Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie wil er een foto voor mij bewerken?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Wie wil er een foto voor mij bewerken? Empty Wie wil er een foto voor mij bewerken?

Bericht  vlinder-19 za 9 feb 2013 - 22:46

Hoi!
Ik wil heel graag een foto van mijn beide meisjes aan de muur. Nu heb ik gister een foto gemaakt en die zou ik graag op canvas willen...maar niet zoals hij nu is. Ik zou hem graag zwart/wit willen hebben maar dan de ogen wel gekleurd. En evt de achtergrond glad? Of als je zelf een idee hebt om het mooi te bewerken zou ik dat ook graag willen zien! Alvast bedankt.. het gaat om deze foto. ( ik haal hem vanavond weer weg Wie wil er een foto voor mij bewerken? 561177)

Laatst aangepast door vlinder-19 op zo 10 feb 2013 - 9:20; in totaal 1 keer bewerkt
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil er een foto voor mij bewerken? Empty Re: Wie wil er een foto voor mij bewerken?

Bericht  Toet za 9 feb 2013 - 22:49

Ik ben geen foto expert en misschien zeg ik nu wel echt onzin, maar kun je in dit geval niet beter voor een kwalitatief iets betere foto kiezen? Hij is best wazig volgens mij en de ogen van je kinderen zien er best 'grijs' uit (vooral de bovenste) waardoor je volgens mij weinig effect ziet als je alles zwart/wit maakt behalve de ogen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Wie wil er een foto voor mij bewerken? Empty Re: Wie wil er een foto voor mij bewerken?

Bericht  Lonely Goatherd za 9 feb 2013 - 22:50

Leuke foto... hij is alleen niet helemaal scherp. Weet niet of je je daaraan gaat storen? Valt natuurlijk wel meer op op groot formaat.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  vlinder-19 za 9 feb 2013 - 22:53

Ja de ogrn viel mij net ook op. Hij is ook maar met mn mobiel gemaakt, het is echt een ramp op ze samen leuk op de foto te krijgen ;-)
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Bericht  Toet za 9 feb 2013 - 22:58

vlinder-19 schreef:Ja de ogrn viel mij net ook op. Hij is ook maar met mn mobiel gemaakt, het is echt een ramp op ze samen leuk op de foto te krijgen ;-)

Haha ja dat geloof ik, het is wel echt een leuke foto! Ken je niet iemand die een spiegelreflex heeft die je een middagje mag lenen?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  vlinder-19 za 9 feb 2013 - 23:02

Ja ken ik! ( dan nog leren er mee om te gaan! )
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Bericht  Jerry za 9 feb 2013 - 23:07

Leen anders de eigenaar erbij Idea

Eens dat de foto niet helemaal scherp is, denk dat 't gaat tegenvallen als je deze laat vergroten op 'n canvas...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Toet za 9 feb 2013 - 23:08

Jerry schreef:Leen anders de eigenaar erbij Idea

Eens dat de foto niet helemaal scherp is, denk dat 't gaat tegenvallen als je deze laat vergroten op 'n canvas...

Haha ja precies! En zo moeilijk is het niet, als je hem op Automatisch zet kan er weinig mis gaan..
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Toedels zo 10 feb 2013 - 4:27

VlVlinder, was jij degene die bij mij in de buurt woont? Wins.
Toedels
Toedels
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 71
Registratiedatum : 18-08-12

Bericht  vlinder-19 zo 10 feb 2013 - 4:41

Toedels schreef:VlVlinder, was jij degene die bij mij in de buurt woont? Wins.

Ik woon idd in buurt van winschoten!
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Bericht  Toedels zo 10 feb 2013 - 8:18

Ik stuur je een pb!
Toedels
Toedels
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 71
Registratiedatum : 18-08-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: