Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hier ben ik gelukkig! fototopic!

+46
Parisienne
mzcharlotte
Schaapke
May
Sjaantje
Blond
Mamsie
*Troela*
Shy
Pien
Juul
Ooh La La!
Anousch91
Snoopy
Inge
Sweety
Antibes
Thunder
Jezzie
kwak
Japie
Vlinderjoy
Carra
Océane
Alex
Bliss
Evalynn
L!ND@
TGR
Minx
Niekske
*Purple*
Sorella
Lenthe
Zora
TukTuk
Raindrop
Liz
Cato
Lavendel
ekiaam87
Caroow
Marin
PluDan
Lejow
Curious
50 plaatsers

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Hier ben ik gelukkig! fototopic! - Pagina 6 Empty Re: Hier ben ik gelukkig! fototopic!

Bericht  Antibes ma 9 jan 2012 - 3:12

Snoopy schreef:
Die foto inderdaad, vind je daar wel op stralen! Maar jammer dat dat eigenlijk dus niet was. Misschien promeren om meer naar het moment zelf te kijken en niet aan de dag of week er voor af gaande te denken. Klinkt natuurlijk makkelijker dan het is! Nee, op zich lukt dat ook wel, maar dan blijven er vooral neutrale gebeurtenissen over. Wat ik net ook zei, hier zie je vooral stelletjes/vakanties/geboortes/huwelijken. Dat ZIJN ook gewoon geluksmomenten en die heb ik ook gewoon niet gehad de afgelopen 10 jaar. Dat kan ik wel relativeren en daar voel ik me prima bij, maar ik denk dat dat de hoofdoorzaak zal zijn

We zaten daar trouwens op de uitkijk en als er een dolfijn werd gezien, dan snel die broek aan trekken (was te koud water, in de zomer kon je er anders gewoon in lopen). Gaaf zeg, heel bijzonder! Ook veel gaver dan het standaard zwemmen-met-dolfijnen-in-een-bak-op-de-tropen.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ben ik gelukkig! fototopic! - Pagina 6 Empty Re: Hier ben ik gelukkig! fototopic!

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 3:22

.

Laatst aangepast door Pippa op ma 9 jan 2012 - 3:25; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Ooh La La! ma 9 jan 2012 - 3:24

Hier ben ik gelukkig! fototopic! - Pagina 6 40887_1612809758218_1175506817_1714707_2054349_n

Tijdens onze rondreis ook een paar dagen chillen op het strand in Vietnam. Daar hebben we besloten bij terugkomst officieel te gaan samenwonen (inmiddels 1.5 jaar geleden).

Laatst aangepast door Nate84 op ma 9 jan 2012 - 4:35; in totaal 2 keer bewerkt

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 3:38

Mijn geluksmomentjes waren altijd op reis, maar het is niet de reis zelf dat me gelukkig maakte. Het is het weg zijn uit Nederland, het weg zijn uit mijn dagelijkse leven en omgeving en daardoor bepaalde dingen die in het gewone leven een behoorlijke stempel drukken op mij, weer wat meer kunnen relativeren en kunnen loslaten.

Dat alles kwam samen op één moment op twee reizen waardoor ik me erg gelukkig en vrij voelde. Maar het is niet zo dat die reis zelf me gelukkig maakte, het is een middel geweest.

Ik hoop voor je antibes dat je binnenkort ook zo'n moment hebt! Ik vind het echt knap hoe je je leven nu inricht en dat je toch na zo'n lange tijd uit je depressie bent gekomen.

Gast
Gast

Bericht  Antibes ma 9 jan 2012 - 3:41

Dat hoop ik ook en die komen er gewoon ook. En het is helemaal niet zo gek dat ik dat tien jaar niet gehad heb, want ik ben 6 jaar depressief geweest en alweer bijna 5 jaar bezig met mijn leven heropbouwen, wat natuurlijk veel stress is en erg achter de feiten aanlopen en inhalen inhalen inhalen.

Eerst had ik niet de sociale contacten voor reizen (ben dus alleen met mijn ouders naar ons huisje in Frankrijk geweest) door die depressie en nu heb ik zelf door keuzes die ik binnen mijn opleiding gemaakt heb niet de tijd (anders had ik deze zomer in China gezeten). Maar ik weet zeker dat mijn tijd nog wel komt, en tegen die tijd zorg ik gewoon dat ik een hooooooooop foto's maak.. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 3:45

Juist op reizen zonder familie en vrienden is de kans groter dat ik zo'n moment heb smile .

Maar misschien lukt het jou wel om ze gewoon in Nederland te krijgen. Is een stuk goedkoper ;-).

Gast
Gast

Bericht  Antibes ma 9 jan 2012 - 3:50

Confusion schreef:Juist op reizen zonder familie en vrienden is de kans groter dat ik zo'n moment heb smile .

Maar misschien lukt het jou wel om ze gewoon in Nederland te krijgen. Is een stuk goedkoper ;-).

Dat denk ik ook inderdaad. En het is best erg, maar ik ga nu dus een selectieprocedure voor een master in. En het is me serieus al een paar keer door mijn hoofd geschoten dat het helemaal niet zo gek zou zijn om een keer afgewezen te worden en een jaar pauze te nemen haha.. Alleen op reis, vrijwilligerswerk in het buitenland.. Maar ik ben ook gewoon te ambitieus en ik neem daar geen tijd voor, omdat ik al zoveel jaren kwijt ben geraakt! Embarassed
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 4:02

Haha! Heel begrijpelijk Very Happy . Geniet nu lekker van je goede resultaten!

Gast
Gast

Bericht  Antibes ma 9 jan 2012 - 4:06

Haha, daar kan ik ook van genieten inderdaad! En ik was reuze blij toen ik aan het eind van mijn eerste jaar tijdens de uitreiking van beste onderzoeksvoorstel naar voren mocht komen omdat ik gewonnen had! =D Dat was echt heeeeeel cool, maar daar heb ik dan weer geen foto van.. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 4:12

Toch vaker die camera meenemen dan Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 4:37

*weg*

Laatst aangepast door Lily op di 10 jan 2012 - 22:09; in totaal 3 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Minx ma 9 jan 2012 - 4:57

@sunprincess zag jou foto en dacht he wat doet m.i.n.g.x.i.e (kat van vriend) op die foto haha. Die lijkt er echt precies op Very Happy
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sorella ma 9 jan 2012 - 5:12

Lily, voor het eerst vandaag staat er een lach op mijn gezicht door je filmpje! Had ik nét even nodig! Superleuk gedaan!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Juul ma 9 jan 2012 - 5:15

*knip*

Laatst aangepast door Juul op ma 9 jan 2012 - 7:35; in totaal 1 keer bewerkt
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11

Bericht  Antibes ma 9 jan 2012 - 5:18

Waaauw, wat een mooi boeket! (en ook een mooie foto uiteraard haha)
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 5:19

Sorella schreef:Lily, voor het eerst vandaag staat er een lach op mijn gezicht door je filmpje! Had ik nét even nodig! Superleuk gedaan!

fijn dat we daarbij hebben kunnen bijdragen smile

Gast
Gast

Bericht  Juul ma 9 jan 2012 - 5:22

Antibes schreef:Waaauw, wat een mooi boeket! (en ook een mooie foto uiteraard haha)

Dank je wel!
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11

Bericht  Pien ma 9 jan 2012 - 5:31

tijdens onze strandwandeling een dag nadat we man en vrouw werden...
Hier ben ik gelukkig! fototopic! - Pagina 6 284516_10150312042052154_617207153_9232262_781913_n

eerste kerst met ons kleine meisje samen!
Hier ben ik gelukkig! fototopic! - Pagina 6 387209_10150558575402154_617207153_10676862_1598217980_n

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Shy ma 9 jan 2012 - 5:35

In Zweden bij mijn oom en tante, heel gelukkig op het ijs kijken naar mensen die aan het ijsvissen waren.
Hier ben ik gelukkig! fototopic! - Pagina 6 Foto-WH46ITIZ

De dag dat ik positief teste in Nice, hier wisten we nog van niks.
Hier ben ik gelukkig! fototopic! - Pagina 6 Foto-A6UJU4NI

Bij het concert van Nick en Simon de avond ervoor ten huwelijk gevraagd
Hier ben ik gelukkig! fototopic! - Pagina 6 Foto-MIMQRMQX
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  *Troela* ma 9 jan 2012 - 5:51

@Lily, zoontje van 4 staat hier gezellig jullie pasjes mee te dansen hahaha!

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 5:52

haha wat leuk en de gitaartjes waren we ook de rest van de avond kwijt aan onze neefjes :P mama`s vroegen toen ze gingen maar of ze de gitaar mochten meenemen

Gast
Gast

Bericht  Mamsie ma 9 jan 2012 - 5:54

Op deze foto moest ik gewoon ontzettend hard lachen en was ik super trots en gelukkig.

Hier ben ik gelukkig! fototopic! - Pagina 6 156957_479971489305_540809305_5600690_1672552_n
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  *Troela* ma 9 jan 2012 - 5:56

Geweldige foto mamsie!

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 6:02

Mamsie, ik blijf dat een geweldige foto van jou vinden, met jouw mooie mannen!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 6:14

Oh Mamsie... I love you

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: