TOV Essentials armband
+2
Happinaz
SuzieQ
6 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
TOV Essentials armband
Heeft iemand er een? Ik heb er net een besteld, ik ga hem dragen bij mijn horloge. Voorheen droeg ik een zilverkleurig horloge met 2 Buddha to Buddha armbanden erbij, toen ben ik helemaal overgestapt op goud en nu voelt mijn pols zo leeg met alleen een armnband. Ik ben benieuwd of het lang mooi blijft, of dat het gouden laagje er snel van af gaat.
Dit is het dan bij elkaar, leuk?
Dit is het dan bij elkaar, leuk?
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Re: TOV Essentials armband
Voor mij is deze kleur goud iets te opzichtig, dus dat vind ik persoonlijk minder mooi.
Maar je vraagt of de armbandjes en het horloge bij elkaar mooi matcht en dat vind ik absoluut! Zelfde stijl, goed gekozen!
Maar je vraagt of de armbandjes en het horloge bij elkaar mooi matcht en dat vind ik absoluut! Zelfde stijl, goed gekozen!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Het horloge is grotendeels mat goud, en voor de armband heb ik de kleur lichtgoud gekozen, ik ben benieuwd hoe dat er precies uitziet. Maar als het niet mooi is, kan hij nog altijd terug. Ik denk wel dat de armband glimt, maar dat lichtgoud minder opzichtig is dan gewoon geelgoud.
SuzieQ- Prater
Dat ben ik met je eens. Ik houd zelf het meeste van wit mat goud. Al draag ik vooral zilver en veel neppigheid als Six.
Show je het resultaat nog?
Happinaz- Kletskop
Happinaz schreef:Dat ben ik met je eens. Ik houd zelf het meeste van wit mat goud. Al draag ik vooral zilver en veel neppigheid als Six.
Ja! Alleen als hij leuk is, anders stuur ik hem meteen weer terug. Ik droeg voorheen ook zilver, maar opeens werd ik daar allergisch voor (of beter gezegd, zilver werd allergisch voor mij, binnen een paar uur werd alles zwart, en na poetsen werd het weer na een paar uur zwart). Dus toen ben ik overgestapt op goud, maar ik droeg links nog een zilverkleurig horloge en zilveren ring. Toen heb ik een gouden ring van mijn moeder gekregen (eentje uit 1964, die zij van haar moeder had gekregen) en toen heb ik een gouden horloge gekocht. Dure hobby dat goud
SuzieQ- Prater
SuzieQ schreef:Happinaz schreef:Dat ben ik met je eens. Ik houd zelf het meeste van wit mat goud. Al draag ik vooral zilver en veel neppigheid als Six.
Ja! Alleen als hij leuk is, anders stuur ik hem meteen weer terug. Ik droeg voorheen ook zilver, maar opeens werd ik daar allergisch voor (of beter gezegd, zilver werd allergisch voor mij, binnen een paar uur werd alles zwart, en na poetsen werd het weer na een paar uur zwart). Dus toen ben ik overgestapt op goud, maar ik droeg links nog een zilverkleurig horloge en zilveren ring. Toen heb ik een gouden ring van mijn moeder gekregen (eentje uit 1964, die zij van haar moeder had gekregen) en toen heb ik een gouden horloge gekocht. Dure hobby dat goud
Oh, wat een apart verhaal van dat zilver! Dat is ook wat! Je weet wel zeker dat het echt zilver was? Geen nikkel gebeuren? Goud is duur he? Maarja....dan heb je ook wat! hahha
Happinaz- Kletskop
Happinaz schreef:SuzieQ schreef:Happinaz schreef:Dat ben ik met je eens. Ik houd zelf het meeste van wit mat goud. Al draag ik vooral zilver en veel neppigheid als Six.
Oh, wat een apart verhaal van dat zilver! Dat is ook wat! Je weet wel zeker dat het echt zilver was? Geen nikkel gebeuren? Goud is duur he? Maarja....dan heb je ook wat! hahha
Ja, echt zilver. Ik ben ook allergisch voor chirurgisch staal. Maar ik droeg al vanaf mijn vierde zilver, en toen ik een jaar of 20 was kon ik er opeens niet meer tegen. Mijn nicht heeft het ook. Maar ik heb toch een jaar of 2 die Buddha to Buddha sieraden gedragen en die werden niet zwart (is ook puur zilver). Dus ik denk dat het over is. Maar nu heb ik alles al goud, dus dat laten we maar zo. De meeste sieraden hebben ook emotionele waarde, dus ik zal niet snel meer overstappen op zilver. Ik vind het ook mooier staan bij mijnn huidskleur.
SuzieQ- Prater
Helemaal prima toch! Ik vind inderdaad ook dat een huidskleur bijdraagt aan de stijl van goud.
Ik ben erg benieuwd naar het eind resultaat! Hopen dat de armband bevalt!
Ik ben erg benieuwd naar het eind resultaat! Hopen dat de armband bevalt!
Happinaz- Kletskop
Hele leuke armband
Voor mezelf zou ik dan voor zilver of rosé gaan. Misschien een idee voor een kerstcadeau van mijn vriend...
Voor mezelf zou ik dan voor zilver of rosé gaan. Misschien een idee voor een kerstcadeau van mijn vriend...
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ik heb hem in het zilver. Gekregen van mijn vriendje voor mijn bul. Ben er nog elke dag eel blij mee. Ik draag hem of alleen of met een Michael kors horloge er naast.
Gast- Gast
Harrison schreef:Ik heb hem in het zilver. Gekregen van mijn vriendje voor mijn bul. Ben er nog elke dag eel blij mee. Ik draag hem of alleen of met een Michael kors horloge er naast.
Toevallig , welk MK horloge heb jij? En blijft bij jou het zilver mooi zilver? Ik vind de sluiting wel minder fijn geloof ik, je moet een stangetje door een ring steken, en ik ben bang dat ik hem dan ga verliezen.
SuzieQ- Prater
Ik vraag de zilveren voor mijn vriend met kerst.
Dragen jullie horloge en armband aan 1 pols?
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Sam schreef:Ik vraag de zilveren voor mijn vriend met kerst.
Ja, alleen nu dus even niet en ik mis mijn armbanden! Ik had eerst bij mijn horloge 2 Buddha to Buddha armbanden, en nu wil ik die TOV armband gaan dragen en nog iets smals erbij denk ik.
SuzieQ- Prater
het zilver is nog helemaal mooi, en heb hem heel vaak om. Mij werd wel aangeraden om op die arm geen parfum te spuiten en als ik het deed, eerst parfum goed laten drogen en dan pas armband om. Dat doe ik ook braaf!SuzieQ schreef:Harrison schreef:Ik heb hem in het zilver. Gekregen van mijn vriendje voor mijn bul. Ben er nog elke dag eel blij mee. Ik draag hem of alleen of met een Michael kors horloge er naast.
Toevallig , welk MK horloge heb jij? En blijft bij jou het zilver mooi zilver? Ik vind de sluiting wel minder fijn geloof ik, je moet een stangetje door een ring steken, en ik ben bang dat ik hem dan ga verliezen.
Verder, als je je sluiting goed dicht hebt gedaan gaat hij echt niet zomaar los. Het staafje is veel groter dan het rondje. Heb nog nooit gehad dat hij afviel!
Gast- Gast
Ben er nu al heel blij mee.
Sam- Kletskop
Heeft iemand deze? Mijn schoonzusje wil deze graag hebben en wij willen hem misschien voor haar verjaardag kopen!
Gast- Gast
Onee he, nu wil ik er ook 1.
Ik heb hetzelfde horloge als jij SuzieQ, lijkt me heel mooi met zo'n armband.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Onee he, nu wil ik er ook 1.
Heb je hem ook in het goud? Die TOV armbanden zijn er namelijk ook in lichtgoud, die passen er heel mooi bij. Ik draag hem overigens niet dagelijks, mijn buddha to buddha armbanden droeg ik wel dagelijks naast mijn horloge. Maar die van TOV rinkelt steeds zo op mijn bureau door de munt die er aan hangt.
SuzieQ- Prater
Nee, ik heb er eentje van zilver. Ik ga morgen eens even de stad in denk ik!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb hem ook.
Ben er zo blij mee!
Ben er zo blij mee!
Sam- Kletskop
Ik up even dit topic.
Ik wil graag de armband van de openingspost in het rosé gaan kopen.
Nu kan ik niet vinden hoe lang deze armband is, ik heb namelijk erg smalle polsen.
Wie wil hem voor me opmeten?
Iemand ervaring of dat rosé eraf gaat?
Ik wil graag de armband van de openingspost in het rosé gaan kopen.
Nu kan ik niet vinden hoe lang deze armband is, ik heb namelijk erg smalle polsen.
Wie wil hem voor me opmeten?
Iemand ervaring of dat rosé eraf gaat?
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Bij mij ging het goud er best snel af. Ik kan hem niet meer vinden dus kan hem niet meten, maar gok 18 of 19 cm, zoals de meeste dames armbanden. Hij is niet heel klein.
SuzieQ- Prater
Hmm dat is wel minder dat het er snel af gaat. Maar je bent hem nu kwijt dan?
Puggle- Ratel
Ik droeg hem niet veel omdat die munt steeds in de weg zat op kantoor (tikte steeds tegen mijn bureau). Na een keer of 10 dragen was hier en daar het goud er al af. Hij ligt hier wel ergens hoor, maar geen idee waar.
SuzieQ- Prater
Ah oké. Nou ik zal het wek merken hoe snel het eraf gaat.
Puggle- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Veiligheidssluiting Pandora armband
» Zwarte armband
» Welke armband?
» Noosa armband
» Show je Noosa armband
» Zwarte armband