Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

iemand ervaring met een sporttas uitwassen?

3 plaatsers

Ga naar beneden

iemand ervaring met een sporttas uitwassen? Empty iemand ervaring met een sporttas uitwassen?

Bericht  duckie do 12 jan 2012 - 3:28

mn sporttas is een beetje vies geworden en nu zou ik hem eigenlijk wel willen wassen... zou dit goed gaan? iemand dit wel eens gedaana?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand ervaring met een sporttas uitwassen? Empty Re: iemand ervaring met een sporttas uitwassen?

Bericht  TukTuk do 12 jan 2012 - 3:45

Ik heb wel een aantal keer mijn Eastpak rugzak in de wasmachine gedaan, gewoon op 30 graden wassen en wasmiddel er bij, is altijd goed gegaan. Ik neem aan dat het met een sporttas net zo gaat?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand ervaring met een sporttas uitwassen? Empty Re: iemand ervaring met een sporttas uitwassen?

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 3:57

Als het kan zou ik het karton onder uit te tas halen, als dat er in zit. Daarna kan ie er wel in denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

iemand ervaring met een sporttas uitwassen? Empty Re: iemand ervaring met een sporttas uitwassen?

Bericht  duckie do 12 jan 2012 - 3:59

hmm ik denk dat ik het strax dan gewoon maar eens ga proberen, zon dure was het toch niet dus dan kan ik altijd nog weer n nieuwe kopen mocht ie echt mislukt zijn haha
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand ervaring met een sporttas uitwassen? Empty Re: iemand ervaring met een sporttas uitwassen?

Bericht  Minx do 12 jan 2012 - 4:11

ligt heel erg aan het soort tas, een eastpak is wel heel erg anders dan een sporttas. Meestal bestaan die uit een dubbele laag en kunnen die niet zo heel goed tegen de wasmachtine
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand ervaring met een sporttas uitwassen? Empty Re: iemand ervaring met een sporttas uitwassen?

Bericht  TukTuk do 12 jan 2012 - 4:21

Fairytale schreef:ligt heel erg aan het soort tas, een eastpak is wel heel erg anders dan een sporttas. Meestal bestaan die uit een dubbele laag en kunnen die niet zo heel goed tegen de wasmachtine

Hoezo niet dan? Ligt het dan aan het materiaal wat gewoon niet goed tegen (warm) water kan?

TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand ervaring met een sporttas uitwassen? Empty Re: iemand ervaring met een sporttas uitwassen?

Bericht  Minx do 12 jan 2012 - 4:25

Warmte in cominatie met meestal niet de beste materialen die gebruikt worden. Kijk maar eens hoe een sporttas van een voetballer of andere veldsporter er na een jaar al uit ziet. (en dan bedoel ik niet van een prof maar van een amateur want die worden vaak intensiever gebruikt)
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand ervaring met een sporttas uitwassen? Empty Re: iemand ervaring met een sporttas uitwassen?

Bericht  TukTuk do 12 jan 2012 - 4:33

Fairytale schreef:Warmte in cominatie met meestal niet de beste materialen die gebruikt worden. Kijk maar eens hoe een sporttas van een voetballer of andere veldsporter er na een jaar al uit ziet. (en dan bedoel ik niet van een prof maar van een amateur want die worden vaak intensiever gebruikt)

Ah ok smile Ja heb er geen ervaring mee, dacht eigenlijk dat het wel gewoon zou kunnen om te wassen.
Maar in principe, als je de wasmachine op koud zou kunnen zetten, zou het wel kunnen? Misschien dan in combinatie met soda ipv wasmiddel?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand ervaring met een sporttas uitwassen? Empty Re: iemand ervaring met een sporttas uitwassen?

Bericht  Minx do 12 jan 2012 - 4:57

Ik zou het denk ik op een handwasje gooien haha, en sporttassen zijn nou eenmaal vieze dingen daarom deed ik mijn schone kleren vaak in een plastic zakje haha
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand ervaring met een sporttas uitwassen? Empty Re: iemand ervaring met een sporttas uitwassen?

Bericht  TukTuk do 12 jan 2012 - 5:02

Fairytale schreef:Ik zou het denk ik op een handwasje gooien haha, en sporttassen zijn nou eenmaal vieze dingen daarom deed ik mijn schone kleren vaak in een plastic zakje haha

Ja handwas kan natuurlijk ook :P
Maar inderdaad, sporttassen zijn gewoon vies :P
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand ervaring met een sporttas uitwassen? Empty Re: iemand ervaring met een sporttas uitwassen?

Bericht  duckie do 12 jan 2012 - 10:43

zo zijn uitgewassen... heb er 2 tegelijk in gedaan en wat kleine dingetjes... handwas 30 graden en hij is weer fris en fruitig
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand ervaring met een sporttas uitwassen? Empty Re: iemand ervaring met een sporttas uitwassen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum