Goedemorgen dinsdag!
+3
Lotus
Suus
Esperanza
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen dinsdag!
Goedemorgen!!
Hebben jullie lekker geslapen? Ik was gisteren heel erg moe en viel op de bank al in slaap, maar toen ik in bed ging liggen kon ik natuurlijk niet slapen. Uiteindelijk wel redelijk geslapen.
Vanochtend ben ik vrij, dat is wel erg fijn na de volle week die ik vorige week had. Ik ben nu ATWT aan het kijken en ondertussen ontbijten. Vanmiddag werken en dan weer een beetje op tijd naar bed, want morgen is het weer erg vroeg.
Fijne dag allemaal!
Hebben jullie lekker geslapen? Ik was gisteren heel erg moe en viel op de bank al in slaap, maar toen ik in bed ging liggen kon ik natuurlijk niet slapen. Uiteindelijk wel redelijk geslapen.
Vanochtend ben ik vrij, dat is wel erg fijn na de volle week die ik vorige week had. Ik ben nu ATWT aan het kijken en ondertussen ontbijten. Vanmiddag werken en dan weer een beetje op tijd naar bed, want morgen is het weer erg vroeg.
Fijne dag allemaal!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Re: Goedemorgen dinsdag!
Goedemorgen!
Ik heb wel goed geslapen, maar ben nog niet weer gewend aan het vroege opstaan
Vandaag eerst werken en aan het eind van de middag hebben we een nieuwjaarsborrel van het werk. Vanavond gezellig eten met vriendinnen, zingen en borrelen
Fijne dag!
Ik heb wel goed geslapen, maar ben nog niet weer gewend aan het vroege opstaan
Vandaag eerst werken en aan het eind van de middag hebben we een nieuwjaarsborrel van het werk. Vanavond gezellig eten met vriendinnen, zingen en borrelen
Fijne dag!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen,
Ik heb wel lekker geslapen. Moest vroeg op, want ik had om half negen een afspraak met mijn psychiater. Het vroege opstaan viel me tegen. Ik zat ook nog half te slapen bij mijn psychiater. Niet echt handig. Ik ga zo maar weer eens naar Ixta Noa (voorheen ZieZo). Even bijpraten. Daarna naar de acupuncturist en wat boodschappen doen en dan naar huis en rustig aan doen de rest van de dag.
Fijne dag allemaal!
Ik heb wel lekker geslapen. Moest vroeg op, want ik had om half negen een afspraak met mijn psychiater. Het vroege opstaan viel me tegen. Ik zat ook nog half te slapen bij mijn psychiater. Niet echt handig. Ik ga zo maar weer eens naar Ixta Noa (voorheen ZieZo). Even bijpraten. Daarna naar de acupuncturist en wat boodschappen doen en dan naar huis en rustig aan doen de rest van de dag.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen Ik heb goed geslapen gelukkig. Ik ga zo wat eten en dan aankleden en vanmiddag heb ik een gesprek met mn (nieuwe) scriptiebegeleider. Heel spannend dus wat hij ervan gaat zeggen!
Gast- Gast
Goedemorgen meiden. Ik heb niet zo goed geslapen. Heel onrustig, nachtmerries en bovendien vanmorgen om 5 uur al wakker en daarna niet meer geslapen. Ik voel me overigens (nog) wel fit, dus dat gaat goed!
Vandaag een gewone werkdag tot 5 uur (bluh, het is zo saaaai hier op kantoor!).
Vanavond geen plannen.
Ik wens iedereen een fijne dag.
Vandaag een gewone werkdag tot 5 uur (bluh, het is zo saaaai hier op kantoor!).
Vanavond geen plannen.
Ik wens iedereen een fijne dag.
Gast- Gast
Dat valt altijd tegen he Suus, heb je lang vakantie gehad?
Lotus, best een druk dagje als ik het zo lees. Hoe was de wintersport trouwens?
Dat is spannend Yasmin! Hoe ver ben je met je scriptie?
Oh dat is niet fijn BOD, ik heb ook vaak last van nachtmerries, gelukkig voel je je niet al te moe.
Lotus, best een druk dagje als ik het zo lees. Hoe was de wintersport trouwens?
Dat is spannend Yasmin! Hoe ver ben je met je scriptie?
Oh dat is niet fijn BOD, ik heb ook vaak last van nachtmerries, gelukkig voel je je niet al te moe.
Esperanza- Kletskop
Goedemorgen meiden, ik heb heerlijk geslapen maar bij het wakker worden voelde ik me direct nerveus. Heb vanmiddag een belangrijke presentatie voor het afsluiten van mijn studie. En doe me altijd groot voor maar stiekem hoop ik dat er weinig mensen komen..Tumbs up:)
rianne27- Fluisteraar
- Aantal berichten : 51
Punten : 63
Registratiedatum : 14-07-11
Ik ben al bijna een jaar bezig met dat ding Ik kreeg elke keer als commentaar dat het niet 1 geheel was en er zat geen structuur in. Maar ze kon me niet duidelijk maken wat er dan niet goed is. Ik heb het in het Engels gedaan en dat was ook erg moeilijk en was ik veel tijd aan kwijt, dat ik nu in het NL wil overdoen. Ik heb gelukkig al heel erg veel tekst, dus zal niet zo zijn dat ik helemaal overnieuw moet beginnen
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb ook niet heel denderend geslapen en ben nog steeds beetje ziekjes, maar ga wel werken. Hopelijk ben ik straks iets minder misselijk. Vanmiddag moet ik ook werken en vanavond heb ik niets te doen. Saai dagje dus.
Ik heb ook niet heel denderend geslapen en ben nog steeds beetje ziekjes, maar ga wel werken. Hopelijk ben ik straks iets minder misselijk. Vanmiddag moet ik ook werken en vanavond heb ik niets te doen. Saai dagje dus.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik heb ruim twee weken vakantie gehad, best lang dus En ja, daarna valt het altijd tegenEsperanza schreef:Dat valt altijd tegen he Suus, heb je lang vakantie gehad?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Oh echt!? Dat is niet leuk! Ik hoop dat ze er vanmiddag positief op reageert! Succes!Yasmin schreef:Ik ben al bijna een jaar bezig met dat ding Ik kreeg elke keer als commentaar dat het niet 1 geheel was en er zat geen structuur in. Maar ze kon me niet duidelijk maken wat er dan niet goed is. Ik heb het in het Engels gedaan en dat was ook erg moeilijk en was ik veel tijd aan kwijt, dat ik nu in het NL wil overdoen. Ik heb gelukkig al heel erg veel tekst, dus zal niet zo zijn dat ik helemaal overnieuw moet beginnen
Rianne, heel veel succes vandaag!!!
Marin, beterschap en werkse voor straks!
Esperanza- Kletskop
Goedemorgen!
Ik heb erg slecht geslapen, veel gedraaid, naar gedroomd. Bleh.. Het liefst zou ik nu gewoon weer naar huis gaan en onder de dekens kruipen.. Heb ook nog eens last van mijn buik, maandelijkse periode en door meer dingen. Vandaag werken tot half 6, dan vanavond tv kijken en probeer ik vroeg naar bed te gaan.
Succes vandaag Rianne.
Wat vervelend Yasmin. Hoop dat ze het nu weg goed gaan keuren.
Beterschap Marin.
Ik heb erg slecht geslapen, veel gedraaid, naar gedroomd. Bleh.. Het liefst zou ik nu gewoon weer naar huis gaan en onder de dekens kruipen.. Heb ook nog eens last van mijn buik, maandelijkse periode en door meer dingen. Vandaag werken tot half 6, dan vanavond tv kijken en probeer ik vroeg naar bed te gaan.
Succes vandaag Rianne.
Wat vervelend Yasmin. Hoop dat ze het nu weg goed gaan keuren.
Beterschap Marin.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
hmm ik heb gister iets teveel gedronken, ik ben nu een beetje slap vandaag...
Is de schuld van mijn collega, die bleef maar inschenken
Gast- Gast
goedemorgen
Ik was al even van bed. Ik heb nog een weekje vrij dan mag ik weer langzaam beginnen met werken. Moet vandaag wel even oppassen maar is maar even. Ook is mijn man nog thuis die heeft geen werk meer. Die is nu de ramen aan het doen. Verder weinig doen even de spinningfiets op marktplaats zetten en de wii boven aansluiten dan kan ik daar sporten. Want die spinningfiets zit zn mega hard zadel op heb al vanalles geprobeerd maar niks helpt.
fijne dag allemaal
Ik was al even van bed. Ik heb nog een weekje vrij dan mag ik weer langzaam beginnen met werken. Moet vandaag wel even oppassen maar is maar even. Ook is mijn man nog thuis die heeft geen werk meer. Die is nu de ramen aan het doen. Verder weinig doen even de spinningfiets op marktplaats zetten en de wii boven aansluiten dan kan ik daar sporten. Want die spinningfiets zit zn mega hard zadel op heb al vanalles geprobeerd maar niks helpt.
fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk geslapen. Alleen weer te lang, kom net mijn bed uit rollen terwijl ik van plan was weer wat ritme in mijn dagen te krijgen..
Vandaag maar weer wat hier in huis doen, en misschien even lekker eruit. En hopen dat ik bericht krijg van mijn nieuwe werk met wanneer ik kan beginnen. Ben het thuis zitten na een week al zat haha.
Fijne dag allemaal!
Ik heb heerlijk geslapen. Alleen weer te lang, kom net mijn bed uit rollen terwijl ik van plan was weer wat ritme in mijn dagen te krijgen..
Vandaag maar weer wat hier in huis doen, en misschien even lekker eruit. En hopen dat ik bericht krijg van mijn nieuwe werk met wanneer ik kan beginnen. Ben het thuis zitten na een week al zat haha.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen dinsdag
» Goedemorgen dinsdag!
» Goedemorgen dinsdag!
» Goedemorgen dinsdag!
» Goedemorgen dinsdag
» Goedemorgen dinsdag!
» Goedemorgen dinsdag!
» Goedemorgen dinsdag!
» Goedemorgen dinsdag