DagCafé
+20
Lejow
TwistedAngel
Jordana
Rush
Rovine
Stuiterbal
Bimbam
Evalynn
Tullow
VeryCherry
Lotus
PluDan
Ibbeltje
Toet
Pompoen
Sjaantje
Burn
Suus
Erin
Alex
24 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Ik hoop het ook!
We will see..
We will see..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Mogge.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Goedemorgen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Nee. Ik ben allemaal mini post it dingetjes in mijn boek van Amber aan het plakken
Gast- Gast
Dan doe je iig iets nuttigs.Reva schreef:Nee. Ik ben allemaal mini post it dingetjes in mijn boek van Amber aan het plakken
Lag mijn post nou bij je buren?
Gast- Gast
Kastjes post deel 2234352 (ik zou een eigen kastjestopic moeten nemen)
Een post die ook wel in het biechttopic thuis hoort..
Ik heb echt een hele tijd terug bij iemand geroepen dat ik de kast zo mooi vond. Zij zeiden toen dat ze aan me zouden denken als ze hem ooit weg zouden doen. Nu kreeg ik net een berichtje dat het zo ver is. De kast gaat weg en ik mag hem hebben. Nu is het denk bij de meesten wel bekend dat mijn huis vol is en ik best ruim zit in de kastjes maar niet in de ruimte. Ik heb juist net, met moeite, een kastje weggedaan.
Wat moet ik doen? Ik wil hem echt heeeeel graag!!!
Een post die ook wel in het biechttopic thuis hoort..
Ik heb echt een hele tijd terug bij iemand geroepen dat ik de kast zo mooi vond. Zij zeiden toen dat ze aan me zouden denken als ze hem ooit weg zouden doen. Nu kreeg ik net een berichtje dat het zo ver is. De kast gaat weg en ik mag hem hebben. Nu is het denk bij de meesten wel bekend dat mijn huis vol is en ik best ruim zit in de kastjes maar niet in de ruimte. Ik heb juist net, met moeite, een kastje weggedaan.
Wat moet ik doen? Ik wil hem echt heeeeel graag!!!
Gast- Gast
Kan hij uberhaupt ergens staan? Dan zou ik het wel doen, als je hem al zo graag wilde.
Je post zat in de brievenbus, dus denk gewoon vertraging. Anders hangt het meestal aan het prikbord. De Flowagenda van Droopy was er ook niet 'de volgende dag'. Weet niet wat het is hier de laatste tijd.
Je post zat in de brievenbus, dus denk gewoon vertraging. Anders hangt het meestal aan het prikbord. De Flowagenda van Droopy was er ook niet 'de volgende dag'. Weet niet wat het is hier de laatste tijd.
Gast- Gast
Als hij wel ergens past zou ik het doen als je hem erg graag wil.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Misschien heeft je postbode een neukertje in zijn wijk...Reva schreef:Kan hij uberhaupt ergens staan? Dan zou ik het wel doen, als je hem al zo graag wilde.
Hoorde dat laatst ook iemand 36 uur op de brandweer heeft moeten wachten
Nee, op dit moment kan hij nergens staan, maar Smikkell zou Smikkell niet zijn als zij geen plaats zou kunnen maken. Hij is hoog en smal, dus wel ideaal. Grrr...
Gast- Gast
Doen gewoon, weg doen kan altijd nog anders. Straks krijg je spijt als je he tniet doet.
Ik zou het ook doen, maar dan toch proberen iets anders weg te doen.
Qiara- Ratel
Het een sluit het ander toch niet uit. Jullie wilde niet meer met elkaar verder, dus hij is vrij om dat wel met een ander te doen. Dat hij om jou geeft, misschien zelfs wel van je houdt en je gaat missen staat daar toch los van?Burn schreef:Ja, dit is al wel een klein poosje aan de gang.. Maar het is inmiddels al wel officieel..
En dan wel tegen mij zeggen als ik wegga. IK GA JE ZO MISSEN!
Wat hij voor jou voelt en met jou had is niet meteen over als de relatie over is of als hij een andere relatie krijgt.
Gast- Gast
Ja, ik ga hem sowieso nemen. Maar ik had afgesproken met mezelf dat er niets meer bij zou komen. Ik kan me natuurlijk verschuilen achter het feit dat ik deze kast al had gereserveerd lang voor de afspraakIbbeltje schreef:Doen gewoon, weg doen kan altijd nog anders. Straks krijg je spijt als je he tniet doet.
Ik had serieus niet verwacht dat ze hem weg zou doen. Hij is van haar moeder en ze nam de kast mee uit haar huis toen zij overleed. 'We zullen aan je denken als we hem ooit wegdoen' was voor mij meer een beleefdheidsvorm dan een belofte.
Misschien kan ik er mijn haak- en breikast van maken
Gast- Gast
Jaaa goed plan dus je MOET die kast gewoon hebben en ja je had hem al eerder gereserveerd ja
UhuIbbeltje schreef:Jaaa goed plan dus je MOET die kast gewoon hebben en ja je had hem al eerder gereserveerd ja
Fijn dames, bedankt. Ik ga ze bellen om te zeggen dat ik ze neem en dat ze hem mogen komen brengen
Edit: uiteraard plaats ik daarna een foto
Gast- Gast
Qiara- Ratel
Doen Smikk!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik heb zin om zo patatjes te halen, met een snack, doen of niet doen, that's the question...
Whoot, 5000 posts...
Whoot, 5000 posts...
Qiara- Ratel
Ik ga vandaag voor een gezonde maaltijd.Qiara schreef:Ik heb zin om zo patatjes te halen, met een snack, doen of niet doen, that's the question...
Oeh:
Gast- Gast
Jaa Smikk goed dat je hem gaat nemen
En hier ook gezond na de hapjes van gisteren en chocolaatjes. Kip met spruiten
En hier ook gezond na de hapjes van gisteren en chocolaatjes. Kip met spruiten
Smikkell schreef:Ik ga vandaag voor een gezonde maaltijd.Qiara schreef:Ik heb zin om zo patatjes te halen, met een snack, doen of niet doen, that's the question...
Oeh:
Oh, dat wil ik ook nog doen, dit is lunch
Qiara- Ratel
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: