Baby/kindjesfoto's
+35
Merai
Tazz
MamaVanDarcy
mickey
LindaK
Phileine
Coccinelle
Mamasapje
PiP
sabje
Makamba
Monnie
TNMN
Ugly Betty
Rouge
sheila123
meisjesmama
CareBear
Susan
L!ND@
SarahKey
Zwerver
NoorA
nisavi
Nana
PapillonRose
Meeko
Flemy
Lynn_
moepie
Fiwen
Parisienne
sandra
JD
Bosjesvrouw
39 plaatsers
Pagina 2 van 7
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Baby/kindjesfoto's
Arden schreef:moepie schreef:Arden; hihi ik wist helemaal niet dat jij het was! Alles goed daar?
Dit is mijn meisje
(niet quoten a.u.b.)
Haha, ik heb deze naam al vanaf mei ofzo maar het gaat allemaal goed hier hoor. Wel druk en de jongste slaapt nog steeds niet door dus we zijn ook erg moe. Jouw meisje ook niet he? Hoe gaat het daar verder?
Hier zijn de nachten ook nog steeds een drama. Soms hebben we geluk en zit er een weekje bij dat ze maar 1x komt voor alleen de speen of door slaapt. Maar vervolgens begint het feest weer! Tja.... het zal wel een keer over gaan.
Verder alles goed hier!
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
*
Laatst aangepast door Flemy op vr 7 jan 2011 - 23:08; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Foto weg)
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10
Mama van 2, idd super leuke kleertje! En mooi meisje!
Voor de rest ook allemaal mooie kindjes zeg! Zo leuk om te zien.
Mijn meisje:
Voor de rest ook allemaal mooie kindjes zeg! Zo leuk om te zien.
Mijn meisje:
Meeko- Prater
- Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een leuke foto's, wat hebben jullie allemaal mooie kindjes :-)
* weg
* weg
Laatst aangepast door PapillonRose op do 6 jan 2011 - 11:51; in totaal 1 keer bewerkt
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
*ontqoute.. oeps sorry
Laatst aangepast door BlueBell op do 6 jan 2011 - 10:53; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door PapillonRose op do 6 jan 2011 - 11:53; in totaal 1 keer bewerkt
PapillonRose- Ratel
En BlueBell, zou je misschien mijn foto's kunnen ontquoten Dan kan ik ze later weer weghalen zodat ze niet voor altijd op internet staan. Merci beaucoup
PapillonRose- Ratel
Hier is mijn lekkere ventje (niet quoten):
*weg*
*weg*
Laatst aangepast door Nana op zo 9 jan 2011 - 3:48; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Foto weggehaald)
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Zo zag het er vandaag uit toen ik mijn kinderen wilde roepen voor het eten:
*
Ze zijn een beetje moe van de eerste week na de vakantie Ik moest mijn dochter wakker maken, en als ik 5 minuten langer had gewacht was mijn zoon boven op haar in slaap gevallen
*
Ze zijn een beetje moe van de eerste week na de vakantie Ik moest mijn dochter wakker maken, en als ik 5 minuten langer had gewacht was mijn zoon boven op haar in slaap gevallen
Laatst aangepast door Lilith op do 6 jan 2011 - 11:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
@Lilith: Lief hoor!
nisavi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 236
Punten : 243
Lilith schreef:Zo zag het er vandaag uit toen ik mijn kinderen wilde roepen voor het eten:
*
Waarom zo snel al weg , Ik mis altijd jouw kindjes!
NoorA- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10
+1NoorA schreef:Lilith schreef:Zo zag het er vandaag uit toen ik mijn kinderen wilde roepen voor het eten:
*
Waarom zo snel al weg , Ik mis altijd jouw kindjes!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het sowieso stom om even een foto erop te zetten en dan snel weghalen. Zit je soms een halve blz door te scrollen met allemaal weggehaalde post's. Heel vervelend. Plaats dan niets. Anyway..
Doedel, wat een prachtige dochter heb je! Echt een plaatje!
En M.ara ook al zo'n schat Ik vind haar sprekend op d'r zus lijken! zo grappig
Ook de andere kindjes, wat worden ze groot! En moepie, had nog niet eerder een foto van jou dochter gezien, wat een pretletter! Heel ondeugend koppie
Doedel, wat een prachtige dochter heb je! Echt een plaatje!
En M.ara ook al zo'n schat Ik vind haar sprekend op d'r zus lijken! zo grappig
Ook de andere kindjes, wat worden ze groot! En moepie, had nog niet eerder een foto van jou dochter gezien, wat een pretletter! Heel ondeugend koppie
Ik plaats hem zo nog wel even, ik laat dat alleen niet de hele dag staan, anders vergeet ik hem weg te halen.
En Sarah: dat mag iedereen toch zelf weten? Als ik iemand in het echt een foto laat zien van mijn kinderen geef ik die foto toch ook niet mee naar huis, en dan stop ik hem ook gewoon weer in mijn portomonnee... en dat ik foto's hier weer weghaal vind ik hetzelfde. Ik wil best foto's laten zien, maar die laat ik niet tot in lengte van dagen staan.
Als iemand echt nieuwsgierig is wil ik hem dan later nog best even plaatsen hoor, of pm'en.
En Sarah: dat mag iedereen toch zelf weten? Als ik iemand in het echt een foto laat zien van mijn kinderen geef ik die foto toch ook niet mee naar huis, en dan stop ik hem ook gewoon weer in mijn portomonnee... en dat ik foto's hier weer weghaal vind ik hetzelfde. Ik wil best foto's laten zien, maar die laat ik niet tot in lengte van dagen staan.
Als iemand echt nieuwsgierig is wil ik hem dan later nog best even plaatsen hoor, of pm'en.
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Lilith op vr 7 jan 2011 - 0:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja, die gaat er op de een of andere manier altijd voor zitten haha. Ik heb nu geen nieuwe foto's meer, ik zal er straks eens wat maken.Mama_van2 schreef:Lieskuh schreef:Je moet het ook niet vragen maar gewoon doenMama_van2 schreef:Wat een lieffie en ze lijkt inderdaad op Mas. Ik zal eens kijken of M.ara op de foto wil aan S.enna hoef ik het niet te vragen, het antwoord is standaard nee.
Ja dat is waar maar als ze een camera ziet loopt ze meteen weg en wil ze niet op de foto, schiet niet echt op haha wil Tygo nog wel of de foto ?
Gast- Gast
@ Lilith Ik dacht altijd dat jouw kindjes jonger/kleiner waren, vraag me niet waarom hahaha!
Ok ik zal ook eens eentje plaatsen, ik weet alleen niet hoe ik een foto kleiner kan maken?
Ok, alweer een maand terug, maar deze foto blijft favoriet:
*knip!*
Ok ik zal ook eens eentje plaatsen, ik weet alleen niet hoe ik een foto kleiner kan maken?
Ok, alweer een maand terug, maar deze foto blijft favoriet:
*knip!*
Laatst aangepast door L!ND@ op zo 16 jan 2011 - 2:34; in totaal 1 keer bewerkt
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Wat schattig Lilith! Ik heb ongeveer dezelfde foto van mijn broer en mij. Ik lag op hem te slapen
En ze zijn groot geworden. Op de laatste foto die ik heb gezien, kon je jongste geloof ik net omrollen
En ze zijn groot geworden. Op de laatste foto die ik heb gezien, kon je jongste geloof ik net omrollen
Gast- Gast
Sunprincess, wat is die bovenste foto van jou knul, ontzettend lief en stoer! Mooi manneke.
Lilith, haha schattig! Wilde ze nog wel eten?
Dit was gisteravond tijdens het uitkleden, niet quoten graag.
*weg*
Lilith, haha schattig! Wilde ze nog wel eten?
Dit was gisteravond tijdens het uitkleden, niet quoten graag.
*weg*
Laatst aangepast door Twixx op vr 7 jan 2011 - 0:43; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Haha Twixx, die is ook leuk!
Mijn kinderen zijn 4 en 3, dus alweer wat groter
En ze wilde nog we eten hoor, we aten sperziebonen, en dat is haar lievelingsgroente
En ze wilde nog we eten hoor, we aten sperziebonen, en dat is haar lievelingsgroente
Gast- Gast
Doe mij zo'n kind die groente eetLilith schreef:Haha Twixx, die is ook leuk!
Gast- Gast
Kwestie van geduld hebben En gewoon stug blijven aanbieden en éisen dat ze elke keer minstens 1 hap proeven.Twixx schreef:Doe mij zo'n kind die groente eetLilith schreef:Haha Twixx, die is ook leuk!
Niet alles gaat even goed naar binnen hoor, maar sperziebonen, spinazie en brocolli vinden ze alletwee heel erg lekker. (en als het door een stamppot zit is het ook prima, maakt niet uit wat het is).
Gast- Gast
Twixx schreef:
Doe mij zo'n kind die groente eet
Dat is ook gewoon een kwestie van geluk hebben, hoor. Yrsa hier lust alles en Ezra lust bijna niets.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Heel soms eet hij een paar haricot verts maar verder is ie lichtelijk panisch voor alles wat er gezond uitziet. Ook hoef ik hem geen stamppot voor te zetten, helaas. Soms vind ik dat eerlijk gezegd best frustrerend, dat elke keer dat je iets maakt, het gewoon niet gegeten wordt. Geduld ja... Wat heb je soms veel geduld nodig met kinderenLilith schreef:Kwestie van geduld hebben En gewoon stug blijven aanbieden en éisen dat ze elke keer minstens 1 hap proeven.Twixx schreef:Doe mij zo'n kind die groente eetLilith schreef:Haha Twixx, die is ook leuk!
Niet alles gaat even goed naar binnen hoor, maar sperziebonen, spinazie en brocolli vinden ze alletwee heel erg lekker. (en als het door een stamppot zit is het ook prima, maakt niet uit wat het is).
Gast- Gast
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» There goes my baby.......
» Baby's met KMA
» Baby tv...???
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» There goes my baby.......
» Baby's met KMA
» Baby tv...???
Pagina 2 van 7
Permissies van dit forum: