Baby/kindjesfoto's
+35
Merai
Tazz
MamaVanDarcy
mickey
LindaK
Phileine
Coccinelle
Mamasapje
PiP
sabje
Makamba
Monnie
TNMN
Ugly Betty
Rouge
sheila123
meisjesmama
CareBear
Susan
L!ND@
SarahKey
Zwerver
NoorA
nisavi
Nana
PapillonRose
Meeko
Flemy
Lynn_
moepie
Fiwen
Parisienne
sandra
JD
Bosjesvrouw
39 plaatsers
Pagina 4 van 7
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Baby/kindjesfoto's
+1Strawberry Shortcake schreef:Lilith schreef:Ik plaats hem zo nog wel even, ik laat dat alleen niet de hele dag staan, anders vergeet ik hem weg te halen.
En Sarah: dat mag iedereen toch zelf weten? Als ik iemand in het echt een foto laat zien van mijn kinderen geef ik die foto toch ook niet mee naar huis, en dan stop ik hem ook gewoon weer in mijn portomonnee... en dat ik foto's hier weer weghaal vind ik hetzelfde. Ik wil best foto's laten zien, maar die laat ik niet tot in lengte van dagen staan.
Als iemand echt nieuwsgierig is wil ik hem dan later nog best even plaatsen hoor, of pm'en.
Eens. Ik laat mijn foto's ook nooit lang online staan.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Hier mijn mannetje
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10
Lynn_ schreef:Wat is Mara toch een schatje. Hoe gaat het met haar, mamavan2? Of heb je het er liever niet over?
Wat lief van je, ik lees nu je reactie pas. Het gaat eigenlijk best goed met M.ara ze ontwikkeld zich opeens met sprongen, dit hadden de artsen niet verwacht. Binnenkort wordt ze wer opgenomen in Utrecht voor meerdere onderzoeken. Als je alles eens wil lezen moet je even op mara haar site kijken daar staat alles op anders wordt het zo'n verhaal maar lief dat je ernaar vraagt, dit is de site van M.ara : www.marasenna.babysite.nl
Laatst aangepast door Mama_van2 op vr 7 jan 2011 - 9:44; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
foetsie
Laatst aangepast door PiP op ma 10 jan 2011 - 7:35; in totaal 1 keer bewerkt
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Maar nu kijk je alleen vanuit jezelf. Anderen moeten de foto's laten staan omdat het voor jou vervelend is dat je ze mist/ze niet ziet.SarahKey schreef:Ik vind het sowieso stom om even een foto erop te zetten en dan snel weghalen. Zit je soms een halve blz door te scrollen met allemaal weggehaalde post's. Heel vervelend. Plaats dan niets. Anyway..
Gast- Gast
PapillonRose schreef:+1Strawberry Shortcake schreef:Lilith schreef:Ik plaats hem zo nog wel even, ik laat dat alleen niet de hele dag staan, anders vergeet ik hem weg te halen.
En Sarah: dat mag iedereen toch zelf weten? Als ik iemand in het echt een foto laat zien van mijn kinderen geef ik die foto toch ook niet mee naar huis, en dan stop ik hem ook gewoon weer in mijn portomonnee... en dat ik foto's hier weer weghaal vind ik hetzelfde. Ik wil best foto's laten zien, maar die laat ik niet tot in lengte van dagen staan.
Als iemand echt nieuwsgierig is wil ik hem dan later nog best even plaatsen hoor, of pm'en.
Tuurlijk mag ieder dat weten, maar soms is een fototopic een uur oud en zijn de helft van de foto's al verwijderd. zowel hier als een ander fototopic. Dan denk ik soms echt: plaats dan niets! Of een dag ofzo.. Ik snap ook wel dat je foto's niet voor altijd erop wil laten, maar sommige halen met 5 minuten de foto al weg. Maar goed, snap wel meer dingen niet
*weg*
Laatst aangepast door yvonne op za 8 jan 2011 - 7:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dit zijn mijn kindjes als trio ( een uniek iets want er is er altijd wel 1 die niet wil )!( niet quoten ook thnx:) )
*weg*
*weg*
Laatst aangepast door Mamasapje op zo 9 jan 2011 - 11:30; in totaal 1 keer bewerkt
Mamasapje- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 661
SP, wat is je haar lang! Ow, en C is echt geweldig!
Edit: heeft hij nagellak op?
Gast- Gast
Ik mis ook altijd die foto`s... En tuurlijk neem je je foto in het echt ook weer mee, maar het komt nu een beetje over als Kijk een foto van mij kind en je haalt de foto net weg voor degene kan kijken.SarahKey schreef:PapillonRose schreef:+1Strawberry Shortcake schreef:Lilith schreef:Ik plaats hem zo nog wel even, ik laat dat alleen niet de hele dag staan, anders vergeet ik hem weg te halen.
Tuurlijk mag ieder dat weten, maar soms is een fototopic een uur oud en zijn de helft van de foto's al verwijderd. zowel hier als een ander fototopic. Dan denk ik soms echt: plaats dan niets! Of een dag ofzo.. Ik snap ook wel dat je foto's niet voor altijd erop wil laten, maar sommige halen met 5 minuten de foto al weg. Maar goed, snap wel meer dingen niet
Maar het zijn jullie kinderen en jullie foto`s, je moet er natuurlijk zelf mee doen wat je wilt.
Ik laat ze meestal 1 of 2 dagen staan.
PiP- Ratel
Wat een prachtkinderen allemaal!
Sp: Geweldig die eerste foto!! Hij staat letterlijk krom van het lachen
Sp: Geweldig die eerste foto!! Hij staat letterlijk krom van het lachen
PiP- Ratel
Leuke foto Mamasapje. Leuk om te zien dat je ene dochter lichtblauwe ogen heeft en de andere donkere ogen, heel mooi.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
@ Pip: Wat een mooie dochter heb je! Ik vind haar kleding ook ontzettend leuk
@ Mamasap: Wat een mooie kindjes! Een prachtstel.
@ Mamasap: Wat een mooie kindjes! Een prachtstel.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Smikkell schreef:SP, wat is je haar lang! Ow, en C is echt geweldig!
Ja Als ik me opmaak of nagellak opdoe, wil hij ook.
Met mascara kan ik nog zeggen dat hij pijn in zijn ogen krijgt maar voor nagellak heb ik geen excuus :-)
Mijn kleine dragqueen
Gast- Gast
Dank je wel !! M. heeft hele donkere ogen , heeft ze van haar papa... daar lijkt ze ook precies op! I. heeft helderblauwe ogen.. hierbij nog even een fotootje.. Dat heeft ze weer van mij... al heb ik ze niet zoo fel! Als we met haar in de stad ofzo lopen worden we vaak tegengehouden omdat ze even moeten zeggen wat voor mooie ogen ze wel niet heeft...
Kleine O. krijgt denk ik ook blauwe ogen... Ik vind jullie kleintjes ook super om zo af en toe weer ff te zien, dan zie je hoe hard ze groeien en hoe snel de tijd gaat he?? Hier dan nog even een foto van I. ( niet quoten, ik haal ze vanavond weer weg:) )
*weg*
Kleine O. krijgt denk ik ook blauwe ogen... Ik vind jullie kleintjes ook super om zo af en toe weer ff te zien, dan zie je hoe hard ze groeien en hoe snel de tijd gaat he?? Hier dan nog even een foto van I. ( niet quoten, ik haal ze vanavond weer weg:) )
*weg*
Laatst aangepast door Mamasapje op zo 9 jan 2011 - 11:29; in totaal 1 keer bewerkt
Mamasapje- Prater
Niets mis met nagellak toch?Sunprincess schreef:Smikkell schreef:SP, wat is je haar lang! Ow, en C is echt geweldig!
Met mascara kan ik nog zeggen dat hij pijn in zijn ogen krijgt maar voor nagellak heb ik geen excuus :-)
Mijn kleine dragqueen
Gast- Gast
Leuk zeg om al die foto's weer eens te zien. Mamasapje, wat zijn je kinderen groot geworden zeg en de derde erbij, gefelciteerd.
Gast- Gast
mamavan2: ja die groeien ook gewoon door;) gaat hard hoor! M. zit op de basisschool al en I. gaat eind dit jaar ook. Ja een 3e erbij:) willen er nog wel 1 maar dat is iets voor later... we moeten sowieso nog toestemming vragen aan de gyn:)
Mamasapje- Prater
mamasapje....wow die ogen inderdaad....wat mooi!
tegen de tijd dat ze een jar of 16 is zou ik even wat extra sloten op de voordeur doen....denk dat er heel wat mannen voor dr aan de deur gaan komen haha!
tegen de tijd dat ze een jar of 16 is zou ik even wat extra sloten op de voordeur doen....denk dat er heel wat mannen voor dr aan de deur gaan komen haha!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Sunprincess schreef:Smikkell schreef:SP, wat is je haar lang! Ow, en C is echt geweldig!
Mijn kleine dragqueen
Hahahaha geweldig!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» There goes my baby.......
» Baby's met KMA
» Baby tv...???
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» There goes my baby.......
» Baby's met KMA
» Baby tv...???
Pagina 4 van 7
Permissies van dit forum: