Iemand verstand van wasmachines? Help...
+8
TukTuk
Liz
Rovine
Lejow
Alex
Ayla
Silver
silly-one
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Iemand verstand van wasmachines? Help...
Mijn wasmachine geeft foutcode E90, en kan het nergens vinden in het boekje.
Iemand dit weleens gehad?
Iemand dit weleens gehad?
Gast- Gast
Re: Iemand verstand van wasmachines? Help...
Misschien handig om erbij te zetten om wat voor machine het gaat. Nu heb ik zelf geen digitale hier in huis, maar voor mensen die misschien dezelfde hebben kunnen je sneller hebben.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Wat voor type heb je? Bij E denk ik wel aan Error, maar het kan ook wat anders zijn.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Het is geen filter storing oid, dat heb ik al schoongemaakt. Krijg de wasmachine ook niet open en hij zit vol met babykleding...
Laatst aangepast door Stofzuiger op ma 9 jan 2012 - 5:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dat wordt de monteur bellen...
http://mijnapparaten.nl/Service/ServiceAdvies/tabid/59/Merk/Zanker/Soort/Wasmachines/StoringID/1676/ConsumerApplianceID/0/Default.aspx
http://mijnapparaten.nl/Service/ServiceAdvies/tabid/59/Merk/Zanker/Soort/Wasmachines/StoringID/1676/ConsumerApplianceID/0/Default.aspx
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
die had ik ook al gevonden, maar hoopte dat iemand hier een beter idee hadAyla schreef:Dat wordt de monteur bellen...
Gast- Gast
Ayla schreef:Dat wordt de monteur bellen...
Daar heb je ook lekker veel aan
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Googlen op merk en foutcode?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Heb je de stekker er al uitgehad?Het isvin ieder geval een electronisch probleem.
Als je hem wil openen móet je even het klepje aan de onderkant openmaken en als het goed us zit daar een oogje waar je aan kunt trekken dan gaat de deur open. Wel even een bakje eronder zetten voor het water.
Als je hem wil openen móet je even het klepje aan de onderkant openmaken en als het goed us zit daar een oogje waar je aan kunt trekken dan gaat de deur open. Wel even een bakje eronder zetten voor het water.
Gast- Gast
En een emmer naast dat bakje, dat gaat echt heel snel! Pak ook een groot bakje, met een soepkom ben je er niet.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Deur is inmiddels open! Stekker laat ik er even een tijdje uit, hopen dat het werkt.
Gast- Gast
Heb je een reset knop? Ik heb een ander merk wasmachine maar heb ook regelmatig een foutmelding, dan moet ik lang op de resetknop drukken en dan spoelt hij het water weg en kan ik de deur weer open maken.
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Hij doet het weer!
Er bleek een baby sokje aan de buitenkant van de trommel te zitten, en dat gaat niet helemaal goed.
Er bleek een baby sokje aan de buitenkant van de trommel te zitten, en dat gaat niet helemaal goed.
Gast- Gast
Fijn dat hij weer werkt Hoe ben je daar achter gekomen? Daar kom je toch niet zo makkelijk lijkt me?
Misschien is het een idee om de sokjes voortaan in een was zakje te doen die je voor bh's ook kan gebruiken, zijn heel goedkoop bij de Action. Zou zonde zijn als door zo'n klein sokje je wasmachine kapot gaat. (Weet niet of het handig is hoor! bedenk het ook maar nu even )
Misschien is het een idee om de sokjes voortaan in een was zakje te doen die je voor bh's ook kan gebruiken, zijn heel goedkoop bij de Action. Zou zonde zijn als door zo'n klein sokje je wasmachine kapot gaat. (Weet niet of het handig is hoor! bedenk het ook maar nu even )
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ja, die waszakjes roep ik al een half jaar , maar nu ga ik ze ECHT kopen!
Mijn man heeft m uiteindelijk uit elkaar gehaald zover het kon, en kwam het sokje tegen. Nou ja... wat over was van het sokje.
Mijn man heeft m uiteindelijk uit elkaar gehaald zover het kon, en kwam het sokje tegen. Nou ja... wat over was van het sokje.
Gast- Gast
Fijn dat ie het weer doet!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Stofzuiger schreef:Ja, die waszakjes roep ik al een half jaar , maar nu ga ik ze ECHT kopen!
Haha herkenbaar hoor, dat zijn van die dingetjes die je gewoon vergeet.. Misschien moet je dat sokje ophangen ergens op een zichtbare plek, zodat je er constant aan herinnert wordt dat je die zakjes moet kopen?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
En het is weer zo ver... Code E60, oververhit...
Gast- Gast
De restjes van het sokje?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dat zou best wel eens kunnen. Of er zit nog iets los ofzo. Man maar eens even laten kijken vanavond.Rush schreef:De restjes van het sokje?
Gast- Gast
En? Doet ie het weer?
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Mijn zus had dat ook, was buiten de trommel.
Mijn kleine nichtjes Mim-Pi shirt kwam er in 100 stukjes uit.
Die hebben de installateur gebeld en er moest een nieuwe rubberen ring om ofzo..
Hun hebben volgens mij een wasmachine van Miele.
Mijn kleine nichtjes Mim-Pi shirt kwam er in 100 stukjes uit.
Die hebben de installateur gebeld en er moest een nieuwe rubberen ring om ofzo..
Hun hebben volgens mij een wasmachine van Miele.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Hij doet het weer!
Gast- Gast
Fijn dat de machine weer werkt. Ik had laatst ook error, ik zoeken en zoeken. Bleek dat ik het deurtje niet goed dicht had gedaan en dat ie het daarom niet deed:lol:
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand ervaring met wasmachines van Samsung?
» Iemand verstand van kaken?
» Iemand verstand van camcorders?
» Iemand verstand over rechten?
» iemand verstand van wespen ed?
» Iemand verstand van kaken?
» Iemand verstand van camcorders?
» Iemand verstand over rechten?
» iemand verstand van wespen ed?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: