iemand ervaring met een sporttas uitwassen?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
iemand ervaring met een sporttas uitwassen?
mn sporttas is een beetje vies geworden en nu zou ik hem eigenlijk wel willen wassen... zou dit goed gaan? iemand dit wel eens gedaana?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: iemand ervaring met een sporttas uitwassen?
Ik heb wel een aantal keer mijn Eastpak rugzak in de wasmachine gedaan, gewoon op 30 graden wassen en wasmiddel er bij, is altijd goed gegaan. Ik neem aan dat het met een sporttas net zo gaat?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Als het kan zou ik het karton onder uit te tas halen, als dat er in zit. Daarna kan ie er wel in denk ik.
Gast- Gast
hmm ik denk dat ik het strax dan gewoon maar eens ga proberen, zon dure was het toch niet dus dan kan ik altijd nog weer n nieuwe kopen mocht ie echt mislukt zijn haha
duckie- Ratel
ligt heel erg aan het soort tas, een eastpak is wel heel erg anders dan een sporttas. Meestal bestaan die uit een dubbele laag en kunnen die niet zo heel goed tegen de wasmachtine
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Fairytale schreef:ligt heel erg aan het soort tas, een eastpak is wel heel erg anders dan een sporttas. Meestal bestaan die uit een dubbele laag en kunnen die niet zo heel goed tegen de wasmachtine
Hoezo niet dan? Ligt het dan aan het materiaal wat gewoon niet goed tegen (warm) water kan?
TukTuk- Ratel
Warmte in cominatie met meestal niet de beste materialen die gebruikt worden. Kijk maar eens hoe een sporttas van een voetballer of andere veldsporter er na een jaar al uit ziet. (en dan bedoel ik niet van een prof maar van een amateur want die worden vaak intensiever gebruikt)
Minx- Lady Post-a-lot
Fairytale schreef:Warmte in cominatie met meestal niet de beste materialen die gebruikt worden. Kijk maar eens hoe een sporttas van een voetballer of andere veldsporter er na een jaar al uit ziet. (en dan bedoel ik niet van een prof maar van een amateur want die worden vaak intensiever gebruikt)
Ah ok Ja heb er geen ervaring mee, dacht eigenlijk dat het wel gewoon zou kunnen om te wassen.
Maar in principe, als je de wasmachine op koud zou kunnen zetten, zou het wel kunnen? Misschien dan in combinatie met soda ipv wasmiddel?
TukTuk- Ratel
Ik zou het denk ik op een handwasje gooien haha, en sporttassen zijn nou eenmaal vieze dingen daarom deed ik mijn schone kleren vaak in een plastic zakje haha
Minx- Lady Post-a-lot
Fairytale schreef:Ik zou het denk ik op een handwasje gooien haha, en sporttassen zijn nou eenmaal vieze dingen daarom deed ik mijn schone kleren vaak in een plastic zakje haha
Ja handwas kan natuurlijk ook
Maar inderdaad, sporttassen zijn gewoon vies
TukTuk- Ratel
zo zijn uitgewassen... heb er 2 tegelijk in gedaan en wat kleine dingetjes... handwas 30 graden en hij is weer fris en fruitig
duckie- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand ervaring met dit bed?
» Parfumswinkel.nl iemand ervaring????
» Iemand ervaring met Sustilo?
» Iemand ervaring met Newrulez?
» Iemand ervaring met Aliexpress.com?
» Parfumswinkel.nl iemand ervaring????
» Iemand ervaring met Sustilo?