Iemand ervaring met wasmachines van Samsung?
+5
Fayebella
Rovine
aardbeitje
Lejow
TukTuk
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Iemand ervaring met wasmachines van Samsung?
Zijn er hier toevallig meiden die ervaring hebben met wasmachines van Samsung?
Ben aan het kijken voor een nieuwe wasmachine, en nu is mijn oog gevallen op de Samsung WF8604 NHWG door de goede reviews op kieskeurig en de lage prijs. Maar ik ben totaal niet bekend met Samsung als merk voor wasmachines..
Dus wil liever wat persoonlijke ervaringen horen
Of iemand misschien nog tips voor andere merken/types wasmachines?
Ik heb een aantal eisen, en dat is dat er een snel programma op zit, 1400 toeren (minimaal), geen Indesit en max 400 euro.
Bedankt alvast!
Ben aan het kijken voor een nieuwe wasmachine, en nu is mijn oog gevallen op de Samsung WF8604 NHWG door de goede reviews op kieskeurig en de lage prijs. Maar ik ben totaal niet bekend met Samsung als merk voor wasmachines..
Dus wil liever wat persoonlijke ervaringen horen
Of iemand misschien nog tips voor andere merken/types wasmachines?
Ik heb een aantal eisen, en dat is dat er een snel programma op zit, 1400 toeren (minimaal), geen Indesit en max 400 euro.
Bedankt alvast!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Iemand ervaring met wasmachines van Samsung?
Voor 400 euro is Samsung het beste wat je kunt krijgen, zegt vriendlief hiero
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Voor 400 euro is Samsung het beste wat je kunt krijgen, zegt vriendlief hiero
ok bedankt! Ja die ik gezien heb ik 305 euro ongeveer bij de Mediamarkt, als ik het geld had zou ik een veel betere aanschaffen, maarja die 300 euro is voor mij al erg veel geld op dit moment, en aangezien de wasmachine toch in de badkamer komt te staan (veel vocht), is het misschien ook niet heel slim om er een duurdere neer te zetten)
TukTuk- Ratel
Ik heb mn Samsung wasmachine nu 2,5 jaar. En hij bevalt goed. Weet niet meer wat ik er voor betaald heb. Ik heb de WF 7604.
aardbeitje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 153
Registratiedatum : 23-11-10
Volgens mij heb ik er ook eentje gehad. Prima dingetje, deed wat hij moest doen. Heb hem maar 2 jaar gebruikt, toen verkocht vanwege verhuizing, amper verlies op geleden trouwens. Die kostte 330 euro bij de Praxis in de aanbieding.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb heel lang een Samsung gehad, is bij m'n ex achtergebleven, maar ik denk dat ik nu weer een Samsung koop. Heb ook een Samsung koelkast en telefoon en vind het een goed merk.
Gast- Gast
Dijn82 schreef:Ik heb heel lang een Samsung gehad, is bij m'n ex achtergebleven, maar ik denk dat ik nu weer een Samsung koop. Heb ook een Samsung koelkast en telefoon en vind het een goed merk.
Bedankt meiden voor jullie reacties! Uiteraard hoor ik graag nog meer!
Ik ken samsung wel van telefoons, tv/computer schermen etc, en weet dat het wat dat betreft een goed merk is, maar dat zegt uiteraard niks over hoe ze zijn wat betreft wasmachines
TukTuk- Ratel
Neeee Siemens heb/had ik, sorry! Wel een Samsung telefoon, die heel fijn is
Gast- Gast
Ik heb ook een Siemens wasmachine en droger. Mijn zus heeft een Samsung en is daar ook erg tevreden over.
Verder was mijn Siemens toen in de aanbieding, omdat het het model van het jaar ervoor was. Misschien kun je daar ook nog rekening mee houden, als je gaat rondkijken.
Verder was mijn Siemens toen in de aanbieding, omdat het het model van het jaar ervoor was. Misschien kun je daar ook nog rekening mee houden, als je gaat rondkijken.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Ik heb ook een samsung. Makkelijk om in te stellen en werkt perfect. Heb em nu zo'n 2 jaar ongeveer. De beste die ik ooit gehad heb!
Ziva- Fluisteraar
- Aantal berichten : 32
Punten : 38
Registratiedatum : 14-07-11
Ik heb ook een Samsung wasmachine. Ik ben er zeer tevreden over. Mijn was wordt goed schoon, er kan veel was in de trommel (6 kg) en er zitten genoeg opties op (toerental instellen etc.). En het leukste is, hij maakt een muziekje als hij klaar is . Ik heb hem nu ruim een jaar en heb er zo'n 350 euro voor betaald.
Oja, wat Lejows vriend zegt, zei de verkoper bij ons in de winkel ook.
Oja, wat Lejows vriend zegt, zei de verkoper bij ons in de winkel ook.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Ik heb toevallig pas een hoop informatie opgevraagd.
Samsung kwam goed uit de test, alleen omdat ik wij toch wat meer te besteden hebben, ben ik voor AEG gegaan.
Samsung kwam goed uit de test, alleen omdat ik wij toch wat meer te besteden hebben, ben ik voor AEG gegaan.
Ik krijg hem overmorgen :-) De Argentina 7 kg. Schijnt een van de beste in deze (500) prijscategorie te zijn! Ik zou in elk geval niet in Indeshit trappen bijvoorbeeld.
Gast- Gast
Dijn82 schreef:Hoe is 't met jou, Fayebella?
Ik heb je een pm gestuurd.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Dat muziekje als ie klaar is vind ik zo leuk in het begin wist ik niet wat het was en liep ik te zoeken waar het vandaan kwam haha.
Ziva- Fluisteraar
- Aantal berichten : 32
Punten : 38
Registratiedatum : 14-07-11
haha ja dat deuntje! De hond reageert er hier al op Ze loopt dan naar de wasmachine, met andere woorden: hup aan het werk!
Wij hebben sinds 2 maanden een samsung wasmachine en we zijn erg tevreden.
Je kunt precies zien hoe lang een was duurt of nog duurt. Pingetje als die af is.
Kan veel in en wast goed schoon.
Wij hebben deze:
En ook de droger die er bij hoort.
Wij hebben sinds 2 maanden een samsung wasmachine en we zijn erg tevreden.
Je kunt precies zien hoe lang een was duurt of nog duurt. Pingetje als die af is.
Kan veel in en wast goed schoon.
Wij hebben deze:
En ook de droger die er bij hoort.
Fayebella schreef:Dijn82 schreef:Hoe is 't met jou, Fayebella?
Ik heb je een pm gestuurd.
Ik had er geen Heb jou er nu een gestuurd.
Gast- Gast
Wij hebben ook een Samsung. Er zijn wat barsten in het plastic aan de buitenkant gekomen in de hoeken en 1 hoekje is afgebroken, maar dat is puur esthetisch gezien jammer. Verder doet ie het al 3,5 jaar uitstekend.
Gast- Gast
Fijn al die positieve reacties! Ga de aankomende tijd even goed de aanbiedingen in de gaten houden..
TukTuk- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand ervaring met de Samsung Galaxy Ace?
» Iemand verstand van wasmachines? Help...
» Wie heeft ervaring met de Samsung Galaxy Gio S5660
» Iemand ervaring met sfeerhaarden?
» infraroodlamp, iemand ervaring?
» Iemand verstand van wasmachines? Help...
» Wie heeft ervaring met de Samsung Galaxy Gio S5660
» Iemand ervaring met sfeerhaarden?
» infraroodlamp, iemand ervaring?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: