Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je ex, hoe ga je daar mee om?

+6
mzcharlotte
RYW
Shy
Rizzo
VeryCherry
silly-one
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Je ex, hoe ga je daar mee om? - Pagina 2 Empty Re: Je ex, hoe ga je daar mee om?

Bericht  Hoochie ma 16 jan 2012 - 3:51

Mijn ex, pfff apart verhaal. Nog een aantal maanden nadat het uit was veel contact meegehad (leuke dingen doen, seks etc) Tot dat hij een nieuwe vriendin kreeg, maar we konden elkaar niet los laten waardoor we nog wel veel contact hadden, wat wel minder werd en toen ik een nieuwe relatie kreeg was het zo af en toe. Na anderhalf jaar wilde hij afspreken en toen kwam eruit dat hij spijt had en voor mij had moeten vechten, hij was niet gelukkig met zijn vriendin. Mijn gevoelens voor hem zijn altijd heel heftig geweest en ik heb toen heel erg in twijfel gezeten, terug naar mijn ex of voor mijn huidige relatie gaan, maar ik heb het contact met mijn ex afgekapt omdat hij naar mij mening niet verandert was ten opzichte van onze relatie en dus op hetzelfde punt mis zou gaan lopen. Mijn relatie met mijn vriend is stabiel en we hebben samen een toekomst. Dus kort samengevat is het contact heeeeel moeizaam geweest, maar is het nu goed zo en spreek ik hem af en toe nog vriendschappelijk en zien we elkaar heel af en toe op verjaardagen, maar hij heeft wel altijd een speciaal plekje in mijn hart.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je ex, hoe ga je daar mee om? - Pagina 2 Empty Re: Je ex, hoe ga je daar mee om?

Bericht  Sweety ma 16 jan 2012 - 4:00

Mijn eerste ex spreek ik al jaren niet meer. Tijdens onze relatie is hij vaak vreemd gegaan en heeft hij me ook 2x geslagen. Toen dat uit ging heb ik na een tijdje gehoord dat hij iemand zwanger had gemaakt, maar die meid had een miskraam gehad. Daarna had hij een ander meisje zwanger gemaakt en daar heeft hij toen een kindje mee gehad. Of het een jongen of meid is, geen flauw idee.

Mijn 2e ex spreek ik nog geregeld. Toen het uitging kreeg ik nog geld van hem, dat heeft hij me nu allemaal terug betaald. Ik wil hem ook niet meer terug, dat hoofdstuk heb ik afgesloten. Maar ik ben wel blij dat we op een goede voet verder kunnen gaan met elkaar. Hij heeft pas mijn cv nog nagekeken en van de week wilt hij mijn motivatiebrief nakijken en bespreken met me.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Rush ma 16 jan 2012 - 4:03

Mijn eerste en derde ex spreek ik zo nu en dan en op feestdagen meestal.

M`n tweede ex heb ik al in tijden niet gezien, hij woont samen vlakbij m`n ouders.

M`n laatste ex zie ik helaas nog regelmatig, maar daar heb ik helemaal geen contact meer mee.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: