autostoel vraagjes
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
autostoel vraagjes
We zijn opzoek naar een goede maar niet al te dure autostoel voor erbij. Iemand tips welke fijn en veilig zijn? Gamma, Hema of ergens anders misschien? T. is nu 14mnd en weegt 10kg.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Re: autostoel vraagjes
Hebben jullie twee auto's?
Dan zou ik gaan voor zo'n combistoel, dus groep 1 en groep 2 samen. Laurens zit nog in de groep 1 stoel, maar heeft ook al een paar keer op de groep 2 stoel gezeten en dat gaat ook prima. Als je voor een combistoel gaat, ben je voor lange tijd meteen klaar, wellicht dat het goedkoper is dan nu een groep 1 stoel aanschaffen en over 1,5 jaar een groep 2 stoel.
Dan zou ik gaan voor zo'n combistoel, dus groep 1 en groep 2 samen. Laurens zit nog in de groep 1 stoel, maar heeft ook al een paar keer op de groep 2 stoel gezeten en dat gaat ook prima. Als je voor een combistoel gaat, ben je voor lange tijd meteen klaar, wellicht dat het goedkoper is dan nu een groep 1 stoel aanschaffen en over 1,5 jaar een groep 2 stoel.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Wij hebben een maxicosi stoel Priori geloof ik. Op zich een fijne stoel maar achteraf was ik voor de iets duurdere variant, de Tobi, gegaan.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Het is een tweede stoel voor bij mijn schoonouders.
Teddyaapje- Ratel
http://www.kadocus.nl/autostoel-acces-basic-sp-shadow-black.html?utm_source=beslistslimmershoppen&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslist
is dit wat denken jullie? is van de gamma
is dit wat denken jullie? is van de gamma
Teddyaapje- Ratel
Het zal vast goed zijn, anders mogen ze het niet verkopen (lijkt mij). Maar persoonlijk zou ik niet voor een onbekend merk kiezen, en toch voor de bekende (en meteen ook duurdere) merken gaan. Maarja.. dat is gewoon een gevoel haha.
Gast- Gast
Die heb ik ook en ook de verhoger met rugleuning voor de oudste. Ze bevallen prima.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
We hebben van buren een goeie 2e gekregen voor bij mijn ouders in de auto..is MP niet wat?!
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: