Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe slaap jij?

+54
Sterre
pinklady85
Zwerver
Makamba
Roxi3
Qiara
Cherique
Alias
mzcharlotte
Poisongirl
Glitter
Beachgirl
minoessepoes
Blond
Happy
VeryCherry
TNMN
PluDan
Jeanette
Serena
Rumble
Caresses
Tyrael
Lotus
Roze Roos
Toet
Flippin' Bitch
Tiana
Mariposa
Snoes
Monte
Ugly Betty
Pussycat
Arwyn
Zonnetje
SnowWhite
Penny Blossom
Laquisia
Bliss
smooch
Angela_1986
Zwoesj
patjuhhh
Joli86
Raindrop
Shisha
Sarah1985
Tullow
Silver
ekiaam87
Jerry
NerdChic
SoGood
*Lookie*
58 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Hoe slaap jij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe slaap jij?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 10:53

Ja, wel een mooie pyama hoor, strak shirtje enzo. Met 2 dekbedden en een vriend als kacheltje heb ik het nog koud in bed. Dus dan zit er niks anders op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe slaap jij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe slaap jij?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 10:55

Liva schreef:Ja, wel een mooie pyama hoor, strak shirtje enzo. Met 2 dekbedden en een vriend als kacheltje heb ik het nog koud in bed. Dus dan zit er niks anders op.

Hoe mooi de pyjama ook is, als je met sokken aan naar bed gaat is er geen redden meer aan lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe slaap jij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe slaap jij?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 10:56

Lilith schreef:
Angela_1986 schreef:- Wat draag je als je slaapt? Meestal 'n pyjama of shirtje

- Verwarming in slaapkamer aan of uit? Uit! Vind het vreselijk om te slapen met de verwarming aan. Het raam is ook dicht, in de zomer staat hij hooguit op 'n kiertje (beveiligingsstand zeg maar) want ik slaap beneden en mijn slaapkamer grenst aan m'n tuin. Ik zie dan allerlei doem-scenario's voor me; dat ze over m'n schutting klimmen en dan via 't slaapkamerraam naar binnen gaan... Mijn vader wilde dit van de week even 'relativeren' door te zeggen: "Oh maar als ze jou zien dan zijn ze zo weg hoor" haha en bedankt hè... Wink

. [/b]
Ik slaap aan een gallerij, in principe kan iedereen die daar staat gewoon mijn slaapkamer in klimmen, er lopen ook vaak genoeg mensen langs. Maar dan word ik echt wel wakker, en het lijkt me sterk dat ze zomaar naar binnen klimmen.
Dat lijkt mij toch wel eng hoor. Mijn slaapkamer grenst aan mn dakterras en zelfs die durf ik niet zomaar open te zetten. Maar goed, ik weet niet hoe breed jou man is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe slaap jij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe slaap jij?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 10:57

*Lookie* schreef:Beetje algemene titel maar ik vroeg het me ineens af..

- Wat draag je als je slaapt? Hemdje/t-shirt met broek.
- In welke houding slaap je? Mijn favoriete zij is bij mijn vriend thuis m'n linker. Thuis is het m'n rechter... confused
- Lig je alleen of samen in bed? Het liefst samen, het is een beetje half/half in de week.. Wink
- Verwarming in slaapkamer aan of uit? Een beetje aan, anders lig ik te klappertanden in bed en krijg ik het nooit meer warm!
- Wat ligt er op je nachtkastje? Mijn nachtkastje is een kast. Dus heeel veel.. Wink


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe slaap jij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe slaap jij?

Bericht  Snoes do 6 jan 2011 - 10:59

- Wat draag je als je slaapt? Soms enkel een slip, als het echt koud is een leuke pyjama oid. Sowieso nooit sokken, dat vind ik niet fijn slapen.
- In welke houding slaap je? Meestal op mijn zij
- Lig je alleen of samen in bed? Samen
- Verwarming in slaapkamer aan of uit? Klein beetje aan in de winter
- Wat ligt er op je nachtkastje? Wake-up light, fotokader, tijdschrift of boek

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe slaap jij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe slaap jij?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 10:59

Lilith schreef:
Liva schreef:Ja, wel een mooie pyama hoor, strak shirtje enzo. Met 2 dekbedden en een vriend als kacheltje heb ik het nog koud in bed. Dus dan zit er niks anders op.

Hoe mooi de pyjama ook is, als je met sokken aan naar bed gaat is er geen redden meer aan lol!

Jij hebt het nooit koud en ligt altijd met een sexy outfit, opgemaakt en al in bed? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe slaap jij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe slaap jij?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 11:00

Twixx schreef:
Lilith schreef:
Angela_1986 schreef:- Wat draag je als je slaapt? Meestal 'n pyjama of shirtje

- Verwarming in slaapkamer aan of uit? Uit! Vind het vreselijk om te slapen met de verwarming aan. Het raam is ook dicht, in de zomer staat hij hooguit op 'n kiertje (beveiligingsstand zeg maar) want ik slaap beneden en mijn slaapkamer grenst aan m'n tuin. Ik zie dan allerlei doem-scenario's voor me; dat ze over m'n schutting klimmen en dan via 't slaapkamerraam naar binnen gaan... Mijn vader wilde dit van de week even 'relativeren' door te zeggen: "Oh maar als ze jou zien dan zijn ze zo weg hoor" haha en bedankt hè... Wink

. [/b]
Ik slaap aan een gallerij, in principe kan iedereen die daar staat gewoon mijn slaapkamer in klimmen, er lopen ook vaak genoeg mensen langs. Maar dan word ik echt wel wakker, en het lijkt me sterk dat ze zomaar naar binnen klimmen.
Dat lijkt mij toch wel eng hoor. Mijn slaapkamer grenst aan mn dakterras en zelfs die durf ik niet zomaar open te zetten. Maar goed, ik weet niet hoe breed jou man is.
Wat zou er moeten gebeuren dan? Iedereen die daar langsloopt ziet meteen dat er mensen liggen te slapen als hij een poging doet. Daarbij ben ik echt meteen wakker als ik iets geks hoor, en de kans lijkt me bijzonder klein dat ze bij een rij van een aantal flats precies bij ons appartement naar binnen proberen te klimmen. En zelfs al zóuden ze dat doen, dan is het een niet zo heel slim iemand, en dan kan ik hem wel aan smile

Vond het eerst ook wel eng, maar wat zou er nou eigenlijk moeten gebeuren?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe slaap jij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe slaap jij?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 11:04

Liva schreef:
Lilith schreef:
Liva schreef:Ja, wel een mooie pyama hoor, strak shirtje enzo. Met 2 dekbedden en een vriend als kacheltje heb ik het nog koud in bed. Dus dan zit er niks anders op.

Hoe mooi de pyjama ook is, als je met sokken aan naar bed gaat is er geen redden meer aan lol!

Jij hebt het nooit koud en ligt altijd met een sexy outfit, opgemaakt en al in bed? :P
Opgemaakt niet, sexy outfit ook niet, want ik draag niets (wat dan wel weer sexy gevonden wordt door manlief), maar het ligt gewoon lekkerder). En koud heb ik het idd nooit. Kwestie van goed dekbed kopen. Hoe meer je aantrekt, hoe minder goed een dekbed werkt, hoe minder je aantrekt, hoe beter (een goed) dekbed werkt qua warmte vasthouden. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe slaap jij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe slaap jij?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 11:04

Lilith schreef:
Twixx schreef:
Lilith schreef:
Angela_1986 schreef:- Wat draag je als je slaapt? Meestal 'n pyjama of shirtje

- Verwarming in slaapkamer aan of uit? Uit! Vind het vreselijk om te slapen met de verwarming aan. Het raam is ook dicht, in de zomer staat hij hooguit op 'n kiertje (beveiligingsstand zeg maar) want ik slaap beneden en mijn slaapkamer grenst aan m'n tuin. Ik zie dan allerlei doem-scenario's voor me; dat ze over m'n schutting klimmen en dan via 't slaapkamerraam naar binnen gaan... Mijn vader wilde dit van de week even 'relativeren' door te zeggen: "Oh maar als ze jou zien dan zijn ze zo weg hoor" haha en bedankt hè... Wink

. [/b]
Ik slaap aan een gallerij, in principe kan iedereen die daar staat gewoon mijn slaapkamer in klimmen, er lopen ook vaak genoeg mensen langs. Maar dan word ik echt wel wakker, en het lijkt me sterk dat ze zomaar naar binnen klimmen.
Dat lijkt mij toch wel eng hoor. Mijn slaapkamer grenst aan mn dakterras en zelfs die durf ik niet zomaar open te zetten. Maar goed, ik weet niet hoe breed jou man is.
Wat zou er moeten gebeuren dan? Iedereen die daar langsloopt ziet meteen dat er mensen liggen te slapen als hij een poging doet. Daarbij ben ik echt meteen wakker als ik iets geks hoor, en de kans lijkt me bijzonder klein dat ze bij een rij van een aantal flats precies bij ons appartement naar binnen proberen te klimmen. En zelfs al zóuden ze dat doen, dan is het een niet zo heel slim iemand, en dan kan ik hem wel aan smile

Vond het eerst ook wel eng, maar wat zou er nou eigenlijk moeten gebeuren?
Jij vond het eerst denk ik ook niet voor niets eng. Er kan dan gewoon zomaar iemand binnen stappen. Die gedachte is (vind ik althans) al doodeng.
Ik weet niet, ik zou het gewoon echt niet doen. Maar ik slaap vaak alleen. Zou jij het doen als je alleen zou slapen?
Oh en iemand die het doet, is dom ja, dat sowieso..maar die kunnen ook sterk zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe slaap jij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe slaap jij?

Bericht  Mariposa do 6 jan 2011 - 11:06

- Wat draag je als je slaapt? in de winter pyamabroek en shirtje of hemdje, in de zomer zo min mogelijk
- In welke houding slaap je? op mn buik of op mn zij opgekruld
- Lig je alleen of samen in bed? alleen
- Verwarming in slaapkamer aan of uit? meestal een beetje aan
- Wat ligt er op je nachtkastje? pil, boek, telefoon
Mariposa
Mariposa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe slaap jij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe slaap jij?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 11:09

Lilith schreef:
Liva schreef:
Lilith schreef:
Liva schreef:Ja, wel een mooie pyama hoor, strak shirtje enzo. Met 2 dekbedden en een vriend als kacheltje heb ik het nog koud in bed. Dus dan zit er niks anders op.

Hoe mooi de pyjama ook is, als je met sokken aan naar bed gaat is er geen redden meer aan lol!

Jij hebt het nooit koud en ligt altijd met een sexy outfit, opgemaakt en al in bed? :P
Opgemaakt niet, sexy outfit ook niet, want ik draag niets (wat dan wel weer sexy gevonden wordt door manlief), maar het ligt gewoon lekkerder). En koud heb ik het idd nooit. Kwestie van goed dekbed kopen. Hoe meer je aantrekt, hoe minder goed een dekbed werkt, hoe minder je aantrekt, hoe beter (een goed) dekbed werkt qua warmte vasthouden. smile

Misschien moet ik dan maar concluderen dat mijn vriend zelfs opgewonden van me raakt als ik in mijn meest onsexy outfit in bed lig Very Happy

En het ligt niet aan het dekbed, ik ben gewoon een enorme koukleum smile Overdag krijg ik het nu ook niet warm, hoeveel kleding ik ook aan doe.


Laatst aangepast door Liva op do 6 jan 2011 - 11:09; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe slaap jij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe slaap jij?

Bericht  Tiana do 6 jan 2011 - 11:09

- Wat draag je als je slaapt? Een pyjama (geen sokken behalve als ik koude voeten heb en dan schop ik ze 's nachts alsnog uit :P)
- In welke houding slaap je? Op mijn zij of buik, maar de laatste week meer op mijn rug of zij vanwege een operatie aan mijn knie.
- Lig je alleen of samen in bed? Alleen en soms komt mijn zusje bij me in bed liggen..
- Verwarming in slaapkamer aan of uit? Uit, want die heb ik niet op zolder
- Wat ligt er op je nachtkastje? *kijkt even naar links*: schemerlamp, flesje water, de pil, paracetamol, vaseline (droge lippen), haarclipjes, elastiekje en zakdoekjes.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe slaap jij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe slaap jij?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 11:15

Twixx schreef:
Lilith schreef:
Twixx schreef:
Lilith schreef:
Angela_1986 schreef:- Wat draag je als je slaapt? Meestal 'n pyjama of shirtje

- Verwarming in slaapkamer aan of uit? Uit! Vind het vreselijk om te slapen met de verwarming aan. Het raam is ook dicht, in de zomer staat hij hooguit op 'n kiertje (beveiligingsstand zeg maar) want ik slaap beneden en mijn slaapkamer grenst aan m'n tuin. Ik zie dan allerlei doem-scenario's voor me; dat ze over m'n schutting klimmen en dan via 't slaapkamerraam naar binnen gaan... Mijn vader wilde dit van de week even 'relativeren' door te zeggen: "Oh maar als ze jou zien dan zijn ze zo weg hoor" haha en bedankt hè... Wink

. [/b]
Ik slaap aan een gallerij, in principe kan iedereen die daar staat gewoon mijn slaapkamer in klimmen, er lopen ook vaak genoeg mensen langs. Maar dan word ik echt wel wakker, en het lijkt me sterk dat ze zomaar naar binnen klimmen.
Dat lijkt mij toch wel eng hoor. Mijn slaapkamer grenst aan mn dakterras en zelfs die durf ik niet zomaar open te zetten. Maar goed, ik weet niet hoe breed jou man is.
Wat zou er moeten gebeuren dan? Iedereen die daar langsloopt ziet meteen dat er mensen liggen te slapen als hij een poging doet. Daarbij ben ik echt meteen wakker als ik iets geks hoor, en de kans lijkt me bijzonder klein dat ze bij een rij van een aantal flats precies bij ons appartement naar binnen proberen te klimmen. En zelfs al zóuden ze dat doen, dan is het een niet zo heel slim iemand, en dan kan ik hem wel aan smile

Vond het eerst ook wel eng, maar wat zou er nou eigenlijk moeten gebeuren?
Jij vond het eerst denk ik ook niet voor niets eng. Er kan dan gewoon zomaar iemand binnen stappen. Die gedachte is (vind ik althans) al doodeng.
Ik weet niet, ik zou het gewoon echt niet doen. Maar ik slaap vaak alleen. Zou jij het doen als je alleen zou slapen?
Oh en iemand die het doet, is dom ja, dat sowieso..maar die kunnen ook sterk zijn.
Dat doe ik ook als ik alleen slaap ja smile Ben gewoon niet zo bang uitgevallen geloof ik. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe slaap jij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe slaap jij?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 11:18

- Wat draag je als je slaapt? Een shirt en als 't koud is, een trainingsbroek.
- In welke houding slaap je? Op mijn zij met één been opgetrokken, één arm onder 't kussen.
- Lig je alleen of samen in bed? Met Fritsie mijn kat
- Verwarming in slaapkamer aan of uit? Uit!! Altijd uit, pf zou gek worden anders....
- Wat ligt er op je nachtkastje? Een biggenknuffel, biggenlampje, Crystal Clear, Nurofen, Herom desinfecterend handgel, flos, een boek over WO2..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe slaap jij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe slaap jij?

Bericht  Flippin' Bitch do 6 jan 2011 - 11:21

- Wat draag je als je slaapt? Een lange pyjamabroek met een strak hemdje + als het koud is een longsleeve er overheen.
- In welke houding slaap je? Meestal op mijn buik, soms op mijn zij.
- Lig je alleen of samen in bed? Meestal alleen, maar met vriend als we bij elkaar logeren
- Verwarming in slaapkamer aan of uit? Aan, anders kom ik 's ochtends helemaal mijn bed niet uit.
- Wat ligt er op je nachtkastje? Op het moment staat mijn kerstboompje er nog. Maar meestal: schemerlamp, handcreme, oranje blikje, flesje water, ring en handcreme.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe slaap jij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe slaap jij?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 11:24

- Wat draag je als je slaapt?

In de zomer alleen ondergoed, nu een trainingsbroek met een t-shirt.

- In welke houding slaap je?

Ik lig het liefst op mijn buik.

- Lig je alleen of samen in bed?

Samen.

- Verwarming in slaapkamer aan of uit?

We hebben vloer/wand-verwarming, die kan niet maar zo even uit en aan, dus aan. Volgens mij staat 'ie dan op nachtprogramma.


- Wat ligt er op je nachtkastje?

Ik heb geen nachtkastje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe slaap jij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe slaap jij?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 11:29

- Wat draag je als je slaapt?
In de zomer een hemdje en een boxer. In de winter een pyjama, of een joggingbroek met een shirt.

- In welke houding slaap je?
Meestal op mijn linkerzij of mijn buik.

- Lig je alleen of samen in bed?
Alleen... Nouja met mijn kat eigenlijk, die komt altijd lekker bij me slapen.

- Verwarming in slaapkamer aan of uit?
Uit, altijd. En het raam ook nog eens open, hoe koud het ook is

- Wat ligt er op je nachtkastje?
De pil, mijn sieraden, dampo, lippenbalsem, mijn oorbellenrek, pijnstillers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe slaap jij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe slaap jij?

Bericht  Toet do 6 jan 2011 - 12:24

- Wat draag je als je slaapt?
Nu een short en een voetbalshirtje, als he weer wat warmer is alleen een string/boxer.
- In welke houding slaap je?
Half op mijn zij/half op m'n buik, met m'n hoofd net op het puntje van het kussen, maar ik wil wel per se een groot dik kussen hebben. Met een hand onder m'n hoofd of ergens in de buurt. En meestal met een been gestrekt en een been opgetrokken. Als het niet zo koud is als nu heb ik de dekens altijd tussen m'n lichaam liggen, alsof ik er mee knuffel zegmaar. Het het opgetrokken been boven de dekens.
- Lig je alleen of samen in bed?
Op het moment meestal alleen. (vrijgezel)
- Verwarming in slaapkamer aan of uit?
Hij staat nu aan, op 17 graden geloof ik. Wanneer het weer iets warmer word uit. Ik kan echt niet tegen warmte in m'n slaapkamer.
- Wat ligt er op je nachtkastje?
Daar staat een lampje op en m'n wekker. Pilstrip en labello liggen er op en m'n telefoon ligt naast m'n kussen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe slaap jij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe slaap jij?

Bericht  Roze Roos do 6 jan 2011 - 12:26

*Lookie* schreef:Beetje algemene titel maar ik vroeg het me ineens af..

- Wat draag je als je slaapt? Euhm wisselend maar met koud weer een pyjama en in de zomer een hempje
- In welke houding slaap je? Voornamelijk op mij zij en rug
- Lig je alleen of samen in bed? Voorlopig nog alleen denk ik
- Verwarming in slaapkamer aan of uit? Uit
- Wat ligt er op je nachtkastje? Geen nachtkastje maar naast mijn bed ligt mijn telefoon en mijn boek

Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe slaap jij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe slaap jij?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 20:44

*Lookie* schreef:Beetje algemene titel maar ik vroeg het me ineens af..

- Wat draag je als je slaapt? Een string, sokken(als mijn voeten koud zijn ben ik helemaal koud) en een shirtje.
- In welke houding slaap je? Op mijn buik met mijn hoofd naar links en mijn armen langs mijn lichaam en handen bij mijn heupen ongeveer.- Lig je alleen of samen in bed? Samen- Verwarming in slaapkamer aan of uit? Uit. Anders krijg ik enorme hoofdpijn en zweet ik me s'nachts te pletter.- Wat ligt er op je nachtkastje? Chocolade Bodypaint hahaha, kaarsje, mijn telefoon, foto van ons zoontje toen hij net geboren was.
..


Laatst aangepast door Gekje op vr 7 jan 2011 - 3:44; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe slaap jij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe slaap jij?

Bericht  Lotus do 6 jan 2011 - 21:10

- Wat draag je als je slaapt? Een lange pyjamabroek met in de winter een shirt met lange mouwen en in de zomer een hemdje.
- In welke houding slaap je? Dat wisselt heel erg, maar meestal niet op mijn rug.
- Lig je alleen of samen in bed? Alleen.
- Verwarming in slaapkamer aan of uit? Het liefste uit, maar in mijn studentenkamer gaat dat niet om de een of andere vage reden.
- Wat ligt er op je nachtkastje? Handcrème, mijn brillenkoker, medicijnen, wekker en oordopjes.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe slaap jij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe slaap jij?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 21:56

- Wat draag je als je slaapt? Ik draag 's nachts niets en lig bijna altijd boven de dekens.
- In welke houding slaap je? Ik ben een alles slaper. Lig in elke houding.
- Lig je alleen of samen in bed? Samen.
- Verwarming in slaapkamer aan of uit? Er is geen eens een verwarming boven, ja in de douche, maar die staat uit, dus boven is het lekker koel.
- Wat ligt er op je nachtkastje? Nachtkastje staat achter het bed en daat staat een lampje, wekker en een tv op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe slaap jij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe slaap jij?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 22:21

Ik slaap echt nooit meer naakt! Ik heb het wel geweten op vakantie in Turkije.. kwam er een aardbeving lag ik in mijn nakie in bed want het was ontiegelijk warm en toen kon ik in het donker op zoek naar iets wat in aan moest want we moesten naar buiten.. Echt NEVER again.. ik kan zelfs niet goed slapen als ik naakt lig!

Anyway: ik draag in bed een zomer pyjama, zo een van lekkere tshirtstof. Soms draag ik een boxershortje en een tshirt van mijn man.
Wij hebben vloerverwarming op de slaapkamer en die moet altijd een beetje aanstaan,maar het is niet warm ofzo.. dus als ik uit bed stap heb ik warme pootjes. Ik slaap altijd in 1 houding op mijn buik, mijn rechterbeen opgetrokken, met mijn linkerarm onder mijn kussen en mijn rechterhand dicht tegen mijn gezicht. Ik slaap altijd zo en ik krijg nachtmerries als ik op mijn rug beland tijdens het slapen. Ik slaap samen met mijn man, die trouwens altijd de dekens jat en ik midden in de nacht bevoren wakker word.. hij is ook heel erg, want ik kan trekken wat ik wil maar hij ligt er echt helemaal op..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe slaap jij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe slaap jij?

Bericht  Tyrael do 6 jan 2011 - 22:30

- Wat draag je als je slaapt? Een trainingsbroek + hemdje, 's zomers een shortje + hemdje
- In welke houding slaap je? All over the place, ik ben echt een verschrikkelijke draaikont en heb eigenlijk niet 1 favoriete houding
- Lig je alleen of samen in bed? alleen
- Verwarming in slaapkamer aan of uit? alleen als het 's nachts heel stevig vriest (-10 ofzo) dan aan, anders uit
- Wat ligt er op je nachtkastje? Ik heb niet geen nachtkastje, wel een oud instrumentenkoffer waar mijn wake-up light op staat en verder heb ik naast mijn bed altijd een flesje water staan en boeken liggen.
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe slaap jij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe slaap jij?

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 22:30

CKC schreef: want ik kan trekken wat ik wil maar hij ligt er echt helemaal op..
Je hebt het over de dekens toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe slaap jij? - Pagina 3 Empty Re: Hoe slaap jij?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum