Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vervoer zonder auto

+24
-Ieniemienie-
Parisienne
Vancity_girl
Jezzie
Printje
Susan
Star007
teletascha
Ayla
Aggi
Annemie
Niene
Flip Fluitketel
Darius
studiebol
L!ND@
Pien
Makamba
loesje
Liadan
Flower_L
mauwmauw
Wennes
Caroow
28 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Vervoer zonder auto - Pagina 3 Empty Re: Vervoer zonder auto

Bericht  Lindsya ma 9 jan 2012 - 0:49

Wij hebben allebei een rijbewijs maar één auto. Mijn man gebruik die voor zijn werk dus ik doe alles met de fiets of lopend. We hebben een winkelcentrum op 10 minuten loopafstand dus toen ons zoontje nog te klein was om in een fietszitje te zitten, ging ik lopend met de kinderwagen. Een aantal familieleden of vriendinnen hebben we op loopafstand wonen dus dat is makkelijk. Als we naar het centrum gaan we soms met de bus of ik wacht tot we een auto hebben. De boodschappen doe ik wel altijd met de auto.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vervoer zonder auto - Pagina 3 Empty Re: Vervoer zonder auto

Bericht  moepie ma 9 jan 2012 - 1:59

Wij hebben nu 1 auto. Toen onze dochter nog niet in het fietsstoeltje mocht ging ze in de maxicosi in de maxicosi drager achterop de fiets (vanaf 4 maanden). Dit vond ik wel ideaal, was ik net even wat sneller overal. Daarvoor en verder deed ik alles lopend met de wagen. Naar het centrum is het zo'n 20 min lopen. Daar zitten alleen de nodige winkels, we wonen in een dorpje. Dus verder dan hier het dorp kwam/kom ik niet alleen met onze dochter. Dan ging er altijd iemand met auto mee.
Nu met een tweede kindje op komst zijn we aan het kijken naar een auto voor mij. Een klein autootje waar ik in weg kan met twee kindjes. Niet te duur.
Lijkt me net even wat makkelijker als ik soms de auto kan pakken.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum