Het-stuur-Joan-een-verjaardagkaartje-topic :D
+2
Jezzie
Raindrop
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Het-stuur-Joan-een-verjaardagkaartje-topic :D
Hoi!
Over precies een week (20 januari) wordt ik 22 jaar! Ik vind het altijd erg leuk om kaartjes te krijgen maar
helaas blijft de brievenbus altijd vrij leeg. Nu vraag ik hier of jullie mij misschien een kaartje willen sturen?
Laat het me even weten via PM, dan stuur ik je mijn adres!
Over precies een week (20 januari) wordt ik 22 jaar! Ik vind het altijd erg leuk om kaartjes te krijgen maar
helaas blijft de brievenbus altijd vrij leeg. Nu vraag ik hier of jullie mij misschien een kaartje willen sturen?
Laat het me even weten via PM, dan stuur ik je mijn adres!
Gast- Gast
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Het-stuur-Joan-een-verjaardagkaartje-topic :D
Jeeej Ik word helemaal vrolijk van jullie PM's
Gast- Gast
Je hebt ook van mij PM!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Heel erg bedankt meiden! Ik voelde me heel jarig door al die kaartjes!
Gast- Gast
Ben ik de enige die het een béétje apart vind?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
AngelNyn schreef:Ben ik de enige die het een béétje apart vind?
haha nee
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Ik vind het vooral apart dat er altijd mensen moet komen zeggen dat ze het apart vinden.
Als iemand het leuk vindt om kaartjes te ontvangen, waarom niet? Moet er dan altijd iets van gezegd worden..
Joan, fijn dat je zoveel kaartjes hebt ontvangen! Heb je mijne ook ontvangen? Ik moest hem vanaf België versturen en dat kan soms echt lang duren..
Als iemand het leuk vindt om kaartjes te ontvangen, waarom niet? Moet er dan altijd iets van gezegd worden..
Joan, fijn dat je zoveel kaartjes hebt ontvangen! Heb je mijne ook ontvangen? Ik moest hem vanaf België versturen en dat kan soms echt lang duren..
Laatst aangepast door Raindrop op za 21 jan 2012 - 1:02; in totaal 1 keer bewerkt
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Linnie1985 schreef:AngelNyn schreef:Ben ik de enige die het een béétje apart vind?
haha nee
Ik heb het ook eens gedaan en vond het zo leuk dat er massaal op gereageerd werd .
Ik stuur je een pm!
Gast- Gast
Vinden jullie het kerstkaarten-stuur-topic ook apart dan?
Gast- Gast
@Raindrop Jaa! Ik had 'm op de dag zelf gekregen Heel lief
Gast- Gast
Joan schreef:Vinden jullie het kerstkaarten-stuur-topic ook apart dan?
Ja ook een beetje, maar minder omdat je naar elkaar stuurt en je dus ook zelf ontvangt wat ook leuk is. Nu zou je alleen naar iemand sturen en niks terug krijgen
Maar goed ik vind als iemand dit wil gewoon moet vragen hoor.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ga je nog iets leuks doen met je verjaardag Joan?
Gast- Gast
Ik vind het gewoon leuk om kaartjes te ontvangen, daar word ik blij van! Helaas heb ik geen familie die dit doet, dus doe ik het op deze manier. Ik creëer m'n eigen geluk
@Zusje, Ik was gister jarig, dus toen was er visite en zo. Vanavond vier ik het nog met een vriendin, omdat ze niet kon gister! Ik ben heel erg verwend in ieder geval!
@Zusje, Ik was gister jarig, dus toen was er visite en zo. Vanavond vier ik het nog met een vriendin, omdat ze niet kon gister! Ik ben heel erg verwend in ieder geval!
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Joan schreef:Vinden jullie het kerstkaarten-stuur-topic ook apart dan?
Ja ook een beetje, maar minder omdat je naar elkaar stuurt en je dus ook zelf ontvangt wat ook leuk is. Nu zou je alleen naar iemand sturen en niks terug krijgen
Maar goed ik vind als iemand dit wil gewoon moet vragen hoor.
Vind het kerstkaarten topic toch niet helemaal vergelijkbaar. Zou daar zelf overigs ook niet aan mee doen, maar om kaartjes voor je verjaardag VRAGEN.. Dat vind ik gewoon beetje apart, je wilt toch alleen kaartjes krijgen omdat mensen er zelf aan denken om ze te sturen? Het spontane is toch het leuke aan het ontvangen, het gebaar er achter, niet het kaartje zelf?
Maar leuk dat je toch een hoop kaartjes hebt ontvangen!
Is postcrossing trouwens niks voor jou? Vaak zetten mensen dan ook in hun profiel de datum van hun verjaardag en vaak krijg je dan rond je verjaardag dus ook verjaardagskaartjes van mensen die jou adres op dat moment trekken
Laatst aangepast door AngelNyn op za 21 jan 2012 - 1:09; in totaal 2 keer bewerkt
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Zusje schreef:Moet je altijd iets terugkrijgen dan?
Nee moet niet, maar dan is het leuk als het spontaan gebeurd dat je iet stuurt naar iemand.
Maar bedoelde meer in vergelijking. Maar heb ook niet meegedaan met kaartenverstuurtopic omdat ik sowieso geen kerstkaarten verstuurde vorig jaar maar het anders ook doe naar mensen die ik echt ken.
Maar snap wel dat anderen het wel doen hoor. Heb er niks op tegen,
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ooooh dork ben ik, ik zie nu pas dat het al een ouder topic is... Zoek je nog een postcardpale?
Gast- Gast
Nou ik vind 't enig als iemand graag kaarten ontvangt, maar voor de volgende keer zal ik 'in het geheim' een PM rondsturen met Joans adres, omdat ze kaartjes zo leuk vindt. En dan is 't spontaan attent/sociaal/leuk etc.
@Zusje; Ghehehehe...
@Zusje; Ghehehehe...
Gast- Gast
Oooh ik vind dit wel een leuk idee stiekem zou ik zelf ook wel zoveel kaartjes willen krijgen op mijn verjaardag.
Jammer dat ik dit topic nu pas zie Joan, anders had je wel een kaartje gekregen
Gast- Gast
Zelda schreef:Oooh ik vind dit wel een leuk idee stiekem zou ik zelf ook wel zoveel kaartjes willen krijgen op mijn verjaardag.
Als jij nu gewoon je adres PM't en je verjaardag, dan krijg je sowieso eentje van mij op je verjaardag!
@Zusje, ik wil best een postcardpale!
Gast- Gast
Ik vind dit wel een heel leuk idee, maar misschien omdat ik het zelf niet alleen leuk vind om kaartjes te krijgen, maar ook om ze te versturen. Kaartje uitzoeken in de winkel, kaartje schrijven en zo, helemaal leuk! Het is dat ik dit topic nu pas zie, anders had je van mij ook een kaartje kunnen krijgen.
Gast- Gast
Leuk Joan! Als je mij je adres PM't dan PM ik je mijn adres terug. Zal ik jou als eerste een kaartje sturen .
Gast- Gast
Ik heb vorig jaar ook een hele stapel verjaardagskaarten gehad van hier, en snap wel dat je er erg blij van werd!
Jammer inderdaad dat ik het nu pas lees!
Ben over 4 weken jarig en hoop stiekem toch ook weer wat kaartjes, balen van de social media kaarten sturen wordt toch steeds minder heb ik het idee. (En dat terwijl het toch leuk is het kaartje zoeken)
De kaarten:
Anousch91- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 250
Registratiedatum : 29-12-11
Soortgelijke onderwerpen
» Vakantiekaart stuur topic
» Stuur e-smile
» (vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!)
» Het Valentijn kaarten-stuur-topic
» Kerstkaarten stuur topic! Opgeven kan tot maandag 12 dec.
» Stuur e-smile
» (vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!)
» Het Valentijn kaarten-stuur-topic
» Kerstkaarten stuur topic! Opgeven kan tot maandag 12 dec.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: