Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Allemaal even duimen..? Update pag 2, alles is in orde:D

+16
Teddyaapje
Monte
Jezzie
Erin
Suus
Inge
_Jet
Minx
ShallY
Mizzie
Jade
Evalynn
L!ND@
Susan
duckie
TukTuk
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Allemaal even duimen..? Update pag 2, alles is in orde:D - Pagina 2 Empty Re: Allemaal even duimen..? Update pag 2, alles is in orde:D

Bericht  Macelka vr 13 jan 2012 - 3:27

Bah rot zeg..

Weet je al iets meer??
Macelka
Macelka
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Allemaal even duimen..? Update pag 2, alles is in orde:D - Pagina 2 Empty Re: Allemaal even duimen..? Update pag 2, alles is in orde:D

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 3:27

Doedel schreef:
Wennes schreef:
Teddyaapje schreef:Weet je al meer? Wat een rotsituatie zeg! Weet precies hoe ze zich moet voelen...

Ik ben zelf met 36w ook naar het zh gemoeten omdat ik de kleine al een dikke dag niet meer gevoeld had. Toen ik de vk belde (na lang twijfelen en bang was een aansteller te zijn) stond ze binnen 5 min bij ons en gelukkig kon ze het hartje horen. Volgens protocol moest ik toch naar het zh voor een ctg, urine- en bloedtest.

Hopelijk is bij zus hetzelfde protocol.

Sterkte!

Ik heb dit bij Mas ook gehad inderdaad, toen voelde ik hem ook veel minder. De VK vond het toen ook heel rustig en moest toen ook naar het ziekenhuis.

Ook ik heb dit drie keer aan de hand gehad bij de zwangerschap van mijn eerste, en gelukkig alle keren niets aan de hand.

Hoe is het nu? Weet je al meer?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Allemaal even duimen..? Update pag 2, alles is in orde:D - Pagina 2 Empty Re: Allemaal even duimen..? Update pag 2, alles is in orde:D

Bericht  Mees vr 13 jan 2012 - 3:32

Wat spannend! Weet je ondertussen al meer?
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Allemaal even duimen..? Update pag 2, alles is in orde:D - Pagina 2 Empty Re: Allemaal even duimen..? Update pag 2, alles is in orde:D

Bericht  TukTuk vr 13 jan 2012 - 3:42

Heb net mijn zus gesproken, alles is gelukkig goed! cheers Ze heeft een uur aan de monitor gelegen en er is voor de zekerheid toch ook nog een echo gemaakt, en die waren allemaal goed. Wel fijn dat de VK toch snel handelde zodat ze niet te lang in onzekerheid hoefde te zitten.

Waarschijnlijk is ze toch te druk geweest, dus ze moet nu veel meer haar rust gaan pakken, en op haar werk ook veel rustiger aan gaan doen tot ze met verlof gaat.

Ben echt opgelucht!

Bedankt voor alle lieve berichtjes! Very Happy
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Allemaal even duimen..? Update pag 2, alles is in orde:D - Pagina 2 Empty Re: Allemaal even duimen..? Update pag 2, alles is in orde:D

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 3:43

Gelukkig cheers .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Allemaal even duimen..? Update pag 2, alles is in orde:D - Pagina 2 Empty Re: Allemaal even duimen..? Update pag 2, alles is in orde:D

Bericht  duckie vr 13 jan 2012 - 3:44

gelukkig dat alles goed is!!
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Allemaal even duimen..? Update pag 2, alles is in orde:D - Pagina 2 Empty Re: Allemaal even duimen..? Update pag 2, alles is in orde:D

Bericht  TukTuk vr 13 jan 2012 - 3:45

Teddyaapje schreef:Weet je al meer? Wat een rotsituatie zeg! Weet precies hoe ze zich moet voelen...

Ik ben zelf met 36w ook naar het zh gemoeten omdat ik de kleine al een dikke dag niet meer gevoeld had. Toen ik de vk belde (na lang twijfelen en bang was een aansteller te zijn) stond ze binnen 5 min bij ons en gelukkig kon ze het hartje horen. Volgens protocol moest ik toch naar het zh voor een ctg, urine- en bloedtest.

Ja schrikken is dat dan! Sad Gelukkig was bij jou toen ook alles in orde! Fijn ook dat de VK zo snel handelde, dan voel je je in ieder geval serieus genomen en geen aansteller.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Allemaal even duimen..? Update pag 2, alles is in orde:D - Pagina 2 Empty Re: Allemaal even duimen..? Update pag 2, alles is in orde:D

Bericht  Macelka vr 13 jan 2012 - 3:50

Gelukkig Very Happy
Macelka
Macelka
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Allemaal even duimen..? Update pag 2, alles is in orde:D - Pagina 2 Empty Re: Allemaal even duimen..? Update pag 2, alles is in orde:D

Bericht  Suus vr 13 jan 2012 - 4:00

Fijn dat alles in orde is Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Allemaal even duimen..? Update pag 2, alles is in orde:D - Pagina 2 Empty Re: Allemaal even duimen..? Update pag 2, alles is in orde:D

Bericht  Mees vr 13 jan 2012 - 4:05

Dat zal zeker voelen als een opluchting! Fijn Very Happy
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Allemaal even duimen..? Update pag 2, alles is in orde:D - Pagina 2 Empty Re: Allemaal even duimen..? Update pag 2, alles is in orde:D

Bericht  L!ND@ vr 13 jan 2012 - 4:11

Wat een fijn nieuws!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Allemaal even duimen..? Update pag 2, alles is in orde:D - Pagina 2 Empty Re: Allemaal even duimen..? Update pag 2, alles is in orde:D

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum