Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik heb iets... genants!

+12
Minx
TGR
Alias
Toet
Mamsie
NerdChic
Pussycat
Lynn_
Sugarfall
SoGood
Arwyn
Blond
16 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ik heb iets... genants! Empty Ik heb iets... genants!

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 1:47

Oke, lang getwijfeld maar ik ga het toch maar posten want ik vraag me echt af wat dit is..

Sinds 2 jaar (nadat ik ongesteld ben geweest) heb ik ongeveer 3-4 dagen daarna ontzettende waterige niet stinkende afscheiding. Het is zelfs zoveel dat wanneer ik uit bed stap er vrij veel uit me stroomt (sorry!!) en dat dan echt mijn slipje en mijn broekje nat zijn. Net of je in je broek plast maar dan minder en het is geen plas. Soms ruikt het erg zoetig.. Wat is dit nou in hemelsnaam.. het is echt na mijn menstruatie..

Wie herkend dit, en ga ik dood?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb iets... genants! Empty Re: Ik heb iets... genants!

Bericht  Blond do 6 jan 2011 - 1:49

Nee, dat heb ik niet.
Misschien is het een idee om langs de huisarts/gyneacoloog te gaan?

Ik denk niet dat je hieraan dood gaat hoor Wink
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb iets... genants! Empty Re: Ik heb iets... genants!

Bericht  Arwyn do 6 jan 2011 - 1:50

Haha, ik herken het niet, maar ik denk niet dat je eraan dood gaat hoor Wink

Als je er vanaf wil, misschien eens langs de huisarts?
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb iets... genants! Empty Re: Ik heb iets... genants!

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 1:52

Lijkt me gewoon afscheiding. Kan het niet te maken hebben met je eisprong die rond die tijd er is of komt?

Ik heb dit als ik zwanger ben, nu dus ook weer heel erg. Ik ben geen fan van inlegkruisjes, maar ik kan als ik zwanger ben echt niet zonder. Dan kan ik me de hele dag wel gaan omkleden. Als ik opsta is het idd nog veel erger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb iets... genants! Empty Re: Ik heb iets... genants!

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 1:53

_MamaRosa_ schreef:Lijkt me gewoon afscheiding. Kan het niet te maken hebben met je eisprong die rond die tijd er is of komt?

Ik heb dit als ik zwanger ben, nu dus ook weer heel erg. Ik ben geen fan van inlegkruisjes, maar ik kan als ik zwanger ben echt niet zonder. Dan kan ik me de hele dag wel gaan omkleden. Als ik opsta is het idd nog veel erger.

Nee want ik heb mijn eisprong (cyclus van 28 dagen) op dag 14.. en het is echt die paar dagen na mijn menstruatie.. daarna houdt het op en heb ik er geen last van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb iets... genants! Empty Re: Ik heb iets... genants!

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 1:53

Ja je gaat dood, maar ik hoop pas over een jaar of 60.

Nee geen gekheid, ik ken het ook niet. In eerste instantie zou ik zeggen nog een nasleep van je menstruatie, maar bij mij is dat altijd nog een beetje bruinig/rodig, en ook altijd maar een dag. Misschien inderdaad even navragen bij je huisarts.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb iets... genants! Empty Re: Ik heb iets... genants!

Bericht  SoGood do 6 jan 2011 - 1:54

Gekkerd, je gaat niet dood (heb een hypochondrietopic geopend, kom je ook posten? Wink)

Wat je wel hebt weet ik ook niet, misschien even contact opnemen met je huisarts?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb iets... genants! Empty Re: Ik heb iets... genants!

Bericht  SoGood do 6 jan 2011 - 1:55

Auxo schreef:Ja je gaat dood, maar ik hoop pas over een jaar of 60.

Nee geen gekheid, ik ken het ook niet. In eerste instantie zou ik zeggen nog een nasleep van je menstruatie, maar bij mij is dat altijd nog een beetje bruinig/rodig, en ook altijd maar een dag. Misschien inderdaad even navragen bij je huisarts.

Oke, Auxo heeft gelijk, ooit ga je dood maar vast niet aan deze klachten.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb iets... genants! Empty Re: Ik heb iets... genants!

Bericht  Sugarfall do 6 jan 2011 - 1:55

Een vriendin van mij had ook een hele tijd last van waterige afscheiding die heel zoet rook en zij had een infectie ik ben alleen de naam vergeten. Ik kan het wel even voor je vragen?

En waarschijnlijk heb je dit allang gedaan maar anders misschien even googelen op waterige/zoete afscheiding? Google knows everything! Misschien vind je tips van iemand anders/iemand die het ook heeft gehad.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb iets... genants! Empty Re: Ik heb iets... genants!

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 1:57

Sogood schreef:Gekkerd, je gaat niet dood (heb een hypochondrietopic geopend, kom je ook posten? Wink)

Wat je wel hebt weet ik ook niet, misschien even contact opnemen met je huisarts?

Hahahaha, jaaa! Ik heb waterige afscheiding en nu denk ik dat ik doodga..
:shock:

Ik loop al bij de gyn, zal dus de 13de wel ff vragen wat er met mijn vajayjay is.. Raar hoor

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb iets... genants! Empty Re: Ik heb iets... genants!

Bericht  Lynn_ do 6 jan 2011 - 2:05

Ooooh meid toch, je gaat niet dood hoor angel . Ik herken het niet maar ik zou het wel even bespreekbaar maken met je (huis)arts. Wie weet een infectie o.i.d. Al kan ik me ook heel goed voorstellen dat het iets onschuldigs en natuurlijks is.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb iets... genants! Empty Re: Ik heb iets... genants!

Bericht  Pussycat do 6 jan 2011 - 2:16

volgens mij is het gewoon nog van je menstruatie.
Tenminste anders gaan we samen dood.

Want na mijn menstruatie had ik altijd iets meer afscheiding als normaal.
Dus volgens mij is het normaal.
En anders tja...

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb iets... genants! Empty Re: Ik heb iets... genants!

Bericht  NerdChic do 6 jan 2011 - 3:28

Herkenbaar.
Maar, wat mijn huisarts me vertelde toen ik voor een soa test ging was dat ik sowieso meer last heb van afscheiding dan een 'normaal' iemand. Dus ik zat meteen zo :affraid: Maar, het kon geen kwaad. Vervelend is het wel. Very Happy
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb iets... genants! Empty Re: Ik heb iets... genants!

Bericht  Mamsie do 6 jan 2011 - 4:00

Ik heb er ook wel is last van. Bij mij is het gekomen na mijn zwangerschappen. Dat heeft de boel gewoon anders gemaakt. Maar goed je zou het is kunnen navragen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb iets... genants! Empty Re: Ik heb iets... genants!

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 4:16

Mmm.. ik ben vaak getest op soa's (ja losbol.. haha! nee geintje verkeerd vriendje vroeger..) en voor het laatst in 2006 en toen was ik clean.. en daarna alleen met mijn man gesext en die had zich toen ook laten testen, dus voor een soa ben ik niet bang..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb iets... genants! Empty Re: Ik heb iets... genants!

Bericht  Toet do 6 jan 2011 - 4:20

Ik heb dat altijd na het douchen, maar dat lijkt me een ander verhaal.
Geen idee wat het zou kunnen zijn, misschien toch even naar de huisarts?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb iets... genants! Empty Re: Ik heb iets... genants!

Bericht  Alias do 6 jan 2011 - 4:21

Ik heb na mijn menstruatie ook vaak wat meer afscheiding en sowieso wat meer dan het gemiddelde. Heb het ook weleens laten testen op schimmelinfectie (ook al ruikt het niet vies ofzo), maar dat was negatief. Het kan dus ook gewoon normaal zijn.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb iets... genants! Empty Re: Ik heb iets... genants!

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 4:23

Ja, dat is dus het enige wat ik zo gek vind. Dat het echt een paar daagjes na mijn menstruatie komt.. Ik noem het kleurloos bloed. Zo voelt het namelijk een beetje.. maar het is niet rood.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb iets... genants! Empty Re: Ik heb iets... genants!

Bericht  TGR do 6 jan 2011 - 7:08

Heb ik ook weleens. Vooral als ik seks heb gehad die avond ervoor of orgasmes heb gehad. Net of je in je broek plast.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb iets... genants! Empty Re: Ik heb iets... genants!

Bericht  Minx do 6 jan 2011 - 10:33

Ohw verschrikkelijk is dat, ik heb het ook soms. Ik merk het dat ik het met name heb als ik mijn ondergoed niet even vaak verschoon als normaal. Dus als ik bijvoorbeeld een keer een hele dag een boxer draag ipv overdag string en 's nachts boxer.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb iets... genants! Empty Re: Ik heb iets... genants!

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 21:31

Ik douch 2x per dag dus ook 2x per dag een schoon slipje.. Ik heb ook wel eens naakt geslapen, of naakt in slaap gevallen en toen stond ik op en *flats* langs mijn benen! :shock: Vies hoor. Ik ga het maar eens vragen aan de gyn de 13de!
Wat ik zo raar vind is dat het een paar daagjes na mijn ongesteldheid is en dan niets meer, de hele maand niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb iets... genants! Empty Re: Ik heb iets... genants!

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 21:52

CKC schreef:Ik douch 2x per dag dus ook 2x per dag een schoon slipje.. Ik heb ook wel eens naakt geslapen, of naakt in slaap gevallen en toen stond ik op en *flats* langs mijn benen! :shock: Vies hoor. Ik ga het maar eens vragen aan de gyn de 13de!
Wat ik zo raar vind is dat het een paar daagjes na mijn ongesteldheid is en dan niets meer, de hele maand niet.

Gatsie! Haha! Is niet raar hoor, alleen na je menstruatie. Toen ik een periode heel erg last had van schimmelinfecties, kreeg ik het ook altijd na mijn menstruatie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb iets... genants! Empty Re: Ik heb iets... genants!

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 21:55

Jen_ schreef:
CKC schreef:Ik douch 2x per dag dus ook 2x per dag een schoon slipje.. Ik heb ook wel eens naakt geslapen, of naakt in slaap gevallen en toen stond ik op en *flats* langs mijn benen! :shock: Vies hoor. Ik ga het maar eens vragen aan de gyn de 13de!
Wat ik zo raar vind is dat het een paar daagjes na mijn ongesteldheid is en dan niets meer, de hele maand niet.

Gatsie! Haha! Is niet raar hoor, alleen na je menstruatie. Toen ik een periode heel erg last had van schimmelinfecties, kreeg ik het ook altijd na mijn menstruatie.

Ja echt TE GOOR! Bah..
Rolling Eyes
Mmm,misschien heeft tampongebruik ermee te maken.. dat het daarom alleen na mijn menstruatie komt..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb iets... genants! Empty Re: Ik heb iets... genants!

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 21:56

CKC schreef:
Jen_ schreef:
CKC schreef:Ik douch 2x per dag dus ook 2x per dag een schoon slipje.. Ik heb ook wel eens naakt geslapen, of naakt in slaap gevallen en toen stond ik op en *flats* langs mijn benen! :shock: Vies hoor. Ik ga het maar eens vragen aan de gyn de 13de!
Wat ik zo raar vind is dat het een paar daagjes na mijn ongesteldheid is en dan niets meer, de hele maand niet.

Gatsie! Haha! Is niet raar hoor, alleen na je menstruatie. Toen ik een periode heel erg last had van schimmelinfecties, kreeg ik het ook altijd na mijn menstruatie.

Ja echt TE GOOR! Bah..
Rolling Eyes
Mmm,misschien heeft tampongebruik ermee te maken.. dat het daarom alleen na mijn menstruatie komt..

Nee dat komt niet door je tampons, komt puur omdat je lichaam anders is wanneer je ongesteld bent. Zuurtegraad en zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb iets... genants! Empty Re: Ik heb iets... genants!

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 22:01

Jen_ schreef:
CKC schreef:
Jen_ schreef:
CKC schreef:Ik douch 2x per dag dus ook 2x per dag een schoon slipje.. Ik heb ook wel eens naakt geslapen, of naakt in slaap gevallen en toen stond ik op en *flats* langs mijn benen! :shock: Vies hoor. Ik ga het maar eens vragen aan de gyn de 13de!
Wat ik zo raar vind is dat het een paar daagjes na mijn ongesteldheid is en dan niets meer, de hele maand niet.

Gatsie! Haha! Is niet raar hoor, alleen na je menstruatie. Toen ik een periode heel erg last had van schimmelinfecties, kreeg ik het ook altijd na mijn menstruatie.

Ja echt TE GOOR! Bah..
Rolling Eyes
Mmm,misschien heeft tampongebruik ermee te maken.. dat het daarom alleen na mijn menstruatie komt..

Nee dat komt niet door je tampons, komt puur omdat je lichaam anders is wanneer je ongesteld bent. Zuurtegraad en zo.
Whatever the hell it is, i gotta get rid of it.. bleeeh! Het is dat het niet stinkt en kleurloos is en buiten dat het onprettig voelt ik er totaal geen last van hem maar pffffffffffff!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb iets... genants! Empty Re: Ik heb iets... genants!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum