Welk film wil je zeker zien in 2012?
+17
Caramba
Flippin' Bitch
Aziraphale
Arwyn
Sorella
Suus
Ilargi
Sweety
sweetgirl
Toet
Bliss
Blond
Joli86
Sjaantje
SnowWhite
Tinus
Jeanette
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Welk film wil je zeker zien in 2012?
Ik ben ook zeer benieuwd naar Brave! De teasers die ik tot nu toe heb gezien, zagen er echt onwijs goed uit en 't verhaal is zó anders dan de andere Pixarverhalen, ja ik ben heel benieuwd!
Edit; ben ook benieuwd naar Pixars Frozen, naar 't sprookje van 'The Snow Queen' en in 2014 komt 'The Untitled Pixar Movie That Takes You Inside a Young Girl's Mind', alleen die titel al maakt me nieuwsgierig!
Edit; ben ook benieuwd naar Pixars Frozen, naar 't sprookje van 'The Snow Queen' en in 2014 komt 'The Untitled Pixar Movie That Takes You Inside a Young Girl's Mind', alleen die titel al maakt me nieuwsgierig!
Gast- Gast
Doodslag, Nova Zembla, The Help wil ik ook graag nog zien.
Gast- Gast
Ik ga donderdag naar Süskind! Oh ik ben zo benieuwd....
Gast- Gast
Oh en ik wil ook echt naar The Muppets! Geniaal, ik ben fan van The Swedish Chef
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wil ook graag het tweede deel van Twilight: Breaking Dawn zien.
En wellicht de Hobbit - ik weet het niet. Ik ben een beetje bang dat deze film, 10 jaar na dato en een verhaal dat er voor had gemoeten een beetje tegen gaat vallen. Ik ben een beetje bang voor mosterd na de maaltijd.
En wellicht de Hobbit - ik weet het niet. Ik ben een beetje bang dat deze film, 10 jaar na dato en een verhaal dat er voor had gemoeten een beetje tegen gaat vallen. Ik ben een beetje bang voor mosterd na de maaltijd.
Gast- Gast
Zero schreef:Ik wil ook graag het tweede deel van Twilight: Breaking Dawn zien.
Ach, Star Wars 1, 2 en 3 kwamen ook pas 30 jaar later uit dan deel 6. Waren toch ook leuke films
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Sorella schreef:Ik heb net de trailer van War Horse gezien, die wil ik zeker gaan kijken. Voor de rest heb ik geen idee wat er allemaal uit komt dit jaar.
Ik zie die trailer ook steeds voorbij komen, maar ik denk dat ik niet durf. Ben altijd zo bang dat ik erom moet huilen
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Süskind wil ik heel graag zien.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik zat al te sniffen bij de trailer...Flippin' Bitch schreef:Sorella schreef:Ik heb net de trailer van War Horse gezien, die wil ik zeker gaan kijken. Voor de rest heb ik geen idee wat er allemaal uit komt dit jaar.
Ik zie die trailer ook steeds voorbij komen, maar ik denk dat ik niet durf. Ben altijd zo bang dat ik erom moet huilen
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Spetterdespat schreef:Süskind wil ik heel graag zien.
+1! Dinsdagavond staat ie in de planning
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
"Extremely Loud & Incredibly Close" wil ik ook érg graag zien!
"Extremely Loud & Incredibly Close vertelt het verhaal van een jongen die na een tragisch verlies de helende kracht van zelfontdekking ervaart. De elfjarige Oskar Schell is een bijzonder kind: amateur uitvinder, Francofiel en pacifist. Na het vinden van een mysterieuze sleutel, afkomstig van zijn in het World Trade Center omgekomen vader, begint voor hem een wonderbaarlijke zoektocht door de vijf wijken van New York City. Tijdens deze reis ontmoet hij een bonte stoet van mensen die allemaal op hun eigen manier proberen te overleven. Uiteindelijk brengt de tocht hem terug naar de plek waar hij is begonnen, maar met de troost van de meest menselijke eigenschap: Liefde. Extremely Loud & Incredibly Close is geregisseerd door Oscar® genomineerde Stephen Daldry (The Reader, The Hours) en gebaseerd op de roman van Jonathan Safran Foer. De hoofdrollen in de film worden onder andere vertolkt door Oscar® winnaars Tom Hanks (Forrest Gump, Philadelphia) en Sandra Bullock (The Blind Side)."
En Albert Nobbs lijkt me ook wel interessant:
"Ierland, 19de eeuw. Albert is een verlegen butler die al jaren met een geheim rondloopt. ‘Hij’ is eigenlijk een vrouw,die als een man door het leven gaat om zo aan armoede en eenzaamheid te ontkomen. Alleen door iedereen te bedriegen kan Albert onafhankelijk en vrij zijn. Ze houdt hoop om ooit een normaal leven te kunnen leiden, maar voor nu is ze: Albert Nobbs."
"Extremely Loud & Incredibly Close vertelt het verhaal van een jongen die na een tragisch verlies de helende kracht van zelfontdekking ervaart. De elfjarige Oskar Schell is een bijzonder kind: amateur uitvinder, Francofiel en pacifist. Na het vinden van een mysterieuze sleutel, afkomstig van zijn in het World Trade Center omgekomen vader, begint voor hem een wonderbaarlijke zoektocht door de vijf wijken van New York City. Tijdens deze reis ontmoet hij een bonte stoet van mensen die allemaal op hun eigen manier proberen te overleven. Uiteindelijk brengt de tocht hem terug naar de plek waar hij is begonnen, maar met de troost van de meest menselijke eigenschap: Liefde. Extremely Loud & Incredibly Close is geregisseerd door Oscar® genomineerde Stephen Daldry (The Reader, The Hours) en gebaseerd op de roman van Jonathan Safran Foer. De hoofdrollen in de film worden onder andere vertolkt door Oscar® winnaars Tom Hanks (Forrest Gump, Philadelphia) en Sandra Bullock (The Blind Side)."
En Albert Nobbs lijkt me ook wel interessant:
"Ierland, 19de eeuw. Albert is een verlegen butler die al jaren met een geheim rondloopt. ‘Hij’ is eigenlijk een vrouw,die als een man door het leven gaat om zo aan armoede en eenzaamheid te ontkomen. Alleen door iedereen te bedriegen kan Albert onafhankelijk en vrij zijn. Ze houdt hoop om ooit een normaal leven te kunnen leiden, maar voor nu is ze: Albert Nobbs."
Gast- Gast
Toevallig zag ik gisteren een voorstukje van die eerste film die jij noemt Bazinga. Lijkt mij ook supergoed!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Gisele schreef:+1sweetgirl schreef:The girl with the dragon tattoo
Gisteren gezien en ik vond het echt een aanrader! Heel indrukwekkend.
Deze wil ik ook graag nog zien:
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik wil naar The Muppets!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Bliss schreef:Ik wil naar The Muppets!
Die wil ik ook zien. En als hij uit is op dvd ga ik hem ook nog eens halen, dan is mijn muppet collectie compleet.
Gister naar Suskind geweest, vond ik een indrukwekkend verhaal.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
SnowWhite schreef:- Extremely Loud and Incredibly Close
- Snow White and the Huntsman
- Breaking Dawn Part 2
- Dark Knight Rises
- The Hobbit: An Unexpected Journey
- The Woman in Black
- The Descendants
- Hesher
Genoeg dus!
Laatst aangepast door SnowWhite op za 19 mei 2012 - 22:35; in totaal 1 keer bewerkt
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Ik heb Extremely Loud and Incredibly Close afgelopen ladies night bij Pathé gezien. Ik vond het een intrigerende film, maar andere mensen vonden er weinig aan. Benieuwd wat jullie ervan gaan vinden!
iloverocknroll1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10
iloverocknroll1984 schreef:Ik heb Extremely Loud and Incredibly Close afgelopen ladies night bij Pathé gezien. Ik vond het een intrigerende film, maar andere mensen vonden er weinig aan. Benieuwd wat jullie ervan gaan vinden!
Bij de trailer heb ik al last van kippenvel, ben benieuwd of dat bij de 'hele' film ook zo is. Heb eigenlijk best wel veel zin om de film te zien!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
- Big Miracle
- Quiz
- Intouchables ( is een franse film maar de trailer leek me wel wat )
- The Best Exotic Marigold Hotel
- Titanic 3D
- Dr. Seuss' The Lorax
- We Bought a Zoo
- Snow White
- One For The Money
- The Avangers
- Quiz
- Intouchables ( is een franse film maar de trailer leek me wel wat )
- The Best Exotic Marigold Hotel
- Titanic 3D
- Dr. Seuss' The Lorax
- We Bought a Zoo
- Snow White
- One For The Money
- The Avangers
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Welke film wil jij nog zien?
» Deze film moet ik zien!
» Welke film willen jullie graag zien?
» Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien?
» Welk(e) boek/film/serie heeft indruk op jou gemaakt?
» Deze film moet ik zien!
» Welke film willen jullie graag zien?
» Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien?
» Welk(e) boek/film/serie heeft indruk op jou gemaakt?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: