Hoe warmen jullie de melk voor de pap op?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe warmen jullie de melk voor de pap op?
Beetje domme vraag mischien, maar ik warm 's ochtends altijd de melk op in zijn fles en dan doe ik dat in een bakje en de pap erin, maar hoe doen jullie dat??? Ik warm de melk altijd in de fles op, zodat ik precies 200 ml kan afstrepen, zodat ik ook weet hoeveel schepjes pap erbij moet. Dat is dus eigenlijk het enige waarvoor ik zijn flesje nog gebruik.
Tot welke leeftijd gaven jullie nog pap 's ochtends?
Tot welke leeftijd gaven jullie nog pap 's ochtends?
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Hoe warmen jullie de melk voor de pap op?
Ik doe het precies hetzelfde. Hier krijgt hij nog wel melk ' s middags uit de een flesje, dus gebruik hem dan nog een keer. Zoalng hij nog pap wil krijgt hij het. Hij drinkt niet veel dus zo heeft hij al wel 200 ml vocht binnen.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10
Wat voor pap geef je?
Hier krijgt mijn zoon nog pap uit de fles, hij krijgt bambix meergranenpap, ik doe gewoon op gevoel, dus een fles vullen met melk (tussen de 200 en 240 cc) en hierbij doe ik gewoon een scheut pap niet teveel want dan is t net cement!
Hier krijgt mijn zoon nog pap uit de fles, hij krijgt bambix meergranenpap, ik doe gewoon op gevoel, dus een fles vullen met melk (tussen de 200 en 240 cc) en hierbij doe ik gewoon een scheut pap niet teveel want dan is t net cement!
Gast- Gast
hier kreeg ze pap in de morgen tot ze er zelf genoeg van had. ze wil(de) gewoon een broodje eten, dus sinds 1,5 maand eten we standaard een broodje smorgens. daarvoor warmde ik het altijd op de in fles. Ze krijgt ook savonds nog een fles melk, dus de flessen staan hier nog wel.
je kan anders ook een keer een afgemeten fles overgieten in een beker of bakje en dan kijken hoeveer het komt. Dan kun je volgende keer dezelfde hoeveelheid in de beker, bakje doen en hoef je niet meer de fles te gebruiken.
je kan anders ook een keer een afgemeten fles overgieten in een beker of bakje en dan kijken hoeveer het komt. Dan kun je volgende keer dezelfde hoeveelheid in de beker, bakje doen en hoef je niet meer de fles te gebruiken.
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Ik deed melk in zo'n plastic gekleurd ikeabakje en dan op het oog pap erbij. Ik heb nooit afgemeten hoeveel melk ze dan binnen kreeg, zal zo rond de 180/200cc zijn geweest denk ik.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ohw er zijn er toch wel meer die dus nog de fles gebruiken om de melk op te warmen. Ik heb hier zonnige ontbijtpap 8 granen of zoiets. En idd een keer in een bakje gieten is ook wel handig, zodat ik kan zien hoeveel dat is.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe lang hadden jullie nog melk?
» van Friso melk naar gewone melk
» hoeveel melk hebben jullie op voorraad ingevroren?
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
» voor de mama's: hadden jullie een voorkeur voor geslacht?
» van Friso melk naar gewone melk
» hoeveel melk hebben jullie op voorraad ingevroren?
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
» voor de mama's: hadden jullie een voorkeur voor geslacht?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: