Aquamagic teken mat / Aqua Doodle
+3
Liadan
kwak
Annie24
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Aquamagic teken mat / Aqua Doodle
Iemand daar ervaring mee? Er is een neppe variant en echte varianten van Ravensburger.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Aquamagic teken mat / Aqua Doodle
dat is leuk zeg!! D houd heel erg van kleuren.
geen ervaring maar je brengt me wel op ideeen
geen ervaring maar je brengt me wel op ideeen
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Wij hebben 'm en Yara vindt 'm leuk. Ze heeft de mat voor sinterklaas gehad van mijn ouders, hij was volgens mij 15 euro.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Hier was het ongeveer voor een week een hit en daarna niet meer. hij kleurt veel liever gewoon met potloden op papier/kleurboek.
Gast- Gast
Hier hebben we hem ook, ideaal! Heel schoon maar toch geeft zoon de voorkeur aan echte stiften!
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Dan ga ik 'm toch bestellen Bij de Blokker is hij online nu 7 euro, dus dan kan ik de gok wel nemen Ook hier is hij voor de feestdagen; ben vast aan het verzamelen...
Annie24- Ratel
Annie24 schreef:Dan ga ik 'm toch bestellen Bij de Blokker is hij online nu 7 euro, dus dan kan ik de gok wel nemen Ook hier is hij voor de feestdagen; ben vast aan het verzamelen...
ow voor 7 euro is eht idd wel leuk, maar dan moet ik het wel echt bewaren voor de feestdagen, en laat ik nou daar net ontzettend slecht in zijn...cadeautjes bewaren...
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:Annie24 schreef:Dan ga ik 'm toch bestellen Bij de Blokker is hij online nu 7 euro, dus dan kan ik de gok wel nemen Ook hier is hij voor de feestdagen; ben vast aan het verzamelen...
ow voor 7 euro is eht idd wel leuk, maar dan moet ik het wel echt bewaren voor de feestdagen, en laat ik nou daar net ontzettend slecht in zijn...cadeautjes bewaren...
Ik ook, maar ik geef alles wat ik koop aan mijn ouders mee (die hebben véél meer bergruimte dan wij) Dan is het alleen afwachten dat zij ook alles laten liggen en niet al eerder geven
Annie24- Ratel
Ik vind het ideaal, ze tekent er veel mee en dan ligt het hele huis daarna tenminste niet onder de stiften en potloden .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Annie24 schreef:Printje schreef:Annie24 schreef:Dan ga ik 'm toch bestellen Bij de Blokker is hij online nu 7 euro, dus dan kan ik de gok wel nemen Ook hier is hij voor de feestdagen; ben vast aan het verzamelen...
Ik ook, maar ik geef alles wat ik koop aan mijn ouders mee (die hebben véél meer bergruimte dan wij) Dan is het alleen afwachten dat zij ook alles laten liggen en niet al eerder geven
Mmmm das een idee voor mij hahhahaa, ik koop regelmatig cadeautjes voor 'de feestdagen' (omdat het dan in de aanbieding is) die 2 dagen later opeens toch in de woonkamer liggen
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:Annie24 schreef:Printje schreef:Annie24 schreef:Dan ga ik 'm toch bestellen Bij de Blokker is hij online nu 7 euro, dus dan kan ik de gok wel nemen Ook hier is hij voor de feestdagen; ben vast aan het verzamelen...
Mmmm das een idee voor mij hahhahaa, ik koop regelmatig cadeautjes voor 'de feestdagen' (omdat het dan in de aanbieding is) die 2 dagen later opeens toch in de woonkamer liggen
Oh zo herkenbaar, ik had de storio gekocht voor de kerst, maar wil 'm zo graag alvast openmaken en bekijken haha
Edit: Had laatst ook bambino loco gekocht en heb ik ook niet kunnen bewaren haha!
Maar de storio laat ik wel liggen voor de kerst, best een duur cadeau voor even zo tussendoor.
Gast- Gast
Daarom lever ik het nu bij mijn ouders in Er staat al klei, een ikea-keukentje, toet-toet garage uitbreiding en een doos Duplo. Ik wil half november gewoon alles in huis hebben zodat ik niet die drukke winkels in moet en er dingen uitverkocht blijken te zijn zoals vorig jaar met de Toet-Toet garage. Y. is ook nog eens eind januari jarig, dus dat halen we ook vast. Door sint/kerst is er veel verkocht door de winkels en aangezien ze in januari gaan balansen wordt er vrij weinig aangevuld.
Annie24- Ratel
Annie24 schreef:Dan ga ik 'm toch bestellen Bij de Blokker is hij online nu 7 euro, dus dan kan ik de gok wel nemen Ook hier is hij voor de feestdagen; ben vast aan het verzamelen...
7 euro? Ik zie hem staan voor 14 euro?
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Limburg85 schreef:Annie24 schreef:Dan ga ik 'm toch bestellen Bij de Blokker is hij online nu 7 euro, dus dan kan ik de gok wel nemen Ook hier is hij voor de feestdagen; ben vast aan het verzamelen...
7 euro? Ik zie hem staan voor 14 euro?
Dat is de XL, kleinere is 7 euro!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» aqua play
» Gezocht Aqua/Petrol Pumps
» controleren jullie op teken?
» Betekenis van dit teken/symbool?
» Freakie's teken van leven
» Gezocht Aqua/Petrol Pumps
» controleren jullie op teken?
» Betekenis van dit teken/symbool?