Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou er iemand wat foto's willen bewerken voor mij?

+3
Marin
Zora
TukTuk
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Zou er iemand wat foto's willen bewerken voor mij? - Pagina 2 Empty Re: Zou er iemand wat foto's willen bewerken voor mij?

Bericht  Marin ma 9 jan 2012 - 8:10

AngelNyn schreef:
Marin schreef:Blij dat ik je heb kunnen helpen, en helemaal dat je het nu zelf kan! Die waas over de foto's valt wel op inderdaad, ook bij de bewerkte foto's zie ik dat nog. Maar de kleuren komen wel meer naar voren. Leuk dat je zo veel foto's besteld hebt, zo kan je je vakanties ook weer herbeleven!

Ja zo stom, die waas is ons nooit zo opgevallen, dacht gewoon iedere keer pech te hebben met de foto's maken.. Maar nu zeker wel!
Moet er gewoon eens naar kijken, ff de handleiding opzoeken en kijken of er daar iets over in staat, is toch zonde smile

Welke camera heb je? Ik weet dat Canon camera's in elk geval instellingen daarvoor hebben, dat je de kleuren op bijvoorbeeld extra levendig kan zetten. Geen idee of het daar aan ligt hoor, maar dat kan wel helpen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou er iemand wat foto's willen bewerken voor mij? - Pagina 2 Empty Re: Zou er iemand wat foto's willen bewerken voor mij?

Bericht  _Lacey_ ma 9 jan 2012 - 8:11

Ze zijn mooi geworden!

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  TukTuk ma 9 jan 2012 - 8:18

Marin schreef:
AngelNyn schreef:
Marin schreef:Blij dat ik je heb kunnen helpen, en helemaal dat je het nu zelf kan! Die waas over de foto's valt wel op inderdaad, ook bij de bewerkte foto's zie ik dat nog. Maar de kleuren komen wel meer naar voren. Leuk dat je zo veel foto's besteld hebt, zo kan je je vakanties ook weer herbeleven!

Ja zo stom, die waas is ons nooit zo opgevallen, dacht gewoon iedere keer pech te hebben met de foto's maken.. Maar nu zeker wel!
Moet er gewoon eens naar kijken, ff de handleiding opzoeken en kijken of er daar iets over in staat, is toch zonde smile

Welke camera heb je? Ik weet dat Canon camera's in elk geval instellingen daarvoor hebben, dat je de kleuren op bijvoorbeeld extra levendig kan zetten. Geen idee of het daar aan ligt hoor, maar dat kan wel helpen.

Ik heb een Panasonic dmc-fz28, is een gewone digitale camera, geen spiegelreflex iig smile Fotografeer altijd op automatische stand, je kan wel van alles instellen maar heb me daar nog nooit in verdiept Embarassed

Het is deze trouwens:
Zou er iemand wat foto's willen bewerken voor mij? - Pagina 2 241311%7C7ec2_8519-panasonicfz283quart

Laatst aangepast door AngelNyn op ma 9 jan 2012 - 8:28; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Marin ma 9 jan 2012 - 8:23

Ja ook op van die compact cameraatjes kan je meestal wel iets qua kleur instellen. Hoop dat je iets kan vinden, en anders kan je sowieso nabewerken. Het kan natuurlijk ook gewoon aan de camera zelf liggen, dan kan je er niet zo veel aan doen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  nina ma 9 jan 2012 - 8:43

Mooie foto's!!
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 9:12

Wat een verandering! Vooral die foto met drie torens is erg mooi geworden!

Gast
Gast

Bericht  TukTuk ma 9 jan 2012 - 9:22

Chipp schreef:Wat een verandering! Vooral die foto met drie torens is erg mooi geworden!

Ja van die stond ik ook echt te kijken, wist niet dat er zoveel mogelijk was met zo'n simpel programma als Picasa!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Marin ma 9 jan 2012 - 9:24

Vanwege een professioneel oogpunt wil ik heel graag Photoshop en Lightroom, maar Picasa is echt heel goed voor dit soort bewerkingen. Ik gebruik het al jaren.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  TukTuk ma 9 jan 2012 - 9:30

Marin schreef:Vanwege een professioneel oogpunt wil ik heel graag Photoshop en Lightroom, maar Picasa is echt heel goed voor dit soort bewerkingen. Ik gebruik het al jaren.

Ja kan me voorstellen dat je liever Photoshop gebruikt (Lightroom ken ik niet), daar heb je uiteindelijk natuurlijk nog veel meer mogelijkheden mee. Straks met de pc die je krijgt kon je dat weer gaan gebruiken toch?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Marin ma 9 jan 2012 - 9:39

AngelNyn schreef:
Marin schreef:Vanwege een professioneel oogpunt wil ik heel graag Photoshop en Lightroom, maar Picasa is echt heel goed voor dit soort bewerkingen. Ik gebruik het al jaren.

Ja kan me voorstellen dat je liever Photoshop gebruikt (Lightroom ken ik niet), daar heb je uiteindelijk natuurlijk nog veel meer mogelijkheden mee. Straks met de pc die je krijgt kon je dat weer gaan gebruiken toch?

Yep! Eigenlijk gebruik ik liever Lightroom. Da's een soort van Picasa maar dan van Adobe, waar Photoshop ook van is. Maar dan uitgebreider dan Picasa. Maar wel lekker dat je daar foto's achter elkaar door kan bewerken, net als in Picasa zeg maar. Bij Photoshop moet je foto's 1 voor 1 doen, dat is niet handig.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: