Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tip hotel Egypte?

+5
Mandy
Tullow
Travelgurly
love
Caribbeanlover
9 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Tip hotel Egypte? - Pagina 2 Empty Re: Tip hotel Egypte?

Bericht  Caribbeanlover vr 13 jan 2012 - 12:34

[quote="Tullow"]Ik ben in september naar El Gouna geweest, wat een erg leuk plaatsje is!
Ook Hurghada bezocht, maar precies wat CBL zegt.. het is een grote bouwput. En net een afvalbelt. Je ziet daar de mooiste resort, met grote muren erom heen, zodat je de afval, bouwputten e.d. niet ziet. :evil: [/quote]

Dat is niet zo heel erg, maar ik hoorde verhalen van dat je overlast kan hebben van timmeren ed.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Caribbeanlover vr 13 jan 2012 - 12:35

[quote="Tsjip"][quote="Caribbeanlover"]Hurghada raad men veelal af ivm het velen bouwen wat ik gehoord heb dus weet niet of het altijd zo os. Sharm is wat leuker schijnt.[/quote]

Wij zijn in de zomer van 2008 geweest en toen hadden de bouwvakkers daar ook vakantie ;) Wij hebben dus totaal geen last gehad van al het bouwen. Ik heb er toen ook niets van gedacht dat het veel was trouwens. Op de meeste vakantiebestemmingen waar ik geweest ben was wel ergens een bouwput. [/quote]

Ben er nog nooit geweest, maar ga af op verhalen. Men moet het zelf maar ontdekken.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover vr 13 jan 2012 - 12:36

[quote="PrinsesBo"]We hebben nu [b]Stalla Makadi Resort&Spa[/b] op het oog.[/quote]

Is het niet Stella? Had je wat aan mijn lijst?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Raindrop vr 13 jan 2012 - 12:57

Het vele bouwen in Hurghada viel mee (in september vorig jaar), wel staan er heel veel gebouwen die niet afgemaakt zijn. Jammer!

Dat hotel ziet er trouwens goed uit, Prinsesbo! Althans als het Stella is ipv Stalla.
Makadi Bay is trouwens echt heerlijk I love you Wij verbleven in Makadi Palace I love you Oeh ik wil terug! :P
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caribbeanlover vr 13 jan 2012 - 13:13

[quote="Tullow"]Ik zou wel minimaal een 4-sterren hotel nemen, het liefst nog 5-sterren. Zoveel mensen worden ziek van het eten, zelf ben ik er helaas ook ziek van geweest!
En met 5-sterren heb je alsnog geen garantie dat het eten goed is, maar vaak wel beter dan bij de 3-sterren hotels..[/quote]

Beter is idd 5 *. Ik zie vaak in die landen dat eten gewoon op de tafel staat ongekoeld, oh daar kan je zo ziek van worden. Liever kies ik dan niet voor zo land.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover vr 13 jan 2012 - 13:18

Wat vaak niet duidelijk op sites zoals Stella Makadi Resort and Spa is of je wel of niet toeslagen moet betalen voor bepaalde restaurants en hoe vaak je er per week mag eten.

Heb deze genoteerd in me schriftje, stond er nog niet bij en wie weet ga ik er ooit heen.

Ziet er verder goed uit hoor, maar heb nogal zwakke darmen en in die landen krijg ik er dan eerder last van vrees ik.

Iberotel keten is erg bekend en denk dat je dan sowieso wel goed zit, net als Riu.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover vr 13 jan 2012 - 13:23

[quote="Raindrop"]Het vele bouwen in Hurghada viel mee (in september vorig jaar), wel staan er heel veel gebouwen die niet afgemaakt zijn. Jammer!

Dat hotel ziet er trouwens goed uit, Prinsesbo! Althans als het Stella is ipv Stalla.
Makadi Bay is trouwens echt heerlijk :heart: Wij verbleven in Makadi Palace :heart: Oeh ik wil terug! :P[/quote]

Die ziet er ook goed uit, maar die van Prinses Bo heeft meer keuzes mbt restaurants (vinden wij erg belangrijk).
Alhoewel die van jou qua naam luxer doet ogen en dat ook is ook qua uiterlijk. Vind het vrij duur zeker als je beseft dat al het eten in buffetvorm is zowat en als je ala carte wilt dat je moet betalen. Voor mij is dat geen all in, all in moet echt ALL INN zijn snap je?!

In mijn lijst staat Stella Di Mare, erg luxe en luxer dan eerder 2 genoemde voor als je dat wilt.

Dat het meeviel komt denk ik omdat het naseizoen was in september.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Raindrop za 14 jan 2012 - 1:21

Caribbeanlover schreef:
Raindrop schreef:Het vele bouwen in Hurghada viel mee (in september vorig jaar), wel staan er heel veel gebouwen die niet afgemaakt zijn. Jammer!

Makadi Bay is trouwens echt heerlijk I love you Wij verbleven in Makadi Palace I love you Oeh ik wil terug! :P

Die ziet er ook goed uit, maar die van Prinses Bo heeft meer keuzes mbt restaurants (vinden wij erg belangrijk).
Alhoewel die van jou qua naam luxer doet ogen en dat ook is ook qua uiterlijk. Vind het vrij duur zeker als je beseft dat al het eten in buffetvorm is zowat en als je ala carte wilt dat je moet betalen. Voor mij is dat geen all in, all in moet echt ALL INN zijn snap je?!

In mijn lijst staat Stella Di Mare, erg luxe en luxer dan eerder 2 genoemde voor als je dat wilt.

Dat het meeviel komt denk ik omdat het naseizoen was in september.

Bij ons hotel mocht je ook in de hotels van Grand Makadi gaan eten. Dus dan had je wel meer keuze.
Waar zie je trouwens dat als je a la carte wilt dat je moet betalen? Voor zover wij weten kon je de menu's bekijken op een soort bord en dan kon je bij de receptie reserveren zonder dat je bij moest betalen.

Ik wil wel graag nog naar Sunwing Waterworld Makadi. Dat wilden we in september al maar toen was het nog niet af en toen boden ze ons Makadi Palace aan met korting.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Bericht  Raindrop za 14 jan 2012 - 1:23

Caribbeanlover schreef:Wat vaak niet duidelijk op sites zoals Stella Makadi Resort and Spa is of je wel of niet toeslagen moet betalen voor bepaalde restaurants en hoe vaak je er per week mag eten.

Heb deze genoteerd in me schriftje, stond er nog niet bij en wie weet ga ik er ooit heen.

Ziet er verder goed uit hoor, maar heb nogal zwakke darmen en in die landen krijg ik er dan eerder last van vrees ik.

Iberotel keten is erg bekend en denk dat je dan sowieso wel goed zit, net als Riu.

Ik heb ook zwakke darmen en ben ook ziek geworden in Egypte, gelukkig zat er een apotheek bij het hotel (Grand Makadi) en was ik er ook snel weer bovenop.
Toch wil ik heel graag terug maar dan een weekje een cruise op de Nijl en een weekje in een hotel ofzo.

Laatst aangepast door Raindrop op za 14 jan 2012 - 1:34; in totaal 1 keer bewerkt
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 1:33

Ik had zeker wat aan je lijst! Thnx!
Zijn net ook bij reisbureau wezen kijken en die gaan nu wat hotels voor ons uitzoeken.

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover za 14 jan 2012 - 1:51

Geen dank hoor haha. Die je nu op het oog hebt staat er toevallig niet in.

Waarom ga je naar een reisbureau? Via internet is zo makkelijk joh en ik kan je wel sites geven als je wilt. Ideaal doe het al jaren, geen rompslomp van langs gaan en daar zitten.

Mocht je dat echt perse willen, dan zou je de lijst mee kunnen nemen.

Houd er rekening mee dat het in juli/aug (dan ga je toch?) megaheet is daar.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 1:59

September gaan we.. Niet in de grootste hitte en drukte.
We gaan niet boeken via een reisbureau Wink Meer om ideeen op te doen :P

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover zo 15 jan 2012 - 10:02

Raindrop, dat zie je nl vaak in de beschrijving staan van de organisatie waar je boekt dat je moet bij betalen voor ala carte.

Prinses Bo, denk dat september een hele goede maand is iig beter dan in het hoogseizoen en niet alleen qua prijs ook qua hitte.

Lily, grappig zeg die Golden 5 heeft een skilift (naar het strand zo te zien). Ik zag het op google op foto's, maar ja als je een naam intypt zie je vaak ook anderen dingen dan hetgeen wat je bedoelde dus wie weet is het van een ander hotel.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 23:23

ja er loopt inderdaad een of andere kabel maar waar die voor diende geen idee scratch Wij hadden uiteindelijk dat resort gekozen vanwege de glijbanen maar we zijn er geen 1 dag vanaf geweest haha.

Gast
Gast

Bericht  Raindrop ma 16 jan 2012 - 1:59

Caribbeanlover schreef:Raindrop, dat zie je nl vaak in de beschrijving staan van de organisatie waar je boekt dat je moet bij betalen voor ala carte.

Prinses Bo, denk dat september een hele goede maand is iig beter dan in het hoogseizoen en niet alleen qua prijs ook qua hitte.

Lily, grappig zeg die Golden 5 heeft een skilift (naar het strand zo te zien). Ik zag het op google op foto's, maar ja als je een naam intypt zie je vaak ook anderen dingen dan hetgeen wat je bedoelde dus wie weet is het van een ander hotel.

Haha oke. Wij hebben er zelf geen gebruik van gemaakt omdat ik een paar dagen ziek ben geweest en we gingen eigenlijk standaard naar een restaurant (niet betalend) waar we altijd bij een vaste ober (erg vriendelijke) gingen.
Dat viel ons ook op, veel obers etc. zijn niet heel erg vriendelijk daar.

September is goed te doen! Alleen is het dan ook nog wel heel warm. Maar in het water en in de schaduw is het goed te doen, en in de schaduw word je ook ontzettend bruin.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Bericht  Raindrop ma 16 jan 2012 - 2:07

Lily schreef:ja er loopt inderdaad een of andere kabel maar waar die voor diende geen idee scratch Wij hadden uiteindelijk dat resort gekozen vanwege de glijbanen maar we zijn er geen 1 dag vanaf geweest haha.

Ziet er leuk uit dat resortl! Glijbanen lijken me ook erg fijn Very Happy We wilden ook voor zoiets gaan (Sungwing Waterworld Makadi) maar dat ging niet door omdat het toch nog niet af zou zijn als wij zouden komen.
We hebben ons nu ook prima vermaakt, zijn 1 dag van het hotel af geweest en voor de rest hebben we ons echt prima vermaakt.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover ma 16 jan 2012 - 2:56

[quote="Raindrop"][quote="Caribbeanlover"]Raindrop, dat zie je nl vaak in de beschrijving staan van de organisatie waar je boekt dat je moet bij betalen voor ala carte.

Lily, grappig zeg die Golden 5 heeft een skilift (naar het strand zo te zien). Ik zag het op google op foto's, maar ja als je een naam intypt zie je vaak ook anderen dingen dan hetgeen wat je bedoelde dus wie weet is het van een ander hotel.[/quote]

Haha oke. Wij hebben er zelf geen gebruik van gemaakt omdat ik een paar dagen ziek ben geweest en we gingen eigenlijk standaard naar een restaurant (niet betalend) waar we altijd bij een vaste ober (erg vriendelijke) gingen.
Dat viel ons ook op, veel obers etc. zijn niet heel erg vriendelijk daar.

September is goed te doen! Alleen is het dan ook nog wel heel warm. Maar in het water en in de schaduw is het goed te doen, en in de schaduw word je ook ontzettend bruin.[/quote]

Op de Dom. Republiek zijn ze zo vriendelijk, niemand is chaggie ondanks de lage loon die ze daar hebben en in Mexico eveneens dus onvriendelijk personeel heb ik in die 8 jaar nog nooit meegemaakt. Vind ik ook niet fijn zeker op vakantie.

Nou is dat ff boffen word ik nog bruiner dan ik al was.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover ma 16 jan 2012 - 3:17

Raindrop, Makadi Palace is veels te duur voor in sept. (dan gaan wij altijd nl) en voor minder zit je in de caribbean wat ik dan iig veel leuker vind.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover ma 16 jan 2012 - 3:28

Travelgurly, Makadi Bay is geen hotel aangezien ik er meerdere zie als ik het intoets. Het is toch een baai.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover ma 16 jan 2012 - 3:30

Three corners fayrouz plaza beach resort, is een kennis van me geweest en zij vond het erg goed.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Moonlight ma 16 jan 2012 - 8:21

Caribbeanlover schreef:Grand Azure (is een kennis van me geweest, erg goed), ook elders te boeken. Waarom perse NM? Bij Straus bieden ze oa reizen van NM aan, maar dan vaak goedkoper. Ook bij allereizenop1site.nl waar wij vorig jaar hebben geboekt, erg goed.

Faraana Heights, is familie van me geweest was ook goed.

Overigens hebben de meeste een eigen rif.

Zeker weten, maar oh wat was ik klaar met die 100.000 treden die je op en af moest lopen. 8 Dagen waren meer dan zat Tip hotel Egypte? - Pagina 2 394967
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Raindrop ma 16 jan 2012 - 8:26

Moonlight schreef:
Caribbeanlover schreef:Grand Azure (is een kennis van me geweest, erg goed), ook elders te boeken. Waarom perse NM? Bij Straus bieden ze oa reizen van NM aan, maar dan vaak goedkoper. Ook bij allereizenop1site.nl waar wij vorig jaar hebben geboekt, erg goed.

Zeker weten, maar oh wat was ik klaar met die 100.000 treden die je op en af moest lopen. 8 Dagen waren meer dan zat Tip hotel Egypte? - Pagina 2 394967
lol! Was er geen lift?
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Bericht  Raindrop ma 16 jan 2012 - 8:28

Caribbeanlover schreef:Travelgurly, Makadi Bay is geen hotel aangezien ik er meerdere zie als ik het intoets. Het is toch een baai.

Makadi Bay is een gebied waar veel hotels liggen.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Bericht  Moonlight ma 16 jan 2012 - 8:29

Raindrop schreef:
Moonlight schreef:

lol! Was er geen lift?

I wish!! Zo zielig die jongens daar moesten bij aankomst al die loodzware koffers, van die gekke toeristen die 20 kilo tot op de gram meenemen, naar boven sjouwen en dan weer naar beneden, trappetje op trappetje af...Moet er niet aan denken!

Werden we ook nog eens ergens achteraan geplaatst (serieus 5 min lopen), terwijl het hele complex leeg was! Was toen nog nieuw en redelijk onbekend. Maar nee, nooit meer daar alleen ivm al die trappen Tip hotel Egypte? - Pagina 2 394967
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Raindrop ma 16 jan 2012 - 8:31

Caribbeanlover schreef:Raindrop, Makadi Palace is veels te duur voor in sept. (dan gaan wij altijd nl) en voor minder zit je in de caribbean wat ik dan iig veel leuker vind.

Dat hotel is inderdaad prijzig, wij kregen toen wel korting en dat scheelde ook wel.
Hm naar de Caribbean wil ik ook nog graag eens heen Tip hotel Egypte? - Pagina 2 561177 Jij boekt trouwens nooit via een reisbureau toch maar via internet?
Zoek je dan zelf de vlucht, hotel etc. bij elkaar of boek je online bij een reisbureau?

Laatst aangepast door Raindrop op ma 16 jan 2012 - 8:38; in totaal 1 keer bewerkt
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: