Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bah, reactie van m'n vriend..

4 plaatsers

Ga naar beneden

Bah, reactie van m'n vriend.. Empty Bah, reactie van m'n vriend..

Bericht  Rouxxxe vr 6 jan 2012 - 2:59

Knip..


Laatst aangepast door Rouxxxe op ma 9 jan 2012 - 4:11; in totaal 1 keer bewerkt
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, reactie van m'n vriend.. Empty Re: Bah, reactie van m'n vriend..

Bericht  Sweety vr 6 jan 2012 - 3:04

Fijn dat je bent uitgenodigd voor een gesprek! Wel jammer dat je vriend zo reageert maar ik zou daarvoor inderdaad geen baan laten lopen. Hoop dat het wat wordt. Succes!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, reactie van m'n vriend.. Empty Re: Bah, reactie van m'n vriend..

Bericht  TukTuk vr 6 jan 2012 - 3:08

Wat een vervelende reactie van je vriend! Ik zou gewoon lekker het gesprek afwachten, en je kan altijd beter doorzoeken als je een baan hebt, als maar werkeloos blijven.

Heel leuk dat hij dat reizen enzo in de vakantie niet ziet zitten, maar als jij geen baan hebt wordt het reizen misschien ook lastiger, het kost toch een hoop geld.

Misschien moet hij gewoon even nog aan het idee wennen, ik zou me er iig niet door laten ontmoedigen! Als hij ziet dat jij ook enthousiast bent, draait hij misschien wel bij smile En het is pas je eerste gesprek toch? Dus wie weet wordt het ook niks die baan (niet vervelend bedoelt he!), maar hij kan nu wel al problemen maken, maar die zijn voor latere zorg.. Eerst maar eens kijken of je wordt aangekomen en hoe het dan bevalt!

Heel veel succes met het gesprek!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, reactie van m'n vriend.. Empty Re: Bah, reactie van m'n vriend..

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 3:13

Hoe ben je werkeloos geraakt, ben je zelf weggegaan omdat je het daar niet naar je zin had of ben je ontslagen/geen contractverlenging/etc.?

Vervelend dat hij zo reageert, hij kan beter blij zijn. Misschien kan hij helemaal geen reisjes maken zolang jij geen geld hebt. + dat jij gewoon aan de slag wilt, logisch!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, reactie van m'n vriend.. Empty Re: Bah, reactie van m'n vriend..

Bericht  Rouxxxe vr 6 jan 2012 - 3:14

Sweety, dankjewel!

AngelNyn, ik heb idd ook de instelling van; zal al blij zijn als ik gewoon een baan heb en nu ik werkloos ben stond het reizen idd toch al in de koelkast dus wat dat betreft maakt dat weinig verschil. Het is idd m'n eerste gesprek ja! Dus moet het idd eerst maar eens rustig afwachten Wink dankjewel!
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, reactie van m'n vriend.. Empty Re: Bah, reactie van m'n vriend..

Bericht  Marin vr 6 jan 2012 - 3:15

AngelNyn schreef:
Misschien moet hij gewoon even nog aan het idee wennen, ik zou me er iig niet door laten ontmoedigen! Als hij ziet dat jij ook enthousiast bent, draait hij misschien wel bij smile En het is pas je eerste gesprek toch? Dus wie weet wordt het ook niks die baan (niet vervelend bedoelt he!), maar hij kan nu wel al problemen maken, maar die zijn voor latere zorg.. Eerst maar eens kijken of je wordt aangekomen en hoe het dan bevalt!!

+1. Misschien ziet hij al sneller wat beren op de weg omdat ie jouw enthousiasme minder deelt. Het is ook wel goed om realistisch te zijn, hij kan je daarin juist ook helpen met kritisch naar de nadelen van de baan te kijken. Ik denk in elk geval niet dat hij het verkeerd bedoelt. Maar snap wel dat je z'n reactie niet zo leuk vond, hopelijk draait hij nog wel bij. En uiteindelijk is het je eigen keuze.. dat van de schoolvakanties kan vervelend zijn, maar vind ik geen reden om een baan niet aan te nemen.

Mijn vriend steunt me gelukkig heel erg in mijn zoektocht naar een baan en vind het heel goed van me dat ik nu twee tijdelijke baantjes heb. Echter heeft hij wel een duidelijke mening over dat hij vindt dat ik voor een echte baan toch wel full time zou moeten proberen om een beetje geld binnen te brengen, maar ik zelf ben nogal huiverig daarvoor omdat ik m'n vorige baan met 36 uur ook niet aan kon en zelfs nu met 15 uur werk af en toe écht moe ben. Nou hangt het er voor mij echt wel vanaf wat ik kan krijgen en een leuke baan voor 40 uur wil ik echt wel proberen, maar m'n vriend geeft vaak ook wel commentaar op vacatures als ik ze aan 'm laat zien, dat iets te weinig uur is, of niet goed genoeg aansluit enzo, en ontbreekt 'm wel eens aan enthousiasme. Mag ook, kan ook goed zijn om realistisch te zijn en niet direct over alles heen te kijken vanwege je enthousiasme.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, reactie van m'n vriend.. Empty Re: Bah, reactie van m'n vriend..

Bericht  Rouxxxe vr 6 jan 2012 - 3:17

Jolee schreef:Hoe ben je werkeloos geraakt, ben je zelf weggegaan omdat je het daar niet naar je zin had of ben je ontslagen/geen contractverlenging/etc.?

Vervelend dat hij zo reageert, hij kan beter blij zijn. Misschien kan hij helemaal geen reisjes maken zolang jij geen geld hebt. + dat jij gewoon aan de slag wilt, logisch!

Ik ben helaas niet door m'n proeftijd heen gekomen, het kwam officieel dus van hun kant. Maar ik vond het zelf ook niet super, dus ergens was het voor mij wel een opluchting. Alleen nogal jammer dat het op dat moment meteen klaar was, omdat je meestal nog een opzegtermijn hebt.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, reactie van m'n vriend.. Empty Re: Bah, reactie van m'n vriend..

Bericht  Rouxxxe vr 6 jan 2012 - 3:23

Marin schreef:
AngelNyn schreef:
Misschien moet hij gewoon even nog aan het idee wennen, ik zou me er iig niet door laten ontmoedigen! Als hij ziet dat jij ook enthousiast bent, draait hij misschien wel bij smile En het is pas je eerste gesprek toch? Dus wie weet wordt het ook niks die baan (niet vervelend bedoelt he!), maar hij kan nu wel al problemen maken, maar die zijn voor latere zorg.. Eerst maar eens kijken of je wordt aangekomen en hoe het dan bevalt!!

+1. Misschien ziet hij al sneller wat beren op de weg omdat ie jouw enthousiasme minder deelt. Het is ook wel goed om realistisch te zijn, hij kan je daarin juist ook helpen met kritisch naar de nadelen van de baan te kijken. Ik denk in elk geval niet dat hij het verkeerd bedoelt. Maar snap wel dat je z'n reactie niet zo leuk vond, hopelijk draait hij nog wel bij. En uiteindelijk is het je eigen keuze.. dat van de schoolvakanties kan vervelend zijn, maar vind ik geen reden om een baan niet aan te nemen.

Mijn vriend steunt me gelukkig heel erg in mijn zoektocht naar een baan en vind het heel goed van me dat ik nu twee tijdelijke baantjes heb. Echter heeft hij wel een duidelijke mening over dat hij vindt dat ik voor een echte baan toch wel full time zou moeten proberen om een beetje geld binnen te brengen, maar ik zelf ben nogal huiverig daarvoor omdat ik m'n vorige baan met 36 uur ook niet aan kon en zelfs nu met 15 uur werk af en toe écht moe ben. Nou hangt het er voor mij echt wel vanaf wat ik kan krijgen en een leuke baan voor 40 uur wil ik echt wel proberen, maar m'n vriend geeft vaak ook wel commentaar op vacatures als ik ze aan 'm laat zien, dat iets te weinig uur is, of niet goed genoeg aansluit enzo, en ontbreekt 'm wel eens aan enthousiasme. Mag ook, kan ook goed zijn om realistisch te zijn en niet direct over alles heen te kijken vanwege je enthousiasme.

Haha jouw vriend lijkt wel een beetje op de mijne. Hij is idd erg realistisch, en ik weet ergens ook wel dat ie in z'n hart echt wel blij voor me is, alleen hij bekijkt t idd heel kritisch. Fijn dat jouw vriend je zo steunt. Kan me wel voorstellen dat je wat huiverig bent voor een full time baan, maar het is idd ook in deze tijd maar een beetje afwachten wat je krijgen kan. Mijn vriend ook het liefste dat ik full time ga werken haha. Zou ik ook het liefste willen, maar in de richting die ik zoek zijn vooral veel parttime banen, dus ja, dat is dan niet anders.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, reactie van m'n vriend.. Empty Re: Bah, reactie van m'n vriend..

Bericht  Marin vr 6 jan 2012 - 3:26

Ja ik laat me zeker niet door hem beinvloeden, want ík ben degene die er moet werken uiteindelijk. Maar hij mag me zeker adviseren en dat doet hij gelukkig heel goed. Hij kan me heel goed weer met beide benen op de grond trekken en de nuchtere kant van dingen in laten zien. Da's niet altijd even leuk, maar wel wat ik nodig heb.

Misschien dat jouw vriend ook zo is? Ik neem aan dat ie uiteindelijk het beste voor je wil.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, reactie van m'n vriend.. Empty Re: Bah, reactie van m'n vriend..

Bericht  Rouxxxe vr 6 jan 2012 - 3:31

Ja, zo is ie ook wel, uiteidelijk bedoeld ie t ook altijd goed! Hij is alleen niet zo heel tactisch smile en dan baal ik daar van haha. Ik denk ook.. In m'n vorige baan had ik t niet echt leuk en hij de frsutraties daarvan heeft hij vaak over zich heen gehad. Terwijl ik vantevoren dacht dat het zo'n leuke baan was. Denk dat ie daarom ook wel m'n enthousiasme misschien wat wil temperen.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, reactie van m'n vriend.. Empty Re: Bah, reactie van m'n vriend..

Bericht  Marin vr 6 jan 2012 - 3:35

Ja dat snap ik wel van 'm. Leuk is anders, maar misschien wel goed. Kan me ook voorstellen dat ie wat huiverig is als de baan die je nu hebt gevonden, op je vorige baan lijkt. Ben jij daar zelf niet bang voor? Ook al zeg je dat het andere aspecten hebt (en hoop dus ook voor je dat dat echt zo is), maar kan me voorstellen dat het voor hem ook moeilijk voor te stellen is wat er precies dan anders is en waarom je dit wel leuk zou vinden dan. Dat is zo persoonlijk. Ik kan dat soort dingen ook nooit goed uitleggen aan m'n vriend, waarom ik zoiets zo erg vond en wat ik nu wel zou willen.. dat is zo persoonlijk gebaseerd op gevoel.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, reactie van m'n vriend.. Empty Re: Bah, reactie van m'n vriend..

Bericht  TukTuk vr 6 jan 2012 - 3:38

Marin schreef:
AngelNyn schreef:
Misschien moet hij gewoon even nog aan het idee wennen, ik zou me er iig niet door laten ontmoedigen! Als hij ziet dat jij ook enthousiast bent, draait hij misschien wel bij Bah, reactie van m'n vriend.. 561177 En het is pas je eerste gesprek toch? Dus wie weet wordt het ook niks die baan (niet vervelend bedoelt he!), maar hij kan nu wel al problemen maken, maar die zijn voor latere zorg.. Eerst maar eens kijken of je wordt aangekomen en hoe het dan bevalt!!

+1. Misschien ziet hij al sneller wat beren op de weg omdat ie jouw enthousiasme minder deelt. Het is ook wel goed om realistisch te zijn, hij kan je daarin juist ook helpen met kritisch naar de nadelen van de baan te kijken. Ik denk in elk geval niet dat hij het verkeerd bedoelt. Maar snap wel dat je z'n reactie niet zo leuk vond, hopelijk draait hij nog wel bij. En uiteindelijk is het je eigen keuze.. dat van de schoolvakanties kan vervelend zijn, maar vind ik geen reden om een baan niet aan te nemen.

Mijn vriend steunt me gelukkig heel erg in mijn zoektocht naar een baan en vind het heel goed van me dat ik nu twee tijdelijke baantjes heb. Echter heeft hij wel een duidelijke mening over dat hij vindt dat ik voor een echte baan toch wel full time zou moeten proberen om een beetje geld binnen te brengen, maar ik zelf ben nogal huiverig daarvoor omdat ik m'n vorige baan met 36 uur ook niet aan kon en zelfs nu met 15 uur werk af en toe écht moe ben. Nou hangt het er voor mij echt wel vanaf wat ik kan krijgen en een leuke baan voor 40 uur wil ik echt wel proberen, maar m'n vriend geeft vaak ook wel commentaar op vacatures als ik ze aan 'm laat zien, dat iets te weinig uur is, of niet goed genoeg aansluit enzo, en ontbreekt 'm wel eens aan enthousiasme. Mag ook, kan ook goed zijn om realistisch te zijn en niet direct over alles heen te kijken vanwege je enthousiasme.

Maar als je een baan vind die voor jou voldoende geld binnen brengt, dan hoeft het toch niet perse fulltime te zijn?
Het gaat er uiteindelijk om wat je netto overhoud smile Plus dat je ook aan jezelf moet denken..
Nu is het natuurlijk ook wel zo, je vorige baan was 36 uur, maar je zat daar niet op je plek, dat vreet ook energie he.. Als je thuis komt van je werk en alweer opziet tegen de dag er na, sloopt dat je gewoon.
Als je straks een baan hebt waar je je echt op je plek voelt, is dat natuurlijk heel anders.

Ik werkte bij mijn vorige baan 40+ uur, trok dat makkelijk, waarom? omdat het leuk werk was, ik haalde er voldoening uit. Als ik nu 2 dagen achter elkaar bij de jumbo werk, ben ik gebroken en merk ik dat nog 3 dagen er na.. Komt gewoon omdat het totaal geen leuk werk is, het is fysiek ook zwaarder, maar mentaal ook omdat het echt niet leuk is. Wie weet vind jij straks ook wel een baan van 40 uur maar waar je wel helemaal op je plek zit, waar je als je om 5 uur naar huis gaat, met een voldaan gevoel weggaat en niet de hele avond piekert en bang bent voor de volgende dag, dan zal die 40 uur je een stuk minder zwaar vallen dan nu misschien die 15 uur iets doen wat je niet zo leuk vind. Ik neem trouwens aan dat je met die 15 uur het oppassen bedoelt? Dat ís ook zwaar werk hoor.. Ik ben ook gesloopt als ik een dag op mijn oppaskindjes heb gepast, je bent constant in de weer, je moet constant opletten (hangt natuurlijk ook beetje van de leeftijd af). Mensen denken altijd wel "oh oppassen is makkelijk geld verdienen", ja als ze liggen te slapen ja, maar niet als ze de hele dag druk bezig zijn. Je kan moeilijk de kinderen maar aan het kleuren zetten en zelf op de bank hangen:P

Maar als jij straks een baan vind van bijvoorbeeld 24 of 30 uur, en je verdiend er voorlopig voldoende mee om zelf rond te komen en je vind het ook nog eens leuk werk, is dat toch goed? want zolang je nog niet samen woont, heeft hij er toch ook weinig over te zeggen? Pas als je samenwoont en vaste lasten moet delen, ben je er verantwoordelijk voor dat je genoeg inbrengt.. Tenminste, zo denk ik er over.. En stel je woont samen en je moet ieder een X bedrag inleggen om rond te komen, zolang jij aan dat kan voldoen, dan maakt het toch niet uit hoeveel er uiteindelijk over blijft voor jezelf om leuke dingen van te doen etc?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, reactie van m'n vriend.. Empty Re: Bah, reactie van m'n vriend..

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 3:41

Ik bedoelde de vraag trouwens omdat ik dacht dat als je zelf ontslag had genomen, ik me de reactie van je vriend wel kon voorstellen ivm dat je het hier misschien ook niet naar je zin gaat hebben als het hetzelfde soort werk is.

Maar ik hoop dat hij een beetje bijdraait en dat de baan iets voor jou wordt en je het leuk vindt. Als het niet handig is, kan je van daaruit altijd nog verder zoeken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, reactie van m'n vriend.. Empty Re: Bah, reactie van m'n vriend..

Bericht  Marin vr 6 jan 2012 - 3:45

AngelNyn schreef:
Nu is het natuurlijk ook wel zo, je vorige baan was 36 uur, maar je zat daar niet op je plek, dat vreet ook energie he.. Als je thuis komt van je werk en alweer opziet tegen de dag er na, sloopt dat je gewoon.
Als je straks een baan hebt waar je je echt op je plek voelt, is dat natuurlijk heel anders.

Dit zegt hij ook altijd en zal ook echt wel zo zijn. Maar laatst had ik bijvoorbeeld een leuke vacature gevonden voor 20 uur, en zegt ie direct van 'ja maar ik zou toch proberen iets met meer uren te vinden'. Ja euh..dat is er niet, en met 20 uur zou ik zelf ook al heel blij zijn. Waarschijnlijk zelfs blijer dan met 40 uur.
Ik ga me niet weerhouden om op die ene vacature van 20 uur te reageren, omdat ik misschien meer uur zou willen en al helemaal niet omdat hij dat wilt.

Maar hij bedoelt het ook gewoon goed hoor, hij wil gewoon dat ik gelukkig ben met een leuke baan. En hij heeft natuurlijk ook gelijk: Hoe meer werk, hoe meer je verdient, en dus hoe meer je overhoudt. Ik merk het zelf heel erg dat m'n leven een beetje blijft 'hangen', het is echt 'on hold', omdat ik niets kan plannen en nergens op kan bouwen, omdat ik geen goede inkomsten heb. Dus nee hoor, hij heeft ook wel gelijk, maar de manier waarop is soms wat direct. Maar dat mag ook. Gelukkig weet ik dat ie me verder echt steunt met wat ik doe en dat is het belangrijkste en doet me ook echt heel veel goeds.

Met die 15 uur bedoel ik inderdaad oppassen en postbode.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, reactie van m'n vriend.. Empty Re: Bah, reactie van m'n vriend..

Bericht  TukTuk vr 6 jan 2012 - 4:08

Marin schreef:
AngelNyn schreef:
Nu is het natuurlijk ook wel zo, je vorige baan was 36 uur, maar je zat daar niet op je plek, dat vreet ook energie he.. Als je thuis komt van je werk en alweer opziet tegen de dag er na, sloopt dat je gewoon.
Als je straks een baan hebt waar je je echt op je plek voelt, is dat natuurlijk heel anders.

Dit zegt hij ook altijd en zal ook echt wel zo zijn. Maar laatst had ik bijvoorbeeld een leuke vacature gevonden voor 20 uur, en zegt ie direct van 'ja maar ik zou toch proberen iets met meer uren te vinden'. Ja euh..dat is er niet, en met 20 uur zou ik zelf ook al heel blij zijn. Waarschijnlijk zelfs blijer dan met 40 uur.
Ik ga me niet weerhouden om op die ene vacature van 20 uur te reageren, omdat ik misschien meer uur zou willen en al helemaal niet omdat hij dat wilt.

Maar hij bedoelt het ook gewoon goed hoor, hij wil gewoon dat ik gelukkig ben met een leuke baan. En hij heeft natuurlijk ook gelijk: Hoe meer werk, hoe meer je verdient, en dus hoe meer je overhoudt. Ik merk het zelf heel erg dat m'n leven een beetje blijft 'hangen', het is echt 'on hold', omdat ik niets kan plannen en nergens op kan bouwen, omdat ik geen goede inkomsten heb. Dus nee hoor, hij heeft ook wel gelijk, maar de manier waarop is soms wat direct. Maar dat mag ook. Gelukkig weet ik dat ie me verder echt steunt met wat ik doe en dat is het belangrijkste en doet me ook echt heel veel goeds.

Met die 15 uur bedoel ik inderdaad oppassen en postbode.

Ik weet ook wel dat hij het goed bedoelt en waarschijnlijk ook beetje bezorgt is en jou ook het beste gunt smile Maar 20 uur is nog altijd beter dan niks, en denk dat je in verhouding meer verdient dan die 15 euro nu dan. (TNT verdiend niet heel super, oppassen weet ik natuurlijk niet)
Maarja het is gewoon vervelend als je zelf eerst enthousiast bent en dat wordt even afgekapt door een nuchtere/realistische kijk van iemand anders smile

Hoop voor je dat je snel iets vind. En wie weet is 40 uur idd wel gewoon teveel voor je, dat merk je vanzelf wel. Je loopt natuurlijk ook nog met lichamelijke klachten, vermoedens van fibromyalgie.. Studiegenootje heeft het ook, in best wel zware vorm, en die weet nu ook al dat zij gewoon nooit 40 uur kan werken later.. Haar arts heeft zelfs tegen haar gezegd "waarom ga je nog een opleiding doen? kans dat je toch voor grootste gedeelte afgekeurd word".. Maarja zij heeft ook zo iets, nog liever dan later maar 1 of 2 dagen werken, maar wel iets doen wat ik leuk vind, dan maar nu al op deze leeftijd afgekeurd worden. Mocht je idd iets van fibromyalgie hebben of iets anders, is het echt niet gek als je 40 uur niet trekt..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, reactie van m'n vriend.. Empty Re: Bah, reactie van m'n vriend..

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 4:15

Marin, mijn schoonzus begon ook met 20 uur ergens (na een jaar solliciteren nog niks gevonden) en heeft uiteindelijk iemand kunnen vervangen die met verlof is, dus ze zit alsnog aan de 40 uur. Dus het is altijd slim idd om op zulke vacatures te reageren, + dat je dan werk doet dat aansluit op je studie en niveau en van daaruit ook wel intern of extern kan doorgroeien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, reactie van m'n vriend.. Empty Re: Bah, reactie van m'n vriend..

Bericht  Marin vr 6 jan 2012 - 4:52

Ja, ik had ook gereageerd op die vacature Jolee. Helaas was ie intussen vervuld, maar ze vonden m'n profiel erg geschikt dus bewaren m'n gegevens. En AngelNyn, ja die gedachten spelen zeker mee. Er is (nog) niets officieel gediagnostiseerd, maar gevoelsmatig weet ik dat ik liever 30 uur werk dan 40 uur voor m'n eigen gemoedstoestand. Maar wat ik ook kan vinden, ik zal er blij mee zijn. Lief dat jullie zo meedenken meiden, maar wil Rouxxe topic niet vervuilen! Wink

Ik zou trouwens zeker kijken of je deze baan kunt krijgen, Rouxxe!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, reactie van m'n vriend.. Empty Re: Bah, reactie van m'n vriend..

Bericht  TukTuk vr 6 jan 2012 - 5:00

Marin schreef:Ja, ik had ook gereageerd op die vacature Jolee. Helaas was ie intussen vervuld, maar ze vonden m'n profiel erg geschikt dus bewaren m'n gegevens. En AngelNyn, ja die gedachten spelen zeker mee. Er is (nog) niets officieel gediagnostiseerd, maar gevoelsmatig weet ik dat ik liever 30 uur werk dan 40 uur voor m'n eigen gemoedstoestand. Maar wat ik ook kan vinden, ik zal er blij mee zijn. Lief dat jullie zo meedenken meiden, maar wil Rouxxe topic niet vervuilen! Wink

Ik zou trouwens zeker kijken of je deze baan kunt krijgen, Rouxxe!

Nog 1 vraagje (sorry Rouxxe!). Merk je eigenlijk met het slechte weer, zeker nu met de post rond brengen, dat je ook meer last hebt?
Misschien kan je er toch eens op laten testen? Ondanks dat er nog geen behandelingen bekend zijn die echt volledig werken, zijn er wel mogelijkheden die een beetje verbetering kunnen aanbrengen, bijvoorbeeld een revalidatietraject, of in de alternatieve wereld. Misschien kan je er baad bij hebben, mocht het idd fibromyalgie zijn smile.
Dat studiegenootje van mij gaat aankomend jaar een behandeling starten bij geloof ik, een orthomoleculaire arts. Ik zal je wel eens laten weten tegen die tijd of zij er baad bij heeft (aangezien er nogal een kostenplaatje aan vast zit)

En er is ook niks mis mee om 30 uur te werken toch? Iedereen die daar neerbuigend over doet is volgens mij gewoon jaloers :P Heerlijk toch als je daar voldoende aan hebt, er is meer in het leven dan werken alleen smile En je kan altijd misschien meer met fotografie nog gaan doen er naast bijvoorbeeld.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, reactie van m'n vriend.. Empty Re: Bah, reactie van m'n vriend..

Bericht  Marin vr 6 jan 2012 - 5:06

AngelNyn schreef:
Marin schreef:Ja, ik had ook gereageerd op die vacature Jolee. Helaas was ie intussen vervuld, maar ze vonden m'n profiel erg geschikt dus bewaren m'n gegevens. En AngelNyn, ja die gedachten spelen zeker mee. Er is (nog) niets officieel gediagnostiseerd, maar gevoelsmatig weet ik dat ik liever 30 uur werk dan 40 uur voor m'n eigen gemoedstoestand. Maar wat ik ook kan vinden, ik zal er blij mee zijn. Lief dat jullie zo meedenken meiden, maar wil Rouxxe topic niet vervuilen! Wink

Ik zou trouwens zeker kijken of je deze baan kunt krijgen, Rouxxe!

Nog 1 vraagje (sorry Rouxxe!). Merk je eigenlijk met het slechte weer, zeker nu met de post rond brengen, dat je ook meer last hebt?
Misschien kan je er toch eens op laten testen? Ondanks dat er nog geen behandelingen bekend zijn die echt volledig werken, zijn er wel mogelijkheden die een beetje verbetering kunnen aanbrengen, bijvoorbeeld een revalidatietraject, of in de alternatieve wereld. Misschien kan je er baad bij hebben, mocht het idd fibromyalgie zijn smile.
Dat studiegenootje van mij gaat aankomend jaar een behandeling starten bij geloof ik, een orthomoleculaire arts. Ik zal je wel eens laten weten tegen die tijd of zij er baad bij heeft (aangezien er nogal een kostenplaatje aan vast zit)

Nou, ik voel me dus beter dan anders. Ik ben echt al drie weken vreselijk aan het kwakkelen met ontstekingen en last van m'n buik enzo, maar ik word gewoon níet ziek. Dat was vorig jaar wel anders, was ik echt om de haverklap echt ziek en bovendien lag ik elke avond met pijn in bed van vermoeidheid! Nou slik ik sinds twee maandjes elke dag multivitamines plus extra vitamine B, dus wellicht is m'n weerstand écht beter geworden. En ook is de winter veel milder en ik begin pas rond 10 uur, soms 11 uur zelfs met werken. Dat is wel echt luxe, maar ik merk ook dat ik me daar zo veel beter bij voel. Ook denk ik dat het buiten werken en twee uur per dag toch beweging krijgen echt wel goed voor me is. Ik ben echt constant aan het kwakkelen, maar de echte erge pijn in m'n lichaam heb ik nog maar zelden. Dat begint me steeds meer op te vallen, dus ik ben ook eens aan het nagaan waar dat nou aan zou kunnen liggen. In elk geval positief, ik ben er blij mee!

En er is ook niks mis mee om 30 uur te werken toch? Iedereen die daar neerbuigend over doet is volgens mij gewoon jaloers :P Heerlijk toch als je daar voldoende aan hebt, er is meer in het leven dan werken alleen smile En je kan altijd misschien meer met fotografie nog gaan doen er naast bijvoorbeeld.
En daar heb je een heel goed punt. Ik zou nooit zo afgestompt willen zijn omdat ik gek word van vermoeidheid en daardoor m'n passie's laat varen. Maar goed, de tijd zal het leren. Als ik nu een baan van 40 uur vind, zal ik 't zeker aannemen en kijken hoe dat bevalt. Wie weet valt het mee, wie weet tegen. Dat weet je alleen door te proberen en als het niet lukt, moet ik 't gewoon niet als falen zien.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, reactie van m'n vriend.. Empty Re: Bah, reactie van m'n vriend..

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 5:28

Ik denk dat het weer van dit jaar ook meehelpt. Ik heb ook snel last van ontstekingen (vorig jaar had ik 5 verschillende soorten achter elkaar, heb 5 maanden enorm lopen kwakkelen) en dit jaar gaat het eigenlijk prima. Ik kwakkel soms een beetje, maar niks bijt door ofzo. Het weer heeft blijkbaar wel invloed.

Wilde ik nog even off-topic vermelden, sorry.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, reactie van m'n vriend.. Empty Re: Bah, reactie van m'n vriend..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum