Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe warmen jullie de melk voor de pap op?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe warmen jullie de melk voor de pap op? Empty Hoe warmen jullie de melk voor de pap op?

Bericht  Annemie vr 13 jan 2012 - 8:21

Beetje domme vraag mischien, maar ik warm 's ochtends altijd de melk op in zijn fles en dan doe ik dat in een bakje en de pap erin, maar hoe doen jullie dat??? Ik warm de melk altijd in de fles op, zodat ik precies 200 ml kan afstrepen, zodat ik ook weet hoeveel schepjes pap erbij moet. Dat is dus eigenlijk het enige waarvoor ik zijn flesje nog gebruik.

Tot welke leeftijd gaven jullie nog pap 's ochtends?
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe warmen jullie de melk voor de pap op? Empty Re: Hoe warmen jullie de melk voor de pap op?

Bericht  sabje vr 13 jan 2012 - 8:23

Ik doe het precies hetzelfde. Hier krijgt hij nog wel melk ' s middags uit de een flesje, dus gebruik hem dan nog een keer. Zoalng hij nog pap wil krijgt hij het. Hij drinkt niet veel dus zo heeft hij al wel 200 ml vocht binnen.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Hoe warmen jullie de melk voor de pap op? Empty Re: Hoe warmen jullie de melk voor de pap op?

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 8:27

Wat voor pap geef je?

Hier krijgt mijn zoon nog pap uit de fles, hij krijgt bambix meergranenpap, ik doe gewoon op gevoel, dus een fles vullen met melk (tussen de 200 en 240 cc) en hierbij doe ik gewoon een scheut pap niet teveel want dan is t net cement! :P

Gast
Gast

Bericht  Nijntje vr 13 jan 2012 - 8:28

hier kreeg ze pap in de morgen tot ze er zelf genoeg van had. ze wil(de) gewoon een broodje eten, dus sinds 1,5 maand eten we standaard een broodje smorgens. daarvoor warmde ik het altijd op de in fles. Ze krijgt ook savonds nog een fles melk, dus de flessen staan hier nog wel.

je kan anders ook een keer een afgemeten fles overgieten in een beker of bakje en dan kijken hoeveer het komt. Dan kun je volgende keer dezelfde hoeveelheid in de beker, bakje doen en hoef je niet meer de fles te gebruiken.
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519

Bericht  Liadan vr 13 jan 2012 - 8:30

Ik deed melk in zo'n plastic gekleurd ikeabakje en dan op het oog pap erbij. Ik heb nooit afgemeten hoeveel melk ze dan binnen kreeg, zal zo rond de 180/200cc zijn geweest denk ik.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Annemie vr 13 jan 2012 - 8:39

Ohw er zijn er toch wel meer die dus nog de fles gebruiken om de melk op te warmen. Ik heb hier zonnige ontbijtpap 8 granen of zoiets. En idd een keer in een bakje gieten is ook wel handig, zodat ik kan zien hoeveel dat is.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: