Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

maxi cosi tobi en romer king plus ervaring gezocht!

+9
Wennes
PiP
Bruintje Beer
Teddyaapje
meisje
Tania
Susan
nillis
Spring
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

maxi cosi tobi en romer king plus ervaring gezocht!  - Pagina 2 Empty Re: maxi cosi tobi en romer king plus ervaring gezocht!

Bericht  Fearie zo 8 jul 2012 - 9:12

Kruumel schreef:Dankjewel dames.

Op de site van maxi cosi stond er bij de tobi niks bij.

We gaan even kijken bij de prenatal welke we willen kopen.

Bij baby koop.nl hebben ze ze in de aanbieding :-) . Wij gaan daar eind deze maand heen om er eentje te halen.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

maxi cosi tobi en romer king plus ervaring gezocht!  - Pagina 2 Empty Re: maxi cosi tobi en romer king plus ervaring gezocht!

Bericht  Gast zo 8 jul 2012 - 9:26

Fearie, als ik op de banner klik krijg ik 'artikel niet gevonden'. Ik kan m tussen de producten ook niet vinden in deze aanbieding... beetje vreemd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

maxi cosi tobi en romer king plus ervaring gezocht!  - Pagina 2 Empty Re: maxi cosi tobi en romer king plus ervaring gezocht!

Bericht  Fearie zo 8 jul 2012 - 9:43

Kruumel schreef:Fearie, als ik op de banner klik krijg ik 'artikel niet gevonden'. Ik kan m tussen de producten ook niet vinden in deze aanbieding... beetje vreemd.

https://www.babykoop.nl/webwinkel/index.php/cPath/1_144_154_156/products_id/1042?osCsid=5u9tl3u9la2hqa7t8lot2beof0

En nu?

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

maxi cosi tobi en romer king plus ervaring gezocht!  - Pagina 2 Empty Re: maxi cosi tobi en romer king plus ervaring gezocht!

Bericht  Teddyaapje zo 8 jul 2012 - 10:12

Wij hebben toevallig gistere een tobi gekocht, had ik deze aanbieding maar gezien! We hadden al een romer king maar hadden een 2e stoel nodig omdat we 2 auto's hebben en T. nu toch echt wel uit de 'baby maxi cosi' is gegroeid. In de winkel vond ik T. heel mooi in de Tobi zitten en ik vond de sluiting veel handiger dan die van de romer.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

maxi cosi tobi en romer king plus ervaring gezocht!  - Pagina 2 Empty Re: maxi cosi tobi en romer king plus ervaring gezocht!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum