Zou er iemand wat foto's willen bewerken voor mij?
+3
Marin
Zora
TukTuk
7 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Zou er iemand wat foto's willen bewerken voor mij?
AngelNyn schreef:Marin schreef:Blij dat ik je heb kunnen helpen, en helemaal dat je het nu zelf kan! Die waas over de foto's valt wel op inderdaad, ook bij de bewerkte foto's zie ik dat nog. Maar de kleuren komen wel meer naar voren. Leuk dat je zo veel foto's besteld hebt, zo kan je je vakanties ook weer herbeleven!
Ja zo stom, die waas is ons nooit zo opgevallen, dacht gewoon iedere keer pech te hebben met de foto's maken.. Maar nu zeker wel!
Moet er gewoon eens naar kijken, ff de handleiding opzoeken en kijken of er daar iets over in staat, is toch zonde
Welke camera heb je? Ik weet dat Canon camera's in elk geval instellingen daarvoor hebben, dat je de kleuren op bijvoorbeeld extra levendig kan zetten. Geen idee of het daar aan ligt hoor, maar dat kan wel helpen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ze zijn mooi geworden!
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Marin schreef:AngelNyn schreef:Marin schreef:Blij dat ik je heb kunnen helpen, en helemaal dat je het nu zelf kan! Die waas over de foto's valt wel op inderdaad, ook bij de bewerkte foto's zie ik dat nog. Maar de kleuren komen wel meer naar voren. Leuk dat je zo veel foto's besteld hebt, zo kan je je vakanties ook weer herbeleven!
Ja zo stom, die waas is ons nooit zo opgevallen, dacht gewoon iedere keer pech te hebben met de foto's maken.. Maar nu zeker wel!
Moet er gewoon eens naar kijken, ff de handleiding opzoeken en kijken of er daar iets over in staat, is toch zonde
Welke camera heb je? Ik weet dat Canon camera's in elk geval instellingen daarvoor hebben, dat je de kleuren op bijvoorbeeld extra levendig kan zetten. Geen idee of het daar aan ligt hoor, maar dat kan wel helpen.
Ik heb een Panasonic dmc-fz28, is een gewone digitale camera, geen spiegelreflex iig Fotografeer altijd op automatische stand, je kan wel van alles instellen maar heb me daar nog nooit in verdiept
Het is deze trouwens:
Laatst aangepast door AngelNyn op ma 9 jan 2012 - 8:28; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ja ook op van die compact cameraatjes kan je meestal wel iets qua kleur instellen. Hoop dat je iets kan vinden, en anders kan je sowieso nabewerken. Het kan natuurlijk ook gewoon aan de camera zelf liggen, dan kan je er niet zo veel aan doen.
Marin- Lady Post-a-lot
Mooie foto's!!
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Wat een verandering! Vooral die foto met drie torens is erg mooi geworden!
Gast- Gast
Chipp schreef:Wat een verandering! Vooral die foto met drie torens is erg mooi geworden!
Ja van die stond ik ook echt te kijken, wist niet dat er zoveel mogelijk was met zo'n simpel programma als Picasa!
TukTuk- Ratel
Vanwege een professioneel oogpunt wil ik heel graag Photoshop en Lightroom, maar Picasa is echt heel goed voor dit soort bewerkingen. Ik gebruik het al jaren.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Vanwege een professioneel oogpunt wil ik heel graag Photoshop en Lightroom, maar Picasa is echt heel goed voor dit soort bewerkingen. Ik gebruik het al jaren.
Ja kan me voorstellen dat je liever Photoshop gebruikt (Lightroom ken ik niet), daar heb je uiteindelijk natuurlijk nog veel meer mogelijkheden mee. Straks met de pc die je krijgt kon je dat weer gaan gebruiken toch?
TukTuk- Ratel
AngelNyn schreef:Marin schreef:Vanwege een professioneel oogpunt wil ik heel graag Photoshop en Lightroom, maar Picasa is echt heel goed voor dit soort bewerkingen. Ik gebruik het al jaren.
Ja kan me voorstellen dat je liever Photoshop gebruikt (Lightroom ken ik niet), daar heb je uiteindelijk natuurlijk nog veel meer mogelijkheden mee. Straks met de pc die je krijgt kon je dat weer gaan gebruiken toch?
Yep! Eigenlijk gebruik ik liever Lightroom. Da's een soort van Picasa maar dan van Adobe, waar Photoshop ook van is. Maar dan uitgebreider dan Picasa. Maar wel lekker dat je daar foto's achter elkaar door kan bewerken, net als in Picasa zeg maar. Bij Photoshop moet je foto's 1 voor 1 doen, dat is niet handig.
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Kan iemand een foto voor mij bewerken?
» iemand die de kleuren van een foto voor me kan bewerken?
» Wie wil er een foto voor mij bewerken?
» Wie kan een foto voor me bewerken?
» Wie wil een foto voor mij bewerken ???
» iemand die de kleuren van een foto voor me kan bewerken?
» Wie wil er een foto voor mij bewerken?
» Wie kan een foto voor me bewerken?
» Wie wil een foto voor mij bewerken ???
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: