Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tip hotel Egypte?

+5
Mandy
Tullow
Travelgurly
love
Caribbeanlover
9 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Tip hotel Egypte? - Pagina 3 Empty Re: Tip hotel Egypte?

Bericht  Raindrop ma 16 jan 2012 - 8:34

Moonlight schreef:
Raindrop schreef:
Moonlight schreef:
Caribbeanlover schreef:Grand Azure (is een kennis van me geweest, erg goed), ook elders te boeken. Waarom perse NM? Bij Straus bieden ze oa reizen van NM aan, maar dan vaak goedkoper. Ook bij allereizenop1site.nl waar wij vorig jaar hebben geboekt, erg goed.



Faraana Heights, is familie van me geweest was ook goed.

Overigens hebben de meeste een eigen rif.



Zeker weten, maar oh wat was ik klaar met die 100.000 treden die je op en af moest lopen. 8 Dagen waren meer dan zat Tip hotel Egypte? - Pagina 3 394967
lol! Was er geen lift?



I wish!! Zo zielig die jongens daar moesten bij aankomst al die loodzware koffers, van die gekke toeristen die 20 kilo tot op de gram meenemen, naar boven sjouwen en dan weer naar beneden, trappetje op trappetje af...Moet er niet aan denken!

Werden we ook nog eens ergens achteraan geplaatst (serieus 5 min lopen), terwijl het hele complex leeg was! Was toen nog nieuw en redelijk onbekend. Maar nee, nooit meer daar alleen ivm al die trappen Tip hotel Egypte? - Pagina 3 394967

Nee ik zou ook niet terug gaan! Pffft, lijkt me echt rot al die trappen.
Oh en inderdaad, echt zielig voor de jongens die daar werken. Ik zou volgens mij echt gek worden op den duur Tip hotel Egypte? - Pagina 3 394967
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip hotel Egypte? - Pagina 3 Empty Re: Tip hotel Egypte?

Bericht  Moonlight ma 16 jan 2012 - 8:38

Raindrop schreef:
Moonlight schreef:
Raindrop schreef:
Moonlight schreef:
Caribbeanlover schreef:Grand Azure (is een kennis van me geweest, erg goed), ook elders te boeken. Waarom perse NM? Bij Straus bieden ze oa reizen van NM aan, maar dan vaak goedkoper. Ook bij allereizenop1site.nl waar wij vorig jaar hebben geboekt, erg goed.



Faraana Heights, is familie van me geweest was ook goed.

Overigens hebben de meeste een eigen rif.



Zeker weten, maar oh wat was ik klaar met die 100.000 treden die je op en af moest lopen. 8 Dagen waren meer dan zat Tip hotel Egypte? - Pagina 3 394967
lol! Was er geen lift?



I wish!! Zo zielig die jongens daar moesten bij aankomst al die loodzware koffers, van die gekke toeristen die 20 kilo tot op de gram meenemen, naar boven sjouwen en dan weer naar beneden, trappetje op trappetje af...Moet er niet aan denken!

Werden we ook nog eens ergens achteraan geplaatst (serieus 5 min lopen), terwijl het hele complex leeg was! Was toen nog nieuw en redelijk onbekend. Maar nee, nooit meer daar alleen ivm al die trappen Tip hotel Egypte? - Pagina 3 394967

Nee ik zou ook niet terug gaan! Pffft, lijkt me echt rot al die trappen.
Oh en inderdaad, echt zielig voor de jongens die daar werken. Ik zou volgens mij echt gek worden op den duur Tip hotel Egypte? - Pagina 3 394967

Na 1 dag, mijn ex spreekt Arabisch zo ook Egyptisch Arabisch, mochten we dan toch naar een kamer die 30sec van de receptie en zwembad af lag. Dat was dan wel weer lekker. Ook was 1 zwembad nog niet af. Ben echt heel benieuwd hoe het er nu uit ziet.

We hadden daar een vaste taxi chauffeur dat was wel chill. Konden we ff ergens niet pinnen kregen we van hem zo 100 euro (egyptische ponden dan omgerekend) ff mee te leen. Ook wilde hij ons naar Cairo rijden voor 200 euro maar dat vond ik te gevaarlijk ivm beroving etc. Dus dat hebben we niet gedaan smile
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip hotel Egypte? - Pagina 3 Empty Re: Tip hotel Egypte?

Bericht  Raindrop ma 16 jan 2012 - 9:16

Oh dat is wel fijn!
Misschien dat er nu wel een lift is? :P
Was het eten en de rest wel goed daar?

Een vaste taxi chauffeur is wel chill Very Happy En die was wel aardig zo te lezen Tip hotel Egypte? - Pagina 3 561177 Misschien scheelde het ook wel omdat je ex Arabisch/Egyptisch Arabisch spreekt?
Is je ex oorspronkelijk ook afkomstig van daar?
We dwalen volgens mij wel wat af in dit topic haha.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip hotel Egypte? - Pagina 3 Empty Re: Tip hotel Egypte?

Bericht  Moonlight ma 16 jan 2012 - 9:26

Raindrop schreef:Oh dat is wel fijn!
Misschien dat er nu wel een lift is? :P
Was het eten en de rest wel goed daar?

Een vaste taxi chauffeur is wel chill Very Happy En die was wel aardig zo te lezen Tip hotel Egypte? - Pagina 3 561177 Misschien scheelde het ook wel omdat je ex Arabisch/Egyptisch Arabisch spreekt?
Is je ex oorspronkelijk ook afkomstig van daar?
We dwalen volgens mij wel wat af in dit topic haha.

Haha geen idee mij vinden ze daar niet meer terug. Maar ja het scheelde wel hoor, want doordat hij de taal sprak hebben we best veel voor elkaar gekregen en vielen ze ons niet lastig met naar binnen trekken enzo kom hier, kom hier etc. GEK werd je daar van smile

Maar idd ik trek me maar terug uit dit topic, is niet echt hulpzaam voor de TS smile
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip hotel Egypte? - Pagina 3 Empty Re: Tip hotel Egypte?

Bericht  Caribbeanlover ma 16 jan 2012 - 10:41

Moonlight, nou ik ga maar niet naar dat trappenhotel lijkt me ook niks.

Kom op zeg, 5 min. is toch niks.



Raindrop, ik boek idd via internet. Dat kan direct bij OAD zijn, maar tot nu toe is dat bij organisaties geweest die reizen aanbieden van allerlei organisatie snap je.

Zo heb ik eens bij Straus, de Vakantiediscounter en vorig jaar bij allereizenop1site.nl geboekt en allemaal ben ik uitstekend geholpen.

Ooit bij Traveltroef geboekt, maar die doen moeilijk als je ook maar iets wilt vragen dus geen aanrader om daar te boeken.


Laatst aangepast door Caribbeanlover op ma 16 jan 2012 - 10:45; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip hotel Egypte? - Pagina 3 Empty Re: Tip hotel Egypte?

Bericht  Moonlight ma 16 jan 2012 - 10:43

Caribbeanlover schreef:Moonlight, nou ik ga maar niet naar dat trappenhotel lijkt me ook niks.

Kom op zeg, 5 min. is toch niks.

Ze hebben heerlijk eten, en als je dicht bij de receptie zit is er niks aan de hand ook hele vriendelijke mensen. Maar zodra je even een stukje verder naar achteren zit dan heb je dat trappen probleemTip hotel Egypte? - Pagina 3 394967
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip hotel Egypte? - Pagina 3 Empty Re: Tip hotel Egypte?

Bericht  Caribbeanlover ma 16 jan 2012 - 10:46

Aha nee is niet echt fijn idd. Wij zitten op grote resorts altijd en lopen wat af alleen is dat vaak zonder trappen en als ze er zijn zoals vorig jaar naar de lobby zijn dat er niet veel.



Ik ben vega en eet ook geen vis, schaal - en schelpdieren dus dat is altijd wat lastig.

Vorig jaar was dat geen probleem, super luxe resort die ook vegagerechten op de menukaarten had. Maar ja tis dat het een aanbieding was anders zouden wij dat nooit kunnen veroorloven om daar heen te gaan tenzij we de lotto oid zouden winnen.:lol:



Zag foto's van een hotel (ben de naam kwijt) en daar zag je gewoon een heel varken op het buffet, niet zo lekker voor je eetlust.

Ook staan salades, toetjes ed eten wat koud hoort gewoon op een tafel ongekoeld dus in die landen. Ik wil er zeker van zijn dat als ik een hotel kies daar dat dat niet het geval is anders kan ik vakantie vieren op de plee!:P

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip hotel Egypte? - Pagina 3 Empty Re: Tip hotel Egypte?

Bericht  Caribbeanlover vr 20 jan 2012 - 0:33

Welke plaats raden jullie (echt) aan en welke (echt) niet?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip hotel Egypte? - Pagina 3 Empty Re: Tip hotel Egypte?

Bericht  Ster vr 20 jan 2012 - 0:51

Mag ik dit topic ook gebruik om een vraag te stellen? Wij willen ook graag naar Egypte in oktober. Weet iemand wanneer je dan het beste kunt boeken? Nu ook ivm met vroegboek kortingen of toch wachten tot na de drukte in de zomer?

Ster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 186
Punten : 240
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip hotel Egypte? - Pagina 3 Empty Re: Tip hotel Egypte?

Bericht  Caribbeanlover vr 20 jan 2012 - 0:51

Nee, dat mag niet.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip hotel Egypte? - Pagina 3 Empty Re: Tip hotel Egypte?

Bericht  Ster vr 20 jan 2012 - 22:04

okee, dan laat maar

Ster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 186
Punten : 240
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip hotel Egypte? - Pagina 3 Empty Re: Tip hotel Egypte?

Bericht  Caribbeanlover vr 20 jan 2012 - 23:28

http://www.klimaatinfo.nl/egypte/



April t/m okt. kan men beter mijden als je niet van hitte houd.

Ik kan er niet goed tegen, dus moet toch even goed nadenken of we daar wel heen willen in sept.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip hotel Egypte? - Pagina 3 Empty Re: Tip hotel Egypte?

Bericht  Caribbeanlover vr 20 jan 2012 - 23:29

Ster schreef:okee, dan laat maar



Geintje joh!Tip hotel Egypte? - Pagina 3 827601 Wie ben ik om jou dat te verbieden toch?!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip hotel Egypte? - Pagina 3 Empty Re: Tip hotel Egypte?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum