DagCafé
+22
patjuhhh
Noor
Rush
May
Qiara
Bimbam
Kabouter
Lejow
Lavendel
Stuiterbal
Pompoen
Suus
Jade
VeryCherry
Lotus
Alex
Ibbeltje
Jasmine
Nikita
Erin
Sjaantje
ExpressoB
26 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Truste!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Hee, ik kan niet slapen. Is daar nog iemand?
Ik zit achter de computer omdat ik écht niet van plan ben om van 8-9 te gaan fitnessen terwijl ik echt nog geen fatsoenlijk oogje dicht heb gedaan. 't enige dat ik daarmee bereik is dat mijn ontbijt een richting op gaat die ik niet wil. Dus hupsaflups verplaats. Ga nu maandag, dan een week niet en dan 2 weken 2 keer. Dit was ook overigens een extra inhaalkeer, ben al een keer geweest deze week. Dus vind het wel best zeg. Ik zou de dinsdag, mijn vaste dag niet zo snel afzeggen, maar die extra keren...nou ja wat ik zeg, vind het wel best ;-).
Zo nu ga ik weer slapen. Leuk om zo tegen niets aan te lullen .
Ik heb trouwens een nieuwe bril...maar hij zit nog niet helemaal lekker. Hij glijd van mijn neus maar achter mijn oren doet hij pijn...
Ik zit achter de computer omdat ik écht niet van plan ben om van 8-9 te gaan fitnessen terwijl ik echt nog geen fatsoenlijk oogje dicht heb gedaan. 't enige dat ik daarmee bereik is dat mijn ontbijt een richting op gaat die ik niet wil. Dus hupsaflups verplaats. Ga nu maandag, dan een week niet en dan 2 weken 2 keer. Dit was ook overigens een extra inhaalkeer, ben al een keer geweest deze week. Dus vind het wel best zeg. Ik zou de dinsdag, mijn vaste dag niet zo snel afzeggen, maar die extra keren...nou ja wat ik zeg, vind het wel best ;-).
Zo nu ga ik weer slapen. Leuk om zo tegen niets aan te lullen .
Ik heb trouwens een nieuwe bril...maar hij zit nog niet helemaal lekker. Hij glijd van mijn neus maar achter mijn oren doet hij pijn...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Bah, ik voel me belabberd Straks toch maar proberen te werken, als het niet gaat duik ik mijn bed wel weer in.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Ik wil altijd met jullie praten, maar ik moet ook slapen, zeker nu ik verkouden ben en mijn stem kwijt is. Kan niet eens praten .
Enne, goedemorgen, ben op weg naar werk. Op hoop van zegen dat ik het vol ga houden.
Enne, goedemorgen, ben op weg naar werk. Op hoop van zegen dat ik het vol ga houden.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Vergeet-me-nietje schreef:Morning!
Hey, je bent te vroeg!
Mogge.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Nee jij te laatAlex schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Morning!
Hey, je bent te vroeg!
Mogge.
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Nee jij te laatAlex schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Morning!
Hey, je bent te vroeg!
Mogge.
Oh ja, dat kan ook
Alex- Ratel
Goedemorgen Mijn 1e bloem voor mijn tafelloper is gehaakt op naar de volgende
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
ik had gisteravond zo`n zin in klopklop pudding dus ik die nog gemaakt, mislukt ie
Gast- Gast
Wat is klopklop pudding? Wel jammer dat ie mislukt is.
Alex- Ratel
Das toch gewoon Saroma?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Alex schreef:Wat is klopklop pudding? Wel jammer dat ie mislukt is.
+1 haha
En Hoi.
Gast- Gast
inderdaad zo`n pakje van saroma moet je melk bijdoen en mixen en dan heb je luchtige pudding
Gast- Gast
Oh das zo lekker! Lang niet gehad trouwens. Jammer dat hij mislukt is. Hoe kan dat nou?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ooooh, deze bedoel je?
Die zijn wel lekker! Maar hoe kan die nou mislukken?
Hoi Reev!
Die zijn wel lekker! Maar hoe kan die nou mislukken?
Hoi Reev!
Alex- Ratel
ja ik denk dat het komt omdat de melk niet koud was. Op de verpakking stond dat je koude melk moest gebruiken en die had ik niet maar ik dacht zal niet veel uitmaken.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ohja, saroma-pudding, dat kregen we vroeger altijd bij vrienden van mijn ouders. Ik vond/vind eigenlijk alleen de chocoladeversie lekker. Is een jaar of 20 geleden dat ik het gehad heb
Ohja, saroma-pudding, dat kregen we vroeger altijd bij vrienden van mijn ouders. Ik vond/vind eigenlijk alleen de chocoladeversie lekker. Is een jaar of 20 geleden dat ik het gehad heb
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
haha ja voor mij was het ook heel lang geleden maar zag die pakjes in de winkel en dacht die neem ik mee zijn nu van dr oetker trouwens
Gast- Gast
Ik gebruik het wel is als ik een milkshake make voor mijn zoontje, zolang je het niet op laat stijven in de koelkast blijft het vloeibaar.
ja maar heb `m de hele nacht in de koelkast gezet en keek vanochtend even maar durf `m toch niet op te eten.
Gast- Gast
Ik zou het ook laten staan, of misschien wil je man even voorproeven
nouw hij zag er niet echt luchtig uit dus denk dattie mislukt is, kiep `m vanavond wel even in de wc. En nee m`n man houd daar helemaal niet van, de chocola nog een beetje maar ik had vanille
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: