Kleertjes
+5
Parisienne
Bruintje Beer
Flemy
Susan
Limburg85
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Kleertjes
Klopt, daarom zei ik idd ook dat je spijkerstof en spijkerstof hebt. Ik heb op mijn werk in elk geval ook kindjes die spijkerbroekjes aanhebben van hetzelfde stugge, dikke materiaal als waar een volwassenenspijkerbroek ook van gemaakt is. Heel dik en stug dus, en ik kan me wel voorstellen dat zo'n broek er wel voor zorgt dat baby'tjes geen zin hebben om te oefenen met draaien enzo. Bijna geen bewegingsmogelijkheid...Susan schreef:Maple schreef:Het schijnt dat het voor de motorische ontwikkeling wel beter is om soepele kleertjes te laten dragen. Zo'n dikke, stugge spijkerbroek nodigt natuurlijk ook niet uit tot draaien, tijgeren en kruipen.
Zo las ik een keertje een verhaal in de ouders van nu (geloof ik) dat een moeder bij het CB kwam en het kindje van 5-6 maanden deed nog helemaal niets, ook niet draaien. Kind had een dikke, stugge, strakke spijkerbroek aan. CB-arts trekt de broek eens uit, legt het kindje neer, en voila, het draait zichzelf om.
Mij lijken spijkerbroekjes ook helemaal niet lekkerzitten voor die kleintjes. Je hebt wel verschillende soorten natuurlijk, maar ik geloof dat ik in elk geval zo lang mogelijk voor de zachte kleertjes zou gaan. Maar nu denk ik wel dat dat voor een meisje makkelijker is dan voor een jongen.
Ik vind het allemaal een beetje overdreven eerlijk gezegd. Spijkerbroekjes voor kleine baby'tjes zijn helemaal niet van zulke dikke spijkerstof als volwassen spijkerbroeken, de stof is veel dunner en soepeler. Spijkerstof is uiteindelijk ook gewoon gekeperd katoen, geen bijzondere stof verder.
Gast- Gast
Re: Kleertjes
Mama_van2 schreef:Dank je ! Ik heb het bij Rosada factory outlet gekocht, hij is van het merk Petit bateau.
Woon jij zo dichtbij dan? Wat leuk. Of had je er dagje uit naar rosada?
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: