Wie leest het blad Kinderen ?
+4
loesje
Fearie
Makamba
joyce0606
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie leest het blad Kinderen ?
daar staat een verhaal in...waar ik mij in kan vinden, ik had het bijna zelf kunnen schrijven.
het is het "verhaal uit mijn hart" over een vrouw die haar zwangere buik mist...
zij gaat naar een psycholoog ervoor, ik zie dat niet zo zitten, omdat ik de hoop heb dat het misschien nog minder wordt...het is natuurlijk nog maar 2 maanden geleden...
het is het "verhaal uit mijn hart" over een vrouw die haar zwangere buik mist...
zij gaat naar een psycholoog ervoor, ik zie dat niet zo zitten, omdat ik de hoop heb dat het misschien nog minder wordt...het is natuurlijk nog maar 2 maanden geleden...
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wie leest het blad Kinderen ?
Ik lees het blad niet en ken het verhaal niet! Echt heel naar dat je je zo voelt en ik wil je dan ook een hele dikke virtuele geven. Mocht je (nog) willen praten.. dan weet je me te vinden!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Makamba schreef:Ik lees het blad niet en ken het verhaal niet! Echt heel naar dat je je zo voelt en ik wil je dan ook een hele dikke virtuele geven. Mocht je (nog) willen praten.. dan weet je me te vinden!
LIEF!
joyce0606- Kletskop
joyce0606 schreef:Makamba schreef:Ik lees het blad niet en ken het verhaal niet! Echt heel naar dat je je zo voelt en ik wil je dan ook een hele dikke virtuele geven. Mocht je (nog) willen praten.. dan weet je me te vinden!
LIEF!
Weet hoe het voelt, vandaar..
Makamba- Kletskop
Ik heb het verhaal gelezen, ik mis mijn buik en het getrappel soms wel. Maar niet in die mate dat die vrouw het beschrijft, mijn zoon is een goede vervanger van mijn dikke buik.
Wel even een knuffel voor je, !
Wel even een knuffel voor je, !
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
ik heb een abo op kinderen en heb het gelezen maar herken het bij mezelf niet maar wil je wel een knuffel geven
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Ik heb het ook gelezen.
Had dat gevoel ook een tijd gehad na de bevalling, en ik kan nog steeds jaloers kijken naar zwangere vrouwen. Maar zo erg als die vrouw van het verhaal.. Nee, gelukkig niet!
Maar hoop zeker wel dat ik nog een keer zwanger zal worden, ik vond de zwangerschap zo speciaal en voelde me super goed!
Had dat gevoel ook een tijd gehad na de bevalling, en ik kan nog steeds jaloers kijken naar zwangere vrouwen. Maar zo erg als die vrouw van het verhaal.. Nee, gelukkig niet!
Maar hoop zeker wel dat ik nog een keer zwanger zal worden, ik vond de zwangerschap zo speciaal en voelde me super goed!
Woezies- Fluisteraar
- Aantal berichten : 162
Punten : 276
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb het verhaal niet gelezen, maar mis mijn buik wel. Al weet ik niet of het overeenkomt met wat die vrouw omschrijft.
Ik mis gewoon mijn buikje en het getrappel. Zou zó graag nog een x zwanger willen zijn! Maar we willen geen 2e kindje meer en ik wil ook nooit meer bevallen en tja...dan wordt het een beetje moeilijk hé
Ik mis gewoon mijn buikje en het getrappel. Zou zó graag nog een x zwanger willen zijn! Maar we willen geen 2e kindje meer en ik wil ook nooit meer bevallen en tja...dan wordt het een beetje moeilijk hé
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
ik wil ook niet ondankbaar overkomen ofzo, want ik totaal dolverliefd op mijn kleine man!
joyce0606- Kletskop
joyce0606 schreef:ik wil ook niet ondankbaar overkomen ofzo, want ik totaal dolverliefd op mijn kleine man!
Ik vind niet dat het iets heeft te maken met ondankbaarheid en dat is ook nergens terug te lezen in je berichten. Het heeft te maken met een bepaald gemis en met gevoel. Er zijn vast meer vrouwen die dit hebben, maar misschien in mindere mate. Het feit dat je pas twee maanden geleden bent bevallen wil niet zeggen dat je dat gemis en dat gevoel niet mag hebben. Ik hoop in ieder geval oprecht dat het over een tijdje draaglijker voor je zal zijn.
Makamba- Kletskop
Ik heb een abonnement op Kinderen en heb het idd gelezen. Ik mis mijn buik ook, maar niet zo erg als de vrouw van het verhaal.mwil je wel ff een dikke knuffel geven!!!!!
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Ik heb een abbonement op de Kinderen. Stond het in die van deze maand? Die heb ik nog niet gelezen, ben ik nog niet aan toegekomen!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Flip Fluitketel schreef:Ik heb een abbonement op de Kinderen. Stond het in die van deze maand? Die heb ik nog niet gelezen, ben ik nog niet aan toegekomen!
ja dacht wel van deze maand.
joyce0606- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Babyfoon bij blad kinderen
» Wat was jouw favoriete Kinderen voor Kinderen liedje?
» Kinderen en katten
» Nav migraine en kinderen
» DVD-spel Kinderen voor Kinderen
» Wat was jouw favoriete Kinderen voor Kinderen liedje?
» Kinderen en katten
» Nav migraine en kinderen
» DVD-spel Kinderen voor Kinderen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: