Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben er even stil van!

+21
Caro
Red Velvet
Lenthe
MiKa
PluDan
Pien
Sarah1985
Muurvlindertje
Antibes
Lejow
Caramba
tuttebel
CCC
Inge
TukTuk
Sue
silly-one
Jeanette
Minx
Steep
Caribbeanlover
25 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Ben er even stil van! - Pagina 2 Empty Re: Ben er even stil van!

Bericht  Antibes vr 6 jan 2012 - 2:52

Lejow schreef:Maar, wat doet de rouwstoet dan bij zijn huis.

Waar staat dan dat die bij zijn huis was? Ik zie alleen dat ze de stoet zag, die kan gewoon onderweg zijn toch?

Don't get me wrong, ik volg de conclusie en hij lijkt me heel logisch, maar condoleances zijn niet iets waar ik initiatief toe zou nemen zonder zekerheid.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Caribbeanlover vr 6 jan 2012 - 3:06

Hij woont hier iets verderop, maar zijn huis kan ik niet zien als ik uit het raam kijk. De ambulance stond laatst voor hun deur, verschillende keren hebben mijn man en ik veel mensen daar in huis gezien, zijn auto stond er niet, zij komt al een tijd niet meer buiten, als ik haar zag dan zag ze er slecht uit, hij zat in de auto die gelijk achter de lijkwagen reed, ehhhhh need i say more?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  TukTuk vr 6 jan 2012 - 3:52

Caribbeanlover schreef:Hij woont hier iets verderop, maar zijn huis kan ik niet zien als ik uit het raam kijk. De ambulance stond laatst voor hun deur, verschillende keren hebben mijn man en ik veel mensen daar in huis gezien, zijn auto stond er niet, zij komt al een tijd niet meer buiten, als ik haar zag dan zag ze er slecht uit, hij zat in de auto die gelijk achter de lijkwagen reed, ehhhhh need i say more?

Rustig maar CL! Het is toch alleen maar fijn dat ze even mee denken? Het zou namelijk een pijnlijk vergissing zijn zijn als het toch niet klopt.. Misschien kan je even bij buren / andere honden bezitters navragen of zij iets meer weten?

Wij hebben ook wel eens gehad in onze oude straat dat we dachten dat 1 van de buren (oude mensen) verderop overleden was, we zagen die vrouw nooit meer, alleen de man nog maar, ook paar keer er voor ambulance in de straat gehad etc.. Bleek uiteindelijk ook niet te zijn, maar had zij waarschijnlijk tijdje in verpleeghuis gezeten of in het ziekenhuis gelegen want na paar weken zagen we ze weer samen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caribbeanlover vr 6 jan 2012 - 7:27

Heb het ff bij de buurman gevraagd aangezien hij iedereen zowat kent. Hij heeft een kaart gehad en ze is idd dus overleden.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow vr 6 jan 2012 - 7:30

Dan is dat in ieder geval zeker!
Ik zou gewoon een kaartje sturen, met jullie namen, de naam van je hond (en dan tussen haakjes Witje), en jullie huisnummer.

De keren dat ik een dierbaar persoon verloren ben, deden al die kaartjes me zo ontzettend goed!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Muurvlindertje vr 6 jan 2012 - 7:32

Gewoon doen. Mensen vinden het fijn als ze weten dat er mensen zijn die met ze meeleven.
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 7:35

Muurvlindertje schreef:Gewoon doen. Mensen vinden het fijn als ze weten dat er mensen zijn die met ze meeleven.

+1

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 vr 6 jan 2012 - 8:11

gewoon doen, Dat vind die man vast mooi dat mensen om hem denken
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pien vr 6 jan 2012 - 8:25

Ook ik vind het juist heel lief en attent als je dat doet!! Elke blijk van medeleven kan iemand goed gebruiken...

* weet je wel echt heel erg zeker dat het om die vrouw gaat? straks stuur je een kaart om iemand te condoleren en dan is het niet eens die persoon! *

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Caribbeanlover vr 6 jan 2012 - 12:37

Heb de kaart net bij hem door de deur gedaan. Heb er wat opgezet en onze 2 namen erbij. Denk wel dat hij weet wie wij zijn dus dat van Witje erbij vond ik achteraf niet nodig.
Bedacht me net dat ik de prijs vergeten ben door te krassen.
Waarom staan die op de kaart en niet op het folie wat je toch weggooit? Twisted Evil

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  TukTuk vr 6 jan 2012 - 21:35

Ik denk echt niet dat hij naar de prijs gaat kijken hoor smile Wel goed dat je het even voor de zekerheid gecheckt hebt bij je buren. Vind het echt heel attent van je, denk dat er niet veel mensen zijn die dat doen smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Caribbeanlover za 7 jan 2012 - 2:08

Dank je

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 2:16

[quote="Caribbeanlover"]Heb de kaart net bij hem door de deur gedaan. Heb er wat opgezet en onze 2 namen erbij. Denk wel dat hij weet wie wij zijn dus dat van Witje erbij vond ik achteraf niet nodig.
Bedacht me net dat ik de prijs vergeten ben door te krassen.
Waarom staan die op de kaart en niet op het folie wat je toch weggooit? Twisted Evil [/quoteJa, ik vind het ook echt stom dat de prijs op de kaart zelf staat Twisted Evil

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 1:00

Caribbeanlover schreef:Hij noemt onze hond Witje. Is het dan raar om erbij te zetten dat wij van Witje zijn dus zo van ''gr. R en M (van Witje)?
Of kan ik dat beter niet doen?
Ik zou er geen groetjes R en M opzetten. Dat hoort en past niet op een rouwkaart. Daar zet je alleen de namen op en inderdaad even je huisnummer. Het is erg attent en zoiets komt nooit verkeerd over op de nabestaanden.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 1:03

Groetjes zou ik er idd niet bij zetten, alleen jullie namen en jullie huisnummer. Dan weet hij vast wel genoeg.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 1:04

Oh, spuit 11.

Gast
Gast

Bericht  PluDan zo 8 jan 2012 - 1:06

Lieskuh schreef:
Caribbeanlover schreef:Hij noemt onze hond Witje. Is het dan raar om erbij te zetten dat wij van Witje zijn dus zo van ''gr. R en M (van Witje)?
Ik zou er geen groetjes R en M opzetten. Dat hoort en past niet op een rouwkaart. Daar zet je alleen de namen op en inderdaad even je huisnummer. Het is erg attent en zoiets komt nooit verkeerd over op de nabestaanden.

Mee eens.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  MiKa zo 8 jan 2012 - 1:43

Nee hier is laatste precies hetzelfde gebeurd, en heb ook een rouwkaart in de bus gedaan.
Heel attent juist, en je laat meneer merken dat je wel aan hun denkt.
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 315
Punten : 467

Bericht  Caribbeanlover zo 8 jan 2012 - 2:50

[quote="Lieskuh"][quote="Caribbeanlover"]Hij noemt onze hond Witje. Is het dan raar om erbij te zetten dat wij van Witje zijn dus zo van ''gr. R en M (van Witje)?
Of kan ik dat beter niet doen?[/quote]Ik zou er geen groetjes R en M opzetten. Dat hoort en past niet op een rouwkaart. Daar zet je alleen de namen op en inderdaad even je huisnummer. Het is erg attent en zoiets komt nooit verkeerd over op de nabestaanden.[/quote]

Zoals je had kunnen lezen heb ik de kaart al door de bus gedaan en ik zie niet in waar ''gr. niet kan. Wie zegt dat dat niet mag?! Niemand bepaald dat hoor!
Die man let er echt niet op, is in de rouw en vind de kaarten alleen maar fijn dus.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 2:57

Pien schreef:* weet je wel echt heel erg zeker dat het om die vrouw gaat? straks stuur je een kaart om iemand te condoleren en dan is het niet eens die persoon! *

+1! Wink

Gast
Gast

Bericht  Lenthe zo 8 jan 2012 - 3:03

Caribbeanlover schreef:
Lieskuh schreef:

Zoals je had kunnen lezen heb ik de kaart al door de bus gedaan en ik zie niet in waar ''gr. niet kan. Wie zegt dat dat niet mag?! Niemand bepaald dat hoor!
Die man let er echt niet op, is in de rouw en vind de kaarten alleen maar fijn dus.

Wat een vriendelijke reactie weer zeg, reageer toch eens normaal. "groetjes" op een rouwkaart zetten is gewoon niet echt netjes.
En waarom zet je in een van je posts dat je niets terug verwacht, maar dat dat wel mag? Ik snap niet zo goed waarom je daar uberhaupt aan denkt dat iemand iets terugdoet.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  Caribbeanlover zo 8 jan 2012 - 3:03

Jullie zeggen altijd dat ik beter moet lezen, maar lees zelf eens terug zou ik zeggen!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover zo 8 jan 2012 - 3:04

[quote="Lenthe"][quote="Caribbeanlover"][quote="Lieskuh"][quote="Caribbeanlover"]Hij noemt onze hond Witje. Is het dan raar om erbij te zetten dat wij van Witje zijn dus zo van ''gr. R en M (van Witje)?
Of kan ik dat beter niet doen?[/quote]Ik zou er geen groetjes R en M opzetten. Dat hoort en past niet op een rouwkaart. Daar zet je alleen de namen op en inderdaad even je huisnummer. Het is erg attent en zoiets komt nooit verkeerd over op de nabestaanden.[/quote]

Die man let er echt niet op, is in de rouw en vind de kaarten alleen maar fijn dus.[/quote]

Wat een vriendelijke reactie weer zeg, reageer toch eens normaal. "groetjes" op een rouwkaart zetten is gewoon niet echt netjes.
En waarom zet je in een van je posts dat je niets terug verwacht, maar dat dat wel mag? Ik snap niet zo goed waarom je daar uberhaupt aan denkt dat iemand iets terugdoet.[/quote]

Doe niet zo moeilijk joh! Je zeht precies wat ik zeg dus. Niks moet, dan mag hij zelf weten.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 3:08

Ik heb hier een stuk of 40 gekregen rouwkaarten liggen nav het overlijden van mijn vader, en op geeneen staat 'groetjes'. Vind dat ook maar raar....

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 3:15

Of groetjes nu raar is of niet of het nu wel of niet mag daar gaat het toch niet om? Het gaat toch om het goed bedoelde advies van CBL. Waarom wordt er in hemelsnaam nu weer ophef gemaakt over het woord groetjes? scratch

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: