Baby/kindjesfoto's
+35
Merai
Tazz
MamaVanDarcy
mickey
LindaK
Phileine
Coccinelle
Mamasapje
PiP
sabje
Makamba
Monnie
TNMN
Ugly Betty
Rouge
sheila123
meisjesmama
CareBear
Susan
L!ND@
SarahKey
Zwerver
NoorA
nisavi
Nana
PapillonRose
Meeko
Flemy
Lynn_
moepie
Fiwen
Parisienne
sandra
JD
Bosjesvrouw
39 plaatsers
Pagina 3 van 7
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Baby/kindjesfoto's
Dan nog is het een kwestie van geduld hebben. Hier lustte de jongste ook niets, maar inmiddels zijn we 3 jaar verder en heeft hij het meeste wel leren eten. De oudste vindt alles direct lekker, nooit een probleem geweest. De jongste weigerde een héle tijd om élke soort groente te eten, fruit at hij niet, at maar 1 soort beleg op brood, enzovoorts, melk dronk hij niet en eigenlijk dronk hij in het geheel niet. Dat is allemaal over. Het is ook maar net hoe je ermee omgaat lijkt me. Hier heeft het ook héél lang geduurd voordat ik hem zover had dat hij wél al die dingen at, (al heb ik er nooit strijd over gevoerd, maar gewoon héél veel geduld gehad en proberen steeds hetzelfde aan te bieden oa. ) maar hij eet het toch maar mooi.Susan schreef:Twixx schreef:
Doe mij zo'n kind die groente eet
Dat is ook gewoon een kwestie van geluk hebben, hoor. Yrsa hier lust alles en Ezra lust bijna niets.
Mieren met je eten wordt hier gewoon niet geaccepteerd, of je nu 1 of 4 bent.
Gast- Gast
Grappig, dan kijkt ze niet echt bij haar broer af.Susan schreef:Twixx schreef:
Doe mij zo'n kind die groente eet
Dat is ook gewoon een kwestie van geluk hebben, hoor. Yrsa hier lust alles en Ezra lust bijna niets.
Gast- Gast
Wat een mooie kindjes allemaal!
CareBear- Fluisteraar
- Aantal berichten : 52
Punten : 60
Registratiedatum : 19-11-10
Wij zitten momenteel even in een iets andere situatie, dus ik ga verder even niet in op Ezra's eetgewoontes. Ik wilde alleen aangeven dat het wel of niet goed eten niet alleen maar een kwestie is van opvoeden, het zit voor een groot deel ook in je kind.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ja dat geloof ik ook wel. Alhoewel je met veel geduld en tijd vast wel iets kunt bijstellen daarin.Susan schreef:Wij zitten momenteel even in een iets andere situatie, dus ik ga verder even niet in op Ezra's eetgewoontes. Ik wilde alleen aangeven dat het wel of niet goed eten niet alleen maar een kwestie is van opvoeden, het zit voor een groot deel ook in je kind.
Gast- Gast
Dat ben ik gewoon niet helemaal met je eens. In alle gezinnen die ik ken waar eten een groot probleem is zit wel iets scheef. Of 1 van de ouders is een ontzettende zeikerd met eten (ken een moeder die alle moeite doet om haar kind aan de groente te krijgen, maar ja, pa laat ook alles staan met 'lust ik niet') of het eten is zo'n strijd geworden dat het niet meer werkt en het niet meer om het eten gaat maar om de strijd.Susan schreef:Wij zitten momenteel even in een iets andere situatie, dus ik ga verder even niet in op Ezra's eetgewoontes. Ik wilde alleen aangeven dat het wel of niet goed eten niet alleen maar een kwestie is van opvoeden, het zit voor een groot deel ook in je kind.
Tuurlijk lust een kind niet van nature alles, kinderen zoals mijn dochter die direct de meest bizarre dingen lekker vinden zijn een uitzondering, al was het maar omdat smaakpapillen sterker zijn als je klein bent, dus een olijf is nog veel sterker van smaak als je 2 bent dan wanneer je 40 bent, en kinderen dus sterke smaken vaak niet zo geweldig vinden. Maar dat wil niet zeggen dat je je daarbij neer moet leggen. Los van jouw situatie, maar in het algemeen. Smaak moet je ontwikkelen, eten moet leuk zijn, dan kom je een heel eind.
Gast- Gast
Maar Lilith, als ik dat even op mezelf betrek.. Ik lust haast alles en zit niet te drammen aan tafel dat L. zn bord leeg moet eten. Hij weet dat ik graag wil dat hij iets proeft, voordat ie zegt dat hij het niet lekker vind. Maar verder ga ik er relaxt mee om.
Gast- Gast
Dat ben ik gewoon niet helemaal met je eens. In alle gezinnen die ik ken waar eten een groot probleem is zit wel iets scheef. Of 1 van de ouders is een ontzettende zeikerd met eten (ken een moeder die alle moeite doet om haar kind aan de groente te krijgen, maar ja, pa laat ook alles staan met 'lust ik niet') of het eten is zo'n strijd geworden dat het niet meer werkt en het niet meer om het eten gaat maar om de strijd.
Op dit stukje wil ik toch wel even reageren...
Mijn jongste heeft dus een aversie tegen eten. Dat heeft niets te maken met mij of mijn man maar dat ze heel bang is om te eten. Ik kan het zo leuk maken als ik wil maar ze vind het vreselijk. Ze drinkt dus met haar bijna 9 maanden nog veel flessen, een broodkorstje eet ze wel en daar is het wel mee gedaan. Voor de rest zitten we elke dag met de fruit en 4 happen is de max. Maar dit word wel begeleid door een logopediste.
Op dit stukje wil ik toch wel even reageren...
Mijn jongste heeft dus een aversie tegen eten. Dat heeft niets te maken met mij of mijn man maar dat ze heel bang is om te eten. Ik kan het zo leuk maken als ik wil maar ze vind het vreselijk. Ze drinkt dus met haar bijna 9 maanden nog veel flessen, een broodkorstje eet ze wel en daar is het wel mee gedaan. Voor de rest zitten we elke dag met de fruit en 4 happen is de max. Maar dit word wel begeleid door een logopediste.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Die periodes hou je, dat heeft mijn kind ook gehad. Die is nu ook 3 en die eet ook nog niet alles, maar wel véél meer dan eerst.Twixx schreef:Maar Lilith, als ik dat even op mezelf betrek.. Ik lust haast alles en zit niet te drammen aan tafel dat L. zn bord leeg moet eten. Hij weet dat ik graag wil dat hij iets proeft, voordat ie zegt dat hij het niet lekker vind. Maar verder ga ik er relaxt mee om.
Hier ook héél lang niets willen eten qua groente en opeens begon hij er toch mee.
Meisjesmama, je kind is 9 maanden, dan is er weinig van te zeggen. En dat is een ander probleem dan niet willen eten om het niet lusten, dat heeft mijn zoon ook gehad met drinken, doordat hij lang sondevoeding heeft gehad, en wij hebben ook logopedie gehad.
Gast- Gast
Lilith schreef:Die periodes hou je, dat heeft mijn kind ook gehad. Die is nu ook 3 en die eet ook nog niet alles, maar wel véél meer dan eerst.Twixx schreef:Maar Lilith, als ik dat even op mezelf betrek.. Ik lust haast alles en zit niet te drammen aan tafel dat L. zn bord leeg moet eten. Hij weet dat ik graag wil dat hij iets proeft, voordat ie zegt dat hij het niet lekker vind. Maar verder ga ik er relaxt mee om.
Hier ook héél lang niets willen eten qua groente en opeens begon hij er toch mee.
Meisjesmama, je kind is 9 maanden, dan is er weinig van te zeggen. En dat is een ander probleem dan niet willen eten om het niet lusten, dat heeft mijn zoon ook gehad met drinken, doordat hij lang sondevoeding heeft gehad, en wij hebben ook logopedie gehad.
Hier is de situatie van jou zoon wel hetzelfde als mijn oudste. Ze heeft heel lang niet super slecht gegeten. En nu proeft ze vaak en geeft ze aan of ze iets lust. Sommige dingen gaan er hier nu super goed in en andere dingen is lastiger maar het gaat nu redelijk.
En de jongste ja dat is zeker een probleem maar we komen er vanzelf wel.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Ja ik denk dat het toch zo is dat de aanhouder uiteindelijk wint! Dat is eigenlijk best goed nieuws
Gast- Gast
Wat een mooie kindjes weer!
Doedell,wat een knap meisje is Amé zeg! En wat een lekker koppie met haar! Super!
Doedell,wat een knap meisje is Amé zeg! En wat een lekker koppie met haar! Super!
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
geen idee of ie het doet
Laatst aangepast door Rouge op wo 12 jan 2011 - 10:04; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : prive)
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Lilith schreef:Dat ben ik gewoon niet helemaal met je eens. In alle gezinnen die ik ken waar eten een groot probleem is zit wel iets scheef. Of 1 van de ouders is een ontzettende zeikerd met eten (ken een moeder die alle moeite doet om haar kind aan de groente te krijgen, maar ja, pa laat ook alles staan met 'lust ik niet') of het eten is zo'n strijd geworden dat het niet meer werkt en het niet meer om het eten gaat maar om de strijd.Susan schreef:Wij zitten momenteel even in een iets andere situatie, dus ik ga verder even niet in op Ezra's eetgewoontes. Ik wilde alleen aangeven dat het wel of niet goed eten niet alleen maar een kwestie is van opvoeden, het zit voor een groot deel ook in je kind.
Tuurlijk lust een kind niet van nature alles, kinderen zoals mijn dochter die direct de meest bizarre dingen lekker vinden zijn een uitzondering, al was het maar omdat smaakpapillen sterker zijn als je klein bent, dus een olijf is nog veel sterker van smaak als je 2 bent dan wanneer je 40 bent, en kinderen dus sterke smaken vaak niet zo geweldig vinden. Maar dat wil niet zeggen dat je je daarbij neer moet leggen. Los van jouw situatie, maar in het algemeen. Smaak moet je ontwikkelen, eten moet leuk zijn, dan kom je een heel eind.
Daar ga ik geen uitspraken over doen, dat weet ik niet, ik denk dat er ook wel gevallen zijn waarbij de oorzaak bij het kind ligt, maar wat ik bedoelde was meer het omgekeerde, dat het niet zo is dat ouders van een makkelijk etend kind de waarheid in pacht hebben wat betreft opvoeding. Soms heb je gewoon geluk.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Twixx schreef:Rouge, knappe knul!
+1 *smelt*
Allemaal mooie kindjes hier!
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een mooie forum kindjes
@ Rouge: wat een mooi haar zeg, prachtige foto!
@ Lillith: heb ik toch eindelijk eens een foto van je kindjes gezien, ik ben altijd te laat Leuke foto, met die duimen en rode konen.
Nu nog een foto van jou en dan ben ik gelukkig
@ Rouge: wat een mooi haar zeg, prachtige foto!
@ Lillith: heb ik toch eindelijk eens een foto van je kindjes gezien, ik ben altijd te laat Leuke foto, met die duimen en rode konen.
Nu nog een foto van jou en dan ben ik gelukkig
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
@Rouge: mooi mannetje hoor
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
@rouge; mooi kereltje!
Foto van vandaag:
Foto van vandaag:
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
@Monnie: Wat een knap kereltje, mooie ogen!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
*weggehaald*
Mijn grote Liefde
Mijn grote Liefde
Laatst aangepast door Nonnevot op zo 9 jan 2011 - 9:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wow wat een mooie kids allemaal!!!
Nog een paar weekjes en dan kan ik ook foto's plaatsen van ons ukkie!
Nog een paar weekjes en dan kan ik ook foto's plaatsen van ons ukkie!
Gast- Gast
Lilith schreef:Ik plaats hem zo nog wel even, ik laat dat alleen niet de hele dag staan, anders vergeet ik hem weg te halen.
En Sarah: dat mag iedereen toch zelf weten? Als ik iemand in het echt een foto laat zien van mijn kinderen geef ik die foto toch ook niet mee naar huis, en dan stop ik hem ook gewoon weer in mijn portomonnee... en dat ik foto's hier weer weghaal vind ik hetzelfde. Ik wil best foto's laten zien, maar die laat ik niet tot in lengte van dagen staan.
Als iemand echt nieuwsgierig is wil ik hem dan later nog best even plaatsen hoor, of pm'en.
Eens. Ik laat mijn foto's ook nooit lang online staan.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» There goes my baby.......
» Baby's met KMA
» Baby tv...???
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» There goes my baby.......
» Baby's met KMA
» Baby tv...???
Pagina 3 van 7
Permissies van dit forum: