Bordeauxrode stoelgang
+5
Annie24
Happydobby
PapillonRose
Clapperdie
Slakje
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bordeauxrode stoelgang
Ik ging net Louise een nieuwe luier aandoen. Haar stoelgang was grasgroen (wat ze veel vaker heeft, volgens mij ook normale stoelgang), maar er zat ook een hoop bordeauxrode stoelgang bij. Bij haar varieert de stoelgang normaal van geel tot donkergroen. Nooit hoe het er nu uitzag.
Is dit normaal? Of moet ik hiermee naar de dokter?
Is dit normaal? Of moet ik hiermee naar de dokter?
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Re: Bordeauxrode stoelgang
Hier ook wel eens gehad. Was het groen met rood heel mooi gescheiden in een patroontje Was stoofpotje en sperciboontjes geloof ik
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Wat heeft ze gegeten? Als ze bijvoorbeeld bietjes gegeten heeft, dan vind ik het nog niet zo vreemd. Als het niet aan het eten kan liggen, dan heb ik ook geen idee.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Oh, oké, dan is het niet erg. Ik begon al ongerust te worden, had het nog nooit gezien.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Zolang er geen bloed bijzit hoef je je geen zorgen te maken.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Je wilt niet weten wat ik er vandaag in vond. Druiven, tomaatjes, haren.... Die haren vind ik echt een vies idee! Bah! Toch vind ik het wel leuk om te zien wat ik erin terug kan vinden....
Gast- Gast
Hier soms halve sperciebonen, doperwtjes, stukjes wortel, noem maar op
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Oh jee er staat me nog heel wat te wachten zie ik
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik zie je al zoeken_MamaRosa_ schreef:Je wilt niet weten wat ik er vandaag in vond. Druiven, tomaatjes, haren.... Die haren vind ik echt een vies idee! Bah! Toch vind ik het wel leuk om te zien wat ik erin terug kan vinden....
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
PiP schreef:Ik zie je al zoeken_MamaRosa_ schreef:Je wilt niet weten wat ik er vandaag in vond. Druiven, tomaatjes, haren.... Die haren vind ik echt een vies idee! Bah! Toch vind ik het wel leuk om te zien wat ik erin terug kan vinden....
Haha, nou, zo erg is het niet, maar als ik de luier verschoon kan ik het niet laten om even te kijken. En zeg nou niet dat jij dat noooit doet!
Gast- Gast
Die hele stukken vind ik altijd ook wel apart. Dan zijn kinderdarmpjes er toch nog niet echt op voorbereid om zulke hoeveelheden / grote stukken te verwerken. Vooral worteltjes komt er volgens mij net zo uit als het er in ging.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Tuinstoel schreef:Die hele stukken vind ik altijd ook wel apart. Dan zijn kinderdarmpjes er toch nog niet echt op voorbereid om zulke hoeveelheden / grote stukken te verwerken. Vooral worteltjes komt er volgens mij net zo uit als het er in ging.
Dat is niet alleen bij kinderen hoor. Op mijn oude werk zag ik dit ook regelmatig in volwassen luiers voorbij komen
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: