Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hier ben ik gelukkig! fototopic!

+46
Parisienne
mzcharlotte
Schaapke
May
Sjaantje
Blond
Mamsie
*Troela*
Shy
Pien
Juul
Ooh La La!
Anousch91
Snoopy
Inge
Sweety
Antibes
Thunder
Jezzie
kwak
Japie
Vlinderjoy
Carra
Océane
Alex
Bliss
Evalynn
L!ND@
TGR
Minx
Niekske
*Purple*
Sorella
Lenthe
Zora
TukTuk
Raindrop
Liz
Cato
Lavendel
ekiaam87
Caroow
Marin
PluDan
Lejow
Curious
50 plaatsers

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Hier ben ik gelukkig! fototopic! - Pagina 5 Empty Re: Hier ben ik gelukkig! fototopic!

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 10:18

Carra schreef:

Ah foto gevonden. Dit ben ik aan het begin van de de kermisoptocht, precies een week voordat mijn huis afbrandde. Hier was ik nog extreem blij dat de optocht weer ging beginnen.

Oh is je huis afgebrand? Helemaal? Wat heftig zeg!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ben ik gelukkig! fototopic! - Pagina 5 Empty Re: Hier ben ik gelukkig! fototopic!

Bericht  Vlinderjoy zo 8 jan 2012 - 10:20

dank jullie voor de reacties smile

wauw zusje jij heb ook een gave foto!!!
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 10:20

Vlinderjoy schreef:dank jullie voor de reacties smile

wauw zusje jij heb ook een gave foto!!!

Thanx! Wat voor dans doe je?

Gast
Gast

Bericht  Vlinderjoy zo 8 jan 2012 - 10:22

Stijldansen en dan de Latin wedstrijdsport smile

Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 10:25

Gaaf zeg! Heerlijk lijkt me dat als je dat zo goed kunt (Latin)!

Gast
Gast

Bericht  Jezzie zo 8 jan 2012 - 10:26

Wat een mooie foto's het geluk straalt er bij iedereen vanaf.

*Weg*

Laatst aangepast door Jezzie89 op zo 8 jan 2012 - 18:44; in totaal 1 keer bewerkt
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 10:27

Zusje schreef:Gaaf zeg! Heerlijk lijkt me dat als je dat zo goed kunt (Latin)!

+ veel

Zo jaloersmakend!

Gast
Gast

Bericht  Thunder zo 8 jan 2012 - 10:35

*weg*

Laatst aangepast door Rataplan op zo 8 jan 2012 - 11:14; in totaal 1 keer bewerkt

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Antibes zo 8 jan 2012 - 11:01

Foto's weg! =)

Laatst aangepast door Antibes op ma 9 jan 2012 - 3:14; in totaal 2 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Sweety zo 8 jan 2012 - 11:10

*weg*

Laatst aangepast door Sweety op ma 9 jan 2012 - 2:19; in totaal 1 keer bewerkt
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Inge zo 8 jan 2012 - 11:36

Wat een mooie, leuke foto's allemaal.

Hier was ik heel blij omdat ik de middag daarvoor ten huwelijk gevraagd was
Op de Malediven

Hier ben ik gelukkig! fototopic! - Pagina 5 189116_1890488064650_1314940641_32207750_2045523_n

Hier was ik heel blij omdat ik 37 kilo kwijt was / ben

Hier ben ik gelukkig! fototopic! - Pagina 5 408203_2975948400480_1314940641_33203733_57980272_n
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 11:40

Dit topic is echt leuk, ik word vrolijk van al die lachende meiden en enthousiaste verhalen!

@Liz, Ik vond (en vind) mijn jurk inderdaad prachtig I love you

@Fairytale Thanx smile

Gast
Gast

Bericht  ekiaam87 zo 8 jan 2012 - 11:41

Wat een leuke foto's zijn er weer geplaatst, ik word er helemaal vrolijk van smile
@ Vlinderjoy, gaaf!! Ik heb zaterdag m'n dansexamen voor topklasse 1 (ballroom & latin) maar jouw jurkje is echt wel gaaf! (zou mij niet staan haha :P)
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Antibes zo 8 jan 2012 - 11:41

Wauw, je lijkt echt een heel ander persoon he Inge?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Inge zo 8 jan 2012 - 11:44

Antibes schreef:Wauw, je lijkt echt een heel ander persoon he Inge?
Ja?
Ik zie dat zelf niet zo heel erg... duurde lang voor ik aan mijn nieuwe gewicht gewend was en mijzelf niet meer mega dik zag.
Ik zie nu wel duidelijk verschil als ik de foto's zie in het gezicht enzo :-)

hug voor jou nav jouw bericht met foto's hier boven. Je bent een prachtig mooie meid om te zien met een mooi figuur.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes zo 8 jan 2012 - 11:48

Kan me voorstellen dat je zelfbeeld nog even blijft hangen als je het gewicht kwijtraakt inderdaad. Maar het is echt een fantastisch verschil zeg! Hoe gaat Cambridge trouwens?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Inge zo 8 jan 2012 - 11:50

Thanks.
Ik ben even slecht bezig met cambridge. Ik doe afgelopen weken / komende weken even half half. 5/6 dagen cambridge en 1 dagen niet (ivm onze verjaardagen vieren, as vrijdag ondertrouw)... dus op het moment even niet zo, maar daar kies ik bewust voor en over 2 weken ga ik er weer even volledig voor
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Snoopy zo 8 jan 2012 - 12:41

Antibes schreef:

De enige foto waar ik mezelf echt vrolijk zie kijken is deze, maar ik weet mijn god niet wanneer het was, toen ik 15 was op de golfbaan in ieder geval

hug Wat naar dat je je zo voelt, hoop dat het tegenwoordig beter gaat. Kan me overigens wel een foto van jou herinneren op het forum waar je me wel gelukkig leek en vrolijk keek. Was een foto van jou en je zus, met iets van carnaval of koninginnedag?

Op deze foto was ik erg gelukkig, was op reis en had het enorm naar mijn zin daar. Dit was een bijzonder moment met een wilde dolfijn (geen trainers of zo dus, hij kwam uit zichzelf kijken). Wel onherkenbaar, want ben bang voor herkenning.

Laatst aangepast door Snoopy op di 10 jan 2012 - 10:24; in totaal 1 keer bewerkt
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Antibes zo 8 jan 2012 - 12:46

Wat gaaf zeg! Stonden jullie daar al in die broeken, of wachtten jullie op een dolfijn ofzo? Hoe gebeurde dat?

Laatst aangepast door Antibes op ma 9 jan 2012 - 3:13; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 12:49

Vervelend om te lezen Antibes. De meesten van ons zullen gewoon vrolijke foto's zijn van een vrolijke en mooie meid. Jij voelt en kent het verdriet en het gevecht er achter. Dat je weinig foto's van blije momenten kunt vinden is heel erg verdrietig.

Gast
Gast

Bericht  Antibes zo 8 jan 2012 - 12:55

Smikkell schreef:Vervelend om te lezen Antibes. De meesten van ons zullen gewoon vrolijke foto's zijn van een vrolijke en mooie meid. Jij voelt en kent het verdriet en het gevecht er achter. Dat je weinig foto's van blije momenten kunt vinden is heel erg verdrietig.

Ja, rot is dat.. Misschien een les voor later, vaker een camera bij je hebben en geluksmomenten beter registreren.. Wink

Maar dit is volgens mij precies waarom ik een aantal weken terug heel erg overstuur raakte toen ik mijn eigen facebookfoto's van afgelopen 2/3 jaar zat te bekijken. Een soort van confrontatie met je eigen masker ofzo?

Naja, ik denk dat er ook gewoon nog altijd de problematiek is. Ik bedoel, het hele idee van een depressie is natuurlijk dat je nare emoties overdrijft en geluksmomentjes niet goed meer waarneemt. Hoewel ik nu gewoon goed functioneer en een hoop relativeer, geloof ik best dat er nog altijd een tekort is in mijn waarnemen van geluk.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 12:58

Antibes schreef:
Smikkell schreef:Vervelend om te lezen Antibes. De meesten van ons zullen gewoon vrolijke foto's zijn van een vrolijke en mooie meid. Jij voelt en kent het verdriet en het gevecht er achter. Dat je weinig foto's van blije momenten kunt vinden is heel erg verdrietig.

Ja, rot is dat.. Misschien een les voor later, vaker een camera bij je hebben en geluksmomenten beter registreren.. Wink

Maar dit is volgens mij precies waarom ik een aantal weken terug heel erg overstuur raakte toen ik mijn eigen facebookfoto's van afgelopen 2/3 jaar zat te bekijken. Een soort van confrontatie met je eigen masker ofzo?

Naja, ik denk dat er ook gewoon nog altijd de problematiek is. Ik bedoel, het hele idee van een depressie is natuurlijk dat je nare emoties overdrijft en geluksmomentjes niet goed meer waarneemt. Hoewel ik nu gewoon goed functioneer en een hoop relativeer, geloof ik best dat er nog altijd een tekort is in mijn waarnemen van geluk.
Ik ben bang dat je daar gelijk in hebt. Daarnaast ben jij volgens mij ook wel iemand van hoge eisen en normen en alles willen onderbouwen. Dat maakt het niet makkelijker.

Gast
Gast

Bericht  Antibes zo 8 jan 2012 - 13:01

Nee, dat klopt. En heel nuchter en niet zo emotioneel, van nature al. Dat karakter herken ik in mijn vader ook. Dat werkt positief qua relativeren en nuchter denken/reageren, maar in dit soort situaties als je echt bewust naar geluk gaat zoeken, zal het vast tegen me werken.

Maar verder zie ik hier ook veel foto's van huwelijken, relaties, mooie vakanties. En tjah, dat heb ik ook allemaal al 10 jaar niet meegemaakt natuurlijk. En daarvoor heb ik niet echt foto's of herinneringen bij. Dus dat zal ook meewegen.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Snoopy zo 8 jan 2012 - 20:05

Antibes schreef:Wat gaaf zeg! Stonden jullie daar al in die broeken, of wachtten jullie op een dolfijn ofzo? Hoe gebeurde dat?

En best erg, ik weet gewoon direct welke foto je bedoelt, aangezien dat nog altijd zo'n beetje mijn mooiste foto is. Deze bedoel je, of niet (EK2008):

Het stomme is, dat ik serieus nog weet wat een gevecht eraan vooraf ging. Aangezien ik me toen ook rot voelde, maar mijn zus beloofd had samen naar de kroeg te gaan voor voetbal. En eigenlijk wilde ik helemaal niet meer enzo. Dat is gewoon het stomme, ik heb best wat leuke foto's, maar de meeste zijn gewoon neutraal of serieus met best wel een rotdag/week erachter.. Evil or Very Mad

Die foto inderdaad, vind je daar wel op stralen! Maar jammer dat dat eigenlijk dus niet was. Misschien promeren om meer naar het moment zelf te kijken en niet aan de dag of week er voor af gaande te denken. Klinkt natuurlijk makkelijker dan het is!

We zaten daar trouwens op de uitkijk en als er een dolfijn werd gezien, dan snel die broek aan trekken (was te koud water, in de zomer kon je er anders gewoon in lopen).
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Anousch91 ma 9 jan 2012 - 3:06

Onze eerste vakantie

Hier ben ik gelukkig! fototopic! - Pagina 5 Img701802504

Nichtje, I love you
Hier ben ik gelukkig! fototopic! - Pagina 5 Img323656109

Anousch91
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 250
Registratiedatum : 29-12-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: