Welke babygym?
+5
Happydobby
Tiara
Spring
PiP
Pien
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welke babygym?
Welke babygym hebben jullie?
Ik wil voor L graag een babygym halen, ze vindt dr mobile nu al zó leuk dat ik denk dat ze dat ook wel leuk vindt. Natuurlijk is het ook goed voor dr motorische ontwikkeling straks.
Ik vind het altijd (nu nog wel) ook wel leuk dat het iets 'meer' doet, dus die van de Ikea, die houten, is echt een laatste optie voor als ik niks leuks en betaalbaars kan vinden.
Ik wil voor L graag een babygym halen, ze vindt dr mobile nu al zó leuk dat ik denk dat ze dat ook wel leuk vindt. Natuurlijk is het ook goed voor dr motorische ontwikkeling straks.
Ik vind het altijd (nu nog wel) ook wel leuk dat het iets 'meer' doet, dus die van de Ikea, die houten, is echt een laatste optie voor als ik niks leuks en betaalbaars kan vinden.
Gast- Gast
Re: Welke babygym?
Wij hebben nooit een babygym gehad, maar ik vind houten speelgoed heel mooi en dit stimuleert júist de ontwikkeling.
Deze kun je daarna ook als kapstokje gebruiken
Deze kun je daarna ook als kapstokje gebruiken
Gast- Gast
Ik heb wel de houten van Ikea, die valt prima in de smaak hier. Hang er zelf soms extra dingetjes in. en ik heb een playgro speelkleed met bogen, die is ook leuk, maar die dingen hangen iets hoger, dus de Ikea vinden ze leuker.
Gast- Gast
Die van de Ikea haal ik denk ik sowieso wel, die kan ook bij dr wipper.
Maar ik vind hem zelf een beetje saai, misschien heb ik hem te vaak gezien, we hebben hem op mijn werk ook.
Maar ik vind hem zelf een beetje saai, misschien heb ik hem te vaak gezien, we hebben hem op mijn werk ook.
Gast- Gast
Ik had de babygym van Woezel en Pip! Die viel hier goed in de smaak, en hij kon ook in de box (3hoek/half rond achtig). Zodra ze zich kon omrollen kon ze zichzelf in het spiegeltje zien en er zaten piep geluidjes in.
Gast- Gast
Wij hebben een hele leuke val bright stars.... E vind hem geweldig!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Wij hadden deze van Bambino:
Laatst aangepast door PiP op di 17 jan 2012 - 3:30; in totaal 1 keer bewerkt
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
De meisjesversie van de Bright Starts!
De boog kan er af. En de figuurtjes kunnen ook aan het matje zelf worden vast gemaakt.
De boog kan er af. En de figuurtjes kunnen ook aan het matje zelf worden vast gemaakt.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben de TinyLove Gymini Princess, er zit ook een spiegel bij en een ding waar ze met handen en voeten tegen aan kunnen slaan/schoppen waar muziek uitkomt. Mijn dochter vind hem leuk om mee te spelen.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Ik heb twee babygyms van de Rainforest serie. Die eerst van Rejoy vind ik ook erg leuk, maar ja, ik heb er al twee!
Gast- Gast
Pien schreef:Wij hebben een hele leuke val bright stars.... E vind hem geweldig!!
+1
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
PiP schreef:Wij hadden deze van Bambino:
Deze hadden wij ook, hij staat nu bij mijn ouders voor als het dochtertje van mijn broer er is. Zij is er ook helemaal weg van en die van twee van mij ook destijds. En ik had nog twee anderen, maar ik heb werkelijk geen idee waar ze van zijn. Deze was wel het meest favoriet.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Twellie schreef:Ik heb twee babygyms van de Rainforest serie. Die eerst van Rejoy vind ik ook erg leuk, maar ja, ik heb er al twee!
Die heb ik net op Markplaats opgezocht en op gereageerd, idd erg leuk!
Gast- Gast
Ik vind deze gaaf van Haba, daar kun je later nog een Indianentent van maken.
http://www.blueberryforest.com/images/Images_haba/haba-dangle-and-drape-360x544.jpg
http://www.blueberryforest.com/images/Images_haba/haba-dangle-and-drape-360x544.jpg
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Ik vind deze gaaf van Haba, daar kun je later nog een Indianentent van maken.
Haha, die is idd leuk!
Gast- Gast
wij hebben deze enA. vond hem heel erg leuk...
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
S. had deze van Little Tikes. Hij vond het vooral leuk om met zijn voetjes tegen de krab aan te schoppen zodat er licht en muziek uit kwam
Gast- Gast
Razz_ schreef:S. had deze van Little Tikes. Hij vond het vooral leuk om met zijn voetjes tegen de krab aan te schoppen zodat er licht en muziek uit kwam
Deze heeft Z. ook gehad. En ze heeft er veel mee gespeeld!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Speelkleed / Babygym
» speelkleed/playground/babygym
» Vanaf welke leeftijd rimpelcrème? En welke gebruiken jullie?
» goedkope tablet, welke? en welke android versie minimaal?
» Welke papieren bewaren jullie wel en welke niet?
» speelkleed/playground/babygym
» Vanaf welke leeftijd rimpelcrème? En welke gebruiken jullie?
» goedkope tablet, welke? en welke android versie minimaal?
» Welke papieren bewaren jullie wel en welke niet?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: