Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

(vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!)

+19
Zininzon
Mon Amour
Ellusss
May
Oasis
Raindrop
Droopy28
Penélope
Japie
TNMN
Merai
Inge
Sjaantje
banjer49
Burn
_Lacey_
Qiara
Kabouter
ekiaam87
23 plaatsers

Pagina 1 van 17 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Volgende

Ga naar beneden

(vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!) Empty (vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!)

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 1:20

De vakantietijd komt eraan, mensen zijn in een goed humeur, genieten van hun vrije tijd... tijd voor een vakantiekaarten stuurtopic!

Hoe werkt het?

Je geeft jezelf op, na een periode verdeel ik de adressen over iedereen en verstuur je twee kaarten. Vervolgens ontvang je van twee mensen kaarten, en die beantwoord jij dan weer! Ook krijg je een reactie op jouw eigen verstuurde kaarten. Iedereen verstuurt dus 4 kaarten, en ontvangt 4 kaarten.

Pippa
Ekiaam87
Anousch
Auxo
Bazinga
Kabouter
ProudMama
Qiara
Lily
Lacey
Banjer49
Burn
Sjaantje
Zinizon
Liv
Chipp
Inge
Merai
TNMN
Sweety
Maris84
Penelope
Marina27
Snowflake
Alex
Oasis
May
Elluss
Mon Amour
Try
SoezieQ
Leine




Laatst aangepast door Pippa op ma 11 jul 2011 - 20:35; in totaal 22 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!) Empty Re: (vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!)

Bericht  ekiaam87 di 5 jul 2011 - 1:38

Ik wil wel weer een poging wagen smile
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

(vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!) Empty Re: (vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!)

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 1:39

Heb je pm gestuurd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!) Empty Re: (vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!)

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 3:54

I'm in! Hopen dat het deze keer helemaal goed gaat smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!) Empty Re: (vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!)

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 3:58

Oh leuk! Ik doe wel mee, vind ik wel weer grappig smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!) Empty Re: (vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!)

Bericht  Kabouter di 5 jul 2011 - 3:59

Lijkt me ook leuk om weer een keertje mee te doen.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!) Empty Re: (vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!)

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 4:00

Leuk, ik meld me aan Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!) Empty Re: (vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!)

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 4:01

Leuk! Als jullie je adres pm-en, maak ik er een lijst van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!) Empty Re: (vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!)

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 4:07

wanneer wil je dit gaan doen? Heb het namelijk de komende anderhalve week nog druk met de laatste dingen regelen voor de bruiloft. Maar daarna lijkt het me wel leuk smile Maar wat schrijf je zoal op die kaart dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!) Empty Re: (vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!)

Bericht  Qiara di 5 jul 2011 - 4:18

Ik wil ook wel meedoen :-)
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

(vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!) Empty Re: (vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!)

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 4:22

Lily schreef:wanneer wil je dit gaan doen? Heb het namelijk de komende anderhalve week nog druk met de laatste dingen regelen voor de bruiloft. Maar daarna lijkt het me wel leuk smile Maar wat schrijf je zoal op die kaart dan?

Ik wilde denk ik nog een week of 2 dit topic laten staan zodat mensen zich kunnen opgeven, en daarna ga ik adressen verdelen! En je mag op de kaart schrijven wat je wil Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!) Empty Re: (vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!)

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 4:24

oke dan wil ik wel meedoen smile Zal je mijn adres PMen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!) Empty Re: (vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!)

Bericht  _Lacey_ di 5 jul 2011 - 4:27

Ik doe ook weer eens mee. PM komt eraan.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!) Empty Re: (vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!)

Bericht  Burn di 5 jul 2011 - 5:26

Lijkt mij ook wel leuk! smile

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

(vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!) Empty Re: (vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!)

Bericht  banjer49 di 5 jul 2011 - 5:31

ik ga niet echt op vakantie maar kaartjes sturen en krijgen is altijd leuk, ik doe mee Very Happy zal mijn adres ff pm-en naar je
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!) Empty Re: (vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!)

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 5:33

Ik vind het een leuk idee, maar wanneer moet je die kaarten dan versturen? Over 2 weken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!) Empty Re: (vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!)

Bericht  Sjaantje di 5 jul 2011 - 5:46

Hoewel ik niet meer 'op vakantie' ga, wil ik wel meedoen, leuk! Ik ga je pm'en Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

(vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!) Empty Re: (vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!)

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 6:02

_Liv schreef:Ik vind het een leuk idee, maar wanneer moet je die kaarten dan versturen? Over 2 weken?

Na de 20e ga ik het verdelen, dus als je het ergens in die week zou sturen, zou wel leuk zijn, zodat iedereen ongeveer tegelijk een kaartje krijgt! Of ga je later met vakantie, en wil je het liever vanaf daar sturen? dat kan natuurlijk ook Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!) Empty Re: (vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!)

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 6:13

Denk je dat je het voor de 22e verdeeld heb?
want ik ga de 22e tot 29e op vakantie, dus als ik ze heb voordat ik op vakantie ga kan ik daar vandaan wel kaartjes sturen (ik internet niet op mobiel dus op vakantie is gewoon echt een week geen internet :P)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!) Empty Re: (vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!)

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 6:13

Ja, ik verdeel het de 20e.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!) Empty Re: (vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!)

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 20:10

Ik ga de 16e op vakantie. Opzich is het geen probleem als je het na de 20e verdeel, maar ik weet niet precies hoe het met internet op de camping zit. Ik vind het niet erg om het vanaf m'n vakantieadres te sturen.

Ik denk nog even na.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!) Empty Re: (vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!)

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 20:17

_Liv schreef:Ik ga de 16e op vakantie. Opzich is het geen probleem als je het na de 20e verdeel, maar ik weet niet precies hoe het met internet op de camping zit. Ik vind het niet erg om het vanaf m'n vakantieadres te sturen.

Ik denk nog even na.

Ik de 18e... Kun je mij iets eerder vier adressen sturen? Dan komt het bij mij helemaal mooi uit Very Happy Want anders ben ik pas in augustus terug, dus dat is te laat....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!) Empty Re: (vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!)

Bericht  Inge di 5 jul 2011 - 22:38

Ik ben al op vakantie geweest, maar vind het wel erg leuk om mee te doen :p
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!) Empty Re: (vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!)

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 22:47

ach ik ga pas in septemver/oktober dus degene die van mij een kaartje krijgt moet het ook doen met een gewoon kaartje :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!) Empty Re: (vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!)

Bericht  Merai wo 6 jul 2011 - 1:39

I'm in, ik pm je mijn adres even!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

(vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!) Empty Re: (vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 17 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum