DagCafé
+20
Lejow
TwistedAngel
Jordana
Rush
Rovine
Stuiterbal
Bimbam
Evalynn
Tullow
VeryCherry
Lotus
PluDan
Ibbeltje
Toet
Pompoen
Sjaantje
Burn
Suus
Erin
Alex
24 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Awwwww, Erin! Die is zoooo lief
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik val ook niet zo op, ik lijk namelijk op een kruising tussen een vaatdoek en een dweil.Alex schreef:Hey Stofzuiger, ik had je nog helemaal niet opgemerkt! Hoi!
Gast- Gast
Nope.June schreef:Stofzuiger, heb je je pakket al uitgepaktIk wens niet genegeerd te worden.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ik val ook niet zo op, ik lijk namelijk op een kruising tussen een vaatdoek en een dweil.Alex schreef:Hey Stofzuiger, ik had je nog helemaal niet opgemerkt! Hoi!
Ben jij de kleinste stofzuiger ooit?
Gast- Gast
M'n spaarrekenign is gelukkig redelijk, dus dat komt wel goed. Ik ben alleen bang dat ik me ontzettend vergis in de kosten van alle uitzet, maarja, binnenkort maar alles nog eens op een rijtje zetten. Maar héérlijk lijkt me dat, dat alles van jou is.Sjaantje schreef:Goed plan, die behoefte had ik ook! Helaas moest ik het stukje bij beetje opnieuw inrichten, maar het is nu wel bijna helemaal van MIJ!Maple schreef:Zucht... ik wil een heeeeeleboel geld. En dan wil ik m'n huis opnieuw inrichten. Heb er zin in, ga denk ik binnenkort m'n nieuwe bank maar eens bestellen. Nieuwe start
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ik val ook niet zo op, ik lijk namelijk op een kruising tussen een vaatdoek en een dweil.Alex schreef:Hey Stofzuiger, ik had je nog helemaal niet opgemerkt! Hoi!
Ik denk dat je dan even het pakket dat in de hal staat uit moet pakken en de kleren die erin zitten moet passen.
Alex- Ratel
Stofzuiger schreef:Nope.June schreef:Stofzuiger, heb je je pakket al uitgepaktIk wens niet genegeerd te worden.
Zou je zo vriendelijk willen zijn om het nu even te gaan doen?
Gast- Gast
Alex schreef:Stofzuiger schreef:Ik val ook niet zo op, ik lijk namelijk op een kruising tussen een vaatdoek en een dweil.Alex schreef:Hey Stofzuiger, ik had je nog helemaal niet opgemerkt! Hoi!
Ik denk dat je dan even het pakket dat in de hal staat uit moet pakken en de kleren die erin zitten moet passen.
Volgens mij was ik niet helemaal duidelijk, maar hier ben ik het dus mee eens
Gast- Gast
Het is je vergeven. Als je een keer bij mij komt StofzuigenStofzuiger schreef:Sjaan: Sorry... zal het niet meer doen
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, ik ben meer kruimeldief als stofzuiger. Waar is Smik??June schreef:Stofzuiger schreef:Ik val ook niet zo op, ik lijk namelijk op een kruising tussen een vaatdoek en een dweil.Alex schreef:Hey Stofzuiger, ik had je nog helemaal niet opgemerkt! Hoi!
Ben jij de kleinste stofzuiger ooit?
Gast- Gast
Volgens mij is die aan het rellen in de keuken van Zusje!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Absoluut! Alle nare herinneringen de deur uit: HOPPETEE, WEG ERMEE!!Maple schreef:M'n spaarrekenign is gelukkig redelijk, dus dat komt wel goed. Ik ben alleen bang dat ik me ontzettend vergis in de kosten van alle uitzet, maarja, binnenkort maar alles nog eens op een rijtje zetten. Maar héérlijk lijkt me dat, dat alles van jou is.Sjaantje schreef:Goed plan, die behoefte had ik ook! Helaas moest ik het stukje bij beetje opnieuw inrichten, maar het is nu wel bijna helemaal van MIJ!Maple schreef:Zucht... ik wil een heeeeeleboel geld. En dan wil ik m'n huis opnieuw inrichten. Heb er zin in, ga denk ik binnenkort m'n nieuwe bank maar eens bestellen. Nieuwe start
OMG, Erwin moet echt z'n mond houden.
Alex- Ratel
Ja, tis rustig hier he?Stofzuiger schreef:Waar is Smik??
+6547654346460101350468416Alex schreef:OMG, Erwin moet echt z'n mond houden.
Meiden een fijne avond nog! Ik duik zo mijn bed in.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Ik vind Erwin gewoon helemala niet leuk Met zingen ook al niet. Qua zang wel, maar die hele houding en bewegingen van z'n hoofdAlex schreef:OMG, Erwin moet echt z'n mond houden.
Gast- Gast
Wat mis ik? Schakel net in, tv uitgezet toen ik de beren ging voederen.Sjaantje schreef:+6547654346460101350468416Alex schreef:OMG, Erwin moet echt z'n mond houden.
Gast- Gast
Mees schreef:Meiden een fijne avond nog! Ik duik zo mijn bed in.
Welterusten!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Stofzuiger schreef:Wat mis ik? Schakel net in, tv uitgezet toen ik de beren ging voederen.Sjaantje schreef:+6547654346460101350468416Alex schreef:OMG, Erwin moet echt z'n mond houden.
Je mist niks. Tenzij je Erwin graag ziet.
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: