Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sale Prenatal webshop ook in de winkels? (i.v.m. wipstoel)

5 plaatsers

Ga naar beneden

Sale Prenatal webshop ook in de winkels? (i.v.m. wipstoel) Empty Sale Prenatal webshop ook in de winkels? (i.v.m. wipstoel)

Bericht  TukTuk do 5 jan 2012 - 21:52

Misschien een hele domme vraag, maar de artikelen die in de sale zijn bij de webshop van Prenatal, gelden die acties ook in de winkels?

Mijn ouders willen daar een wipstoel kopen voor de kleine van mijn zus, die is nu in de aanbieding van 49,99 voor 34,99.
Maar ze komen vandaag toch in de buurt bij een prenatal, dus wilden hem daar eigenlijk mee nemen, zodat ze hem eerst ook konden bekijken. Maar zou een beetje zonde zijn om de volle mep er voor te betalen.

Het gaat trouwens om deze wipstoel, iemand ervaring mee?

Sale Prenatal webshop ook in de winkels? (i.v.m. wipstoel) Z_2427052_001
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sale Prenatal webshop ook in de winkels? (i.v.m. wipstoel) Empty Re: Sale Prenatal webshop ook in de winkels? (i.v.m. wipstoel)

Bericht  Printje do 5 jan 2012 - 21:56

Ja ik had deze stoel voor ons mannetje. Op zich een fijn stoeltje, kunt hem goed verstellen en ook bijna plat leggen. Verder kan ik er niet veel nuttigs over zeggen hahaha, gewoon een fijn wipstoeltje zonder poespas.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sale Prenatal webshop ook in de winkels? (i.v.m. wipstoel) Empty Re: Sale Prenatal webshop ook in de winkels? (i.v.m. wipstoel)

Bericht  Lejow do 5 jan 2012 - 21:57

Prenatal even bellen????
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Sale Prenatal webshop ook in de winkels? (i.v.m. wipstoel) Empty Re: Sale Prenatal webshop ook in de winkels? (i.v.m. wipstoel)

Bericht  TukTuk do 5 jan 2012 - 21:59

Lejow schreef:Prenatal even bellen????

Ja dat was mijn volgende stap inderdaad, maar dacht "er zitten hier zoveel moeders, er zal er vast wel 1tje zijn die het weet" Laughing
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sale Prenatal webshop ook in de winkels? (i.v.m. wipstoel) Empty Re: Sale Prenatal webshop ook in de winkels? (i.v.m. wipstoel)

Bericht  TukTuk do 5 jan 2012 - 22:00

Printje schreef:Ja ik had deze stoel voor ons mannetje. Op zich een fijn stoeltje, kunt hem goed verstellen en ook bijna plat leggen. Verder kan ik er niet veel nuttigs over zeggen hahaha, gewoon een fijn wipstoeltje zonder poespas.

Bedankt! Het hoeft ook geen high tec stoeltje te zijn :P Wel fijn dat hij bijna plat kan smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sale Prenatal webshop ook in de winkels? (i.v.m. wipstoel) Empty Re: Sale Prenatal webshop ook in de winkels? (i.v.m. wipstoel)

Bericht  Happydobby do 5 jan 2012 - 22:01

Als de aanbieding alleen geld in de webshop dan staat er altijd bij dat het om een internet aanbieding gaat.

Ik heb hier de folder van prenatal liggen en dat wipstoeltje staat er in voor 34,95.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sale Prenatal webshop ook in de winkels? (i.v.m. wipstoel) Empty Re: Sale Prenatal webshop ook in de winkels? (i.v.m. wipstoel)

Bericht  Printje do 5 jan 2012 - 22:01

AngelNyn schreef:
Printje schreef:Ja ik had deze stoel voor ons mannetje. Op zich een fijn stoeltje, kunt hem goed verstellen en ook bijna plat leggen. Verder kan ik er niet veel nuttigs over zeggen hahaha, gewoon een fijn wipstoeltje zonder poespas.

Bedankt! Het hoeft ook geen high tec stoeltje te zijn :P Wel fijn dat hij bijna plat kan smile

hahaha darom zei ik het van die poespas, je ziet stoeltjes met lampjes/lichtjes en weet ikv eel wat. Ik vind dat echt niet nodig, gewoon een simpel stoeltje. Wel trok ons mannetje al vrij snel die beestjes van de boog af zeg maar.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sale Prenatal webshop ook in de winkels? (i.v.m. wipstoel) Empty Re: Sale Prenatal webshop ook in de winkels? (i.v.m. wipstoel)

Bericht  TukTuk do 5 jan 2012 - 22:04

Happydobby schreef:Als de aanbieding alleen geld in de webshop dan staat er altijd bij dat het om een internet aanbieding gaat.

Ik heb hier de folder van prenatal liggen en dat wipstoeltje staat er in voor 34,95.

Oh wat ben ik blond, helemaal niet aan gedacht om even in de folder te kijken Embarassed Bedankt! (Wist ook niet dat het er anders bij staat als het een internet aanbieding is, weer wat geleerd smile )
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sale Prenatal webshop ook in de winkels? (i.v.m. wipstoel) Empty Re: Sale Prenatal webshop ook in de winkels? (i.v.m. wipstoel)

Bericht  lief do 5 jan 2012 - 22:49

Ja deze wipstoel is ook in de aanbieding in de winkel.
Ik heb er gisteren zelf ook nog even bij staan kijken.
Maar er lag voor eerst wel genoeg in mijn karretje!! laughcry
lief
lief
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 175
Registratiedatum : 25-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sale Prenatal webshop ook in de winkels? (i.v.m. wipstoel) Empty Re: Sale Prenatal webshop ook in de winkels? (i.v.m. wipstoel)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum