Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Niet aangenomen..

+5
snowflakes
Liz
Shopelle
Marin
Merai
9 plaatsers

Ga naar beneden

Niet aangenomen.. Empty Niet aangenomen..

Bericht  Merai vr 6 jan 2012 - 5:01

Ik heb een paar weken geleden gesolliciteerd bij een kinderdagverblijf om als bijbaantje naast mijn studie een dag als invalkracht te werken. Vorige week heb ik meegelopen en het was erg leuk. Zowel de leidster van de babygroep als de leidster van de peutergroep waren erg enthousiast. Nu ben ik net gebeld dat ik niet ben aangenomen omdat ik pedagogisch te goed onderlegd ben en ze denken dat ik snel zal afhaken omdat ik mijn kennis niet kwijt kan. Ik baal er erg van, ik vond het echt leuk en vind het vervelend dat dit voor mij ingevuld wordt. Weet eigenlijk niet zo goed wat ik met dit topic wil maar moest het even kwijt.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet aangenomen.. Empty Re: Niet aangenomen..

Bericht  Marin vr 6 jan 2012 - 5:08

He wat jammer! Dat is ook zo'n stomme reden..als jij toch enthousiast bent en dit werk wil doen, wat hebben zij dan te zeggen over jouw kennis en dat je dat (misschien!) zou missen. Stom is dat.

Wat voor studie doe je trouwens dat je dit als bijbaantje mag doen maar toch te pedagogisch onderlegd bent? Ik dacht dat je echt een specifiek diploma moest hebben hiervoor.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet aangenomen.. Empty Re: Niet aangenomen..

Bericht  Merai vr 6 jan 2012 - 5:31

Ja ik baal er ook echt van, het leek me gewoon erg leuk! Ik ben bezig met mijn master Orthopedagogiek en heb de Pabo in 2007 afgerond. Ze gaven aan dat het als het om een vaste groep zou gaan anders was maar omdat ik steeds met andere kinderen te maken zou hebben ik niets met die kennis kon en dat dat waarschijnlijk zou gaan frustreren. Heb wel aangegeven dat ik er anders over dacht maar dat de keuze uiteraard bij hen ligt. Op dit moment werk ik op zaterdag in een bakkerij, daar kan ik mijn pedagogische kennis ook niet bepaald kwijt :P
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet aangenomen.. Empty Re: Niet aangenomen..

Bericht  Marin vr 6 jan 2012 - 5:34

Oh wat frustrerend! Kan me voorstellen dat je er van baalt.

Ik had laatst een negatieve reactie maar ze wilden wel m'n gegevens bewaren. Toen zag ik bij datzelfde bedrijf een vacature net iets verder weg, dus gaf ik aan dat ik daar ook wel wilde werken en dat ze ook aan me konden denken voor regio Amsterdam etc, maar dat wilden ze ook niet, omdat ik dan zo ver moest reizen. Eh tja. Ik geef het toch aan dat ik dat wel wil, denk ik dan.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet aangenomen.. Empty Re: Niet aangenomen..

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 5:36

Wat een rare opmerking, alsof deze mensen voor jou kunnen denken? Klinkt een beetje als een slappe smoes omdat ze iemand anders aangenomen hebben en jou een reden moesten geven. Vervelend zeg! Heb je nog meer sollicitaties lopen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet aangenomen.. Empty Re: Niet aangenomen..

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 5:52

O wat balen zeg! En inderdaad, leuk dat ze voor jou beslissen dat het niet het juiste is. Hopelijk vind je een ander KDV waar je wellicht aan de slag kan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet aangenomen.. Empty Re: Niet aangenomen..

Bericht  Shopelle vr 6 jan 2012 - 6:00

nouja, ik vind dat eerlijk gezegd super bijzonder. Ze zouden juist blij moeten zijn dat je daar werkt. Ik heb ook de pabo afgerond en ben bezig met een master maar ik werk als 'bijbaan' nog wel bij de BSO of het kinderdagverblijf. Gewoon vol blijven houden meid!

Misschien een andere optie voor je om je in te schrijven als invalleerkracht? Of wil je niet voor de klas staan?
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet aangenomen.. Empty Re: Niet aangenomen..

Bericht  Liz vr 6 jan 2012 - 6:07

Cimic schreef:Wat een rare opmerking, alsof deze mensen voor jou kunnen denken? Klinkt een beetje als een slappe smoes omdat ze iemand anders aangenomen hebben en jou een reden moesten geven. Vervelend zeg! Heb je nog meer sollicitaties lopen?

Dat wordt bij kdv's heel vaak als reden gegeven, ik ben met mijn pedagogiek diploma ook meerdere keren om deze reden afgewezen. Echt onwijs vervelend. Vervelend Merai, niet opgeven! Heb je misschien eens gekeken naar een logeerhuis? Daar heb ik jaren gewerkt naast mijn studie, super leuk werk!
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet aangenomen.. Empty Re: Niet aangenomen..

Bericht  Merai vr 6 jan 2012 - 6:12

Ik vind het ook bijzonder maar ik geloof wel dat dit echt de reden was. Toch vind ik het vreemd omdat ze tijdens mijn sollicitatiegesprek juist heel enthousiast was over mijn kennis en het feit dat ze daarmee extra kennis in huis zouden halen.
Omdat ik bezig ben met mijn master, daarbij stage loop én nog een dag extra werk op mijn stage instelling wil ik graag werk waarbij ik de deur gewoon om vijf uur dicht kan trekken. Om die reden heb ik ervoor gekozen om niet voor de klas te gaan staan. Ik baal ervan dat het financieel nodig is om nog een dag te werken, qua drukte zou het heel fijn zijn als het niet zou hoeven. Nu nog maar weer verder zoeken naar iets anders, ik heb mijn baan bij de bakkerij nog niet opgezegd dus daar kan ik gewoon blijven maar daar ben ik na twee jaar wel echt op uitgekeken.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet aangenomen.. Empty Re: Niet aangenomen..

Bericht  Merai vr 6 jan 2012 - 6:13

Liz schreef:
Cimic schreef:Wat een rare opmerking, alsof deze mensen voor jou kunnen denken? Klinkt een beetje als een slappe smoes omdat ze iemand anders aangenomen hebben en jou een reden moesten geven. Vervelend zeg! Heb je nog meer sollicitaties lopen?

Dat wordt bij kdv's heel vaak als reden gegeven, ik ben met mijn pedagogiek diploma ook meerdere keren om deze reden afgewezen. Echt onwijs vervelend. Vervelend Merai, niet opgeven! Heb je misschien eens gekeken naar een logeerhuis? Daar heb ik jaren gewerkt naast mijn studie, super leuk werk!

Wat een goede tip, ik ga er eens even naar kijken!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet aangenomen.. Empty Re: Niet aangenomen..

Bericht  Liz vr 6 jan 2012 - 6:20

Merai schreef:
Liz schreef:
Cimic schreef:Wat een rare opmerking, alsof deze mensen voor jou kunnen denken? Klinkt een beetje als een slappe smoes omdat ze iemand anders aangenomen hebben en jou een reden moesten geven. Vervelend zeg! Heb je nog meer sollicitaties lopen?

Dat wordt bij kdv's heel vaak als reden gegeven, ik ben met mijn pedagogiek diploma ook meerdere keren om deze reden afgewezen. Echt onwijs vervelend. Vervelend Merai, niet opgeven! Heb je misschien eens gekeken naar een logeerhuis? Daar heb ik jaren gewerkt naast mijn studie, super leuk werk!

Wat een goede tip, ik ga er eens even naar kijken!

Ik weet niet in welke omgeving je woont maar ik heb nog wel wat organisaties bij mij in de buurt (brabant). Ik werkte 1 weekend in de maand (van vrijdag 17 tot zondag 17) en verdiende de helft van wat ik nu verdien bij 30 uur in de week. Het verdient dus ook nog erg goed. Of anders kijken voor thuisbegeleiding? Dan kun je ook je eigen adressen plannen en verdient ook goed, kijk wel uit met bemiddelingsbureaus die vragen vaak veel te veel geld om te bemiddelen.
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet aangenomen.. Empty Re: Niet aangenomen..

Bericht  Merai vr 6 jan 2012 - 6:22

Liz schreef:
Merai schreef:
Liz schreef:
Cimic schreef:Wat een rare opmerking, alsof deze mensen voor jou kunnen denken? Klinkt een beetje als een slappe smoes omdat ze iemand anders aangenomen hebben en jou een reden moesten geven. Vervelend zeg! Heb je nog meer sollicitaties lopen?

Dat wordt bij kdv's heel vaak als reden gegeven, ik ben met mijn pedagogiek diploma ook meerdere keren om deze reden afgewezen. Echt onwijs vervelend. Vervelend Merai, niet opgeven! Heb je misschien eens gekeken naar een logeerhuis? Daar heb ik jaren gewerkt naast mijn studie, super leuk werk!

Wat een goede tip, ik ga er eens even naar kijken!

Ik weet niet in welke omgeving je woont maar ik heb nog wel wat organisaties bij mij in de buurt (brabant). Ik werkte 1 weekend in de maand (van vrijdag 17 tot zondag 17) en verdiende de helft van wat ik nu verdien bij 30 uur in de week. Het verdient dus ook nog erg goed. Of anders kijken voor thuisbegeleiding? Dan kun je ook je eigen adressen plannen en verdient ook goed, kijk wel uit met bemiddelingsbureaus die vragen vaak veel te veel geld om te bemiddelen.

Ik woon in Amsterdam dus aan Brabant heb ik niet zoveel maar dankjewel! Ik ga eens even kijken wat de mogelijkheden zijn hier in de buurt!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet aangenomen.. Empty Re: Niet aangenomen..

Bericht  snowflakes vr 6 jan 2012 - 10:46

Merai schreef:Ik vind het ook bijzonder maar ik geloof wel dat dit echt de reden was. Toch vind ik het vreemd omdat ze tijdens mijn sollicitatiegesprek juist heel enthousiast was over mijn kennis en het feit dat ze daarmee extra kennis in huis zouden halen.
Omdat ik bezig ben met mijn master, daarbij stage loop én nog een dag extra werk op mijn stage instelling wil ik graag werk waarbij ik de deur gewoon om vijf uur dicht kan trekken. Om die reden heb ik ervoor gekozen om niet voor de klas te gaan staan. Ik baal ervan dat het financieel nodig is om nog een dag te werken, qua drukte zou het heel fijn zijn als het niet zou hoeven. Nu nog maar weer verder zoeken naar iets anders, ik heb mijn baan bij de bakkerij nog niet opgezegd dus daar kan ik gewoon blijven maar daar ben ik na twee jaar wel echt op uitgekeken.

Waar doe je de master? Ik zit ook in mijn master-jaar smile
snowflakes
snowflakes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 249
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet aangenomen.. Empty Re: Niet aangenomen..

Bericht  Jeanette vr 6 jan 2012 - 10:53

Wat zonde zeg en wat een rare reden eigenlijk. Ze zouden juist blij moeten met zo iemand!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet aangenomen.. Empty Re: Niet aangenomen..

Bericht  Merai vr 6 jan 2012 - 20:33

snowflakes schreef:
Merai schreef:Ik vind het ook bijzonder maar ik geloof wel dat dit echt de reden was. Toch vind ik het vreemd omdat ze tijdens mijn sollicitatiegesprek juist heel enthousiast was over mijn kennis en het feit dat ze daarmee extra kennis in huis zouden halen.
Omdat ik bezig ben met mijn master, daarbij stage loop én nog een dag extra werk op mijn stage instelling wil ik graag werk waarbij ik de deur gewoon om vijf uur dicht kan trekken. Om die reden heb ik ervoor gekozen om niet voor de klas te gaan staan. Ik baal ervan dat het financieel nodig is om nog een dag te werken, qua drukte zou het heel fijn zijn als het niet zou hoeven. Nu nog maar weer verder zoeken naar iets anders, ik heb mijn baan bij de bakkerij nog niet opgezegd dus daar kan ik gewoon blijven maar daar ben ik na twee jaar wel echt op uitgekeken.

Waar doe je de master? Ik zit ook in mijn master-jaar smile

In Utrecht smile en jij?
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet aangenomen.. Empty Re: Niet aangenomen..

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 22:02

Grappig, dan ken je waarschijnlijk wel 2 vriendinnen van mij. Die doen hetzelfde in Utrecht.

Jammer van die bijnaam overigens...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet aangenomen.. Empty Re: Niet aangenomen..

Bericht  Merai vr 6 jan 2012 - 23:07

Jolicious schreef:Grappig, dan ken je waarschijnlijk wel 2 vriendinnen van mij. Die doen hetzelfde in Utrecht.

Jammer van die bijnaam overigens...

Ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig contact heb met andere masterstudenten, alleen mijn groepje van de stagebegeleiding en intervisie spreek ik regelmatig.

Welke bijnaam bedoel je?
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet aangenomen.. Empty Re: Niet aangenomen..

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 0:42

Bijbaan Wink. Lang leve de autocorrectie haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet aangenomen.. Empty Re: Niet aangenomen..

Bericht  Guus za 7 jan 2012 - 3:26

Tsja dat is mooi k.u.t...

denk dat ze in het verleden ervaring ermee gehad hebben. Op het KDV waar ik nu werk willen ze best graag hogeropgeleiden (ze hebben mij immers ook aangenomen) maar ook alleen vast op de groepen, ze hebben zo vaak gehad dat iemand er twee maanden werkte en weer vertok. Ze willen stabiliteit bieden voor de kinderen (wat ook wel weer goed is natuurlijk)

Bij ons kan je ook twee dagen vast op een groep, zou dat misschien iets zijn? of vind je juist de afwisseling fijn?

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet aangenomen.. Empty Re: Niet aangenomen..

Bericht  Merai za 7 jan 2012 - 5:17

Jolicious schreef:Bijbaan Wink. Lang leve de autocorrectie haha.

Haha goh dat had ik ook best kunnen bedenken nerd ik denken en denken en ik kwam er maar niet uit welke bijnaam je bedoelde smile

@ Goochem: Het probleem is dat ik eigenlijk maar 1 en bij uitzondering 2 dagen per week beschikbaar ben, anders red ik het echt niet qua studietijd. Ik zou een vaste groep ook veel leuker vinden!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet aangenomen.. Empty Re: Niet aangenomen..

Bericht  Blond za 7 jan 2012 - 6:33

Oh herkenbaar! Ik ben in september ook afgestudeerd als pedagoge aan de uu, maar werd ook nergens bij KDO's aangenomen omdat ik over was gekwalificeerd.

Je zou nog kunnen kijken of er uzb's zijn die werk in de kinderopvang aanbieden.

Een vriendin van mij is trouwens op dit moment ook bezig met haar master Ortho op de UU.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet aangenomen.. Empty Re: Niet aangenomen..

Bericht  Guus za 7 jan 2012 - 7:32

wacht ik stuur je een link in pb van de organisatie waar ik voor werk, over het algemeen hebben die graag hoger opgeleiden en je kan het allicht proberen smile die zitten ook in Amsterdam en het bied net wat meer uitdaging dan een gemiddeld kdv al zeg ik het zelf!

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet aangenomen.. Empty Re: Niet aangenomen..

Bericht  snowflakes za 7 jan 2012 - 11:19

Merai schreef:
snowflakes schreef:
Merai schreef:Ik vind het ook bijzonder maar ik geloof wel dat dit echt de reden was. Toch vind ik het vreemd omdat ze tijdens mijn sollicitatiegesprek juist heel enthousiast was over mijn kennis en het feit dat ze daarmee extra kennis in huis zouden halen.
Omdat ik bezig ben met mijn master, daarbij stage loop én nog een dag extra werk op mijn stage instelling wil ik graag werk waarbij ik de deur gewoon om vijf uur dicht kan trekken. Om die reden heb ik ervoor gekozen om niet voor de klas te gaan staan. Ik baal ervan dat het financieel nodig is om nog een dag te werken, qua drukte zou het heel fijn zijn als het niet zou hoeven. Nu nog maar weer verder zoeken naar iets anders, ik heb mijn baan bij de bakkerij nog niet opgezegd dus daar kan ik gewoon blijven maar daar ben ik na twee jaar wel echt op uitgekeken.

Waar doe je de master? Ik zit ook in mijn master-jaar smile

In Utrecht smile en jij?

Ik ook! Toevallig smile
snowflakes
snowflakes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 249
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet aangenomen.. Empty Re: Niet aangenomen..

Bericht  Merai za 7 jan 2012 - 22:35

Dat is zeker toevallig smile waar loop je stage?
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet aangenomen.. Empty Re: Niet aangenomen..

Bericht  Suus za 7 jan 2012 - 23:18

Goochempie schreef:wacht ik stuur je een link in pb van de organisatie waar ik voor werk, over het algemeen hebben die graag hoger opgeleiden en je kan het allicht proberen smile die zitten ook in Amsterdam en het bied net wat meer uitdaging dan een gemiddeld kdv al zeg ik het zelf!

Zou je mij die link ook willen sturen? smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet aangenomen.. Empty Re: Niet aangenomen..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum