupcake?Parel schreef:Waarom is Puggle gast?
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Wat is er met de reactie van chococupcake dan?
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Oh dat heb ik helemaal gemist!
He verdorie, hoop idd dat ze snel terugkomt!
Dingen kunnen digitaal altijd makkelijk verkeerd begrepen worden natuurlijk, al heb ik geen idee wat er gezegd is.
He verdorie, hoop idd dat ze snel terugkomt!
Dingen kunnen digitaal altijd makkelijk verkeerd begrepen worden natuurlijk, al heb ik geen idee wat er gezegd is.
Gast- Gast
Ah Puggle.... Wat jammer dat je weg bent!!!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:Ah Puggle.... Wat jammer dat je weg bent!!!!
+1!!!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Maar wat is er gebeurd dan?
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Novalee schreef:Maar wat is er gebeurd dan?
Ja dat vraag ik me ook af. Je mist duidelijk een hoop als je voor negen uur al in bed ligt
Muppetje- Ratel
Oh wacht, nee zoooo vroeg lag ik er nog niet in, dan heb ik het gewoon gemist...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Novalee schreef:Maar wat is er gebeurd dan?
Ja dat vraag ik me ook af. Je mist duidelijk een hoop als je voor negen uur al in bed ligt
Ik lag er pas om 1 uur in en ik heb het schijnbaar ook gemist.
Gast- Gast
Gast- Gast
Ze was terug omdat ze ons miste.....Stofzuiger schreef:...
Laatst aangepast door Muppetje op di 17 jan 2012 - 23:13; in totaal 1 keer bewerkt
Muppetje- Ratel
Gast- Gast
Hmm ok! Afstand nemen is natuurlijk ook maar relatief. Ik vind afstand nemen niet hetzelfde als niks meer posten. Maar goed, ik weet natuurlijk niet wat CCC heeft gezegd, al lijkt het me wel aan Puggle zelf om te bepalen of zij wat wil posten.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: