Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ontploft jullie vriend ook wel eens?

+22
Rann
Guus
sanne-84
Liz
Silver
SarahKey
Prosecco
SoGood
loura
piene1983
bolus26
Lejow
Shisha
Mamsie
Nora
Caramba
RioolSpook
Arwyn
Paper Crown
TGR
Ibbeltje
Marin
26 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ontploft jullie vriend ook wel eens? - Pagina 2 Empty Re: Ontploft jullie vriend ook wel eens?

Bericht  Shisha wo 4 jan 2012 - 20:02

Och ja, als een spel niet lukt op de pc dan maakt hij dat arme ding voor van alles uit. Maar het wel blijven proberen haha!
En laatst was hij risk op zijn iphone aan het spelen en dat wilde ook maar niet lukken en de iphone was aan het cheaten etc en toen heeft hij uit frustratie dat ding van zich afgegooid. En toen was het schermpje kapot. Rolling Eyes Vervolgens was hij kwaad op zichzelf dus liep hij weer op zichzelf te foeteren.
Maar meestal is hij heel gezellig hoor. :P
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ontploft jullie vriend ook wel eens? - Pagina 2 Empty Re: Ontploft jullie vriend ook wel eens?

Bericht  Lejow wo 4 jan 2012 - 21:37

Jup, hier ook. Op zijn computer inderdaad, en als ik dan wat zeg op dat moment heb ik het gedaan...
Herken het verhaal van Spetterdespat dan ook wel haha nerd
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  bolus26 wo 4 jan 2012 - 22:10

die van mij ook hoor. Nadeel vind ik wel dat ik dan flink de wind van voren krijg (bijna altijd over rommel die ergens ligt)
voordeel vind ik dat hj daarna driftig gaat poetsen/opruimen dus het levert me vaak ee nschone badkamer of keuken op smile

leuk is anders maar het is gelukkig niet heel vaak.Hij gaat me ook niet uitschelden of zo maar wel overal over mopperen en zeuren. Hij is dan echt heel pissig
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  piene1983 wo 4 jan 2012 - 22:38

Mijn vriend is hier de rust zelve.... Ik ben hier in huis degene met het explosieve karakter... Nu ik zwanger ben is het nog een tikje erger. Ik ga dan echt tierend door het huis en mopper/zeur over alles wat me niet zint. Mijn vriend blijft dan rustig zijn ding doen en dat maakt me vaak nog meer razend.... Totdat ik inzie dat het belachelijk is wat ik doe en dan is het vaak snel over...
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  loura wo 4 jan 2012 - 22:50

Heeeeeeel soms in 3 jaar tijd 2 keer meegemaakt. Hij is meestal rustig en niet snel boos te krijgen gelukkig. Ik hou daar niet van. Alleen ik mag dat doen Wink
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  SoGood wo 4 jan 2012 - 23:02

Wij kunnen er eens in de zoveel tijd allebei wel wat van geloof ik. Twee schorpioenen onder een dak.. Gaat meestal nergens over, maar ik vind dat je uit moet kijken dat het niet iets structureels wordt.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 23:16

Mijn vriend ontploft eigenlijk nooit.. Hij kan wel boos worden maar dan blijft hij irritant rustig. Ik ben juist degene die heel soms wel eens hysterisch wordt haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 2:50

Die van mij kan wel boos worden, maar meestal duurt dat niet lang. Even de computer uitschelden of iets wat 'ie aan het monteren is. En als hij boos op mij is, gaat hij heel luid praten. Probeert 'ie mij te overtreffen laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 3:01

Nee, niet echt ontploffen daar is hij te rustig voor.

Gast
Gast

Bericht  Prosecco do 5 jan 2012 - 10:02

Ja dat kan mijn vriend zeker goed en ik schrik me dan altijd dood. Dan slaat hij bijvoorbeeld keihard tegen de deur. Gelukkig reageerd hij zijn woede nooit op mij af, en als hij boos op mij is kan hij dat wel normaal aangeven en erover praten.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  SarahKey do 5 jan 2012 - 10:13

Ja mijnes kan heel goed driften. Hoort bij hem Cool

Laatste keer was met de tv. Hij kocht een kaart voor in de tv zodat we het kastje niet meer hoeven te gebruiken en we scherper beeld zouden krijgen.
Meneer is 3 uur bezig geweest en het lukte niet om de kaart aan te krijgen.
(Nu was het al niet zo'n beste dag voor hem ivm stappen de avond ervoor waar hij niet meer tegen kan)
Dus hij was me toch saggerijnig.
Komt de man van expert langs en binnen 2 minuten was het klaar.
Heb stiekem zo gelachen in mezelf Laughing angel

Maar hij loopt dan in zichzelf te vloeken en te mopperen. De hond krijgt wel eens de schuld, ik ook wel eens, maar dan denk ik: ach hij is even niet wijzer Wink

Maar hij is al veel minder zo snel driftig als toen we gingen samenwonen. Heb toch al wel bereikt dat hij eerst tot 10 telt of even aan mij verteld wat hem dwars zit dan meteen te ontploffen.

Gelukkig is hij niet van de computerspellen Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Silver do 5 jan 2012 - 10:18

Powerbabe schreef:Mijn vriend ontploft eigenlijk nooit.. Hij kan wel boos worden maar dan blijft hij irritant rustig. Ik ben juist degene die heel soms wel eens hysterisch wordt haha.

Helemaal +1!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Liz do 5 jan 2012 - 10:33

RioolSpook schreef:Nope, heb mijn vriend eigenlijk nog nooit echt boos gezien.

+1
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 22:45

Nee nooit, in de 10 jaar dat we samen zijn. Ik wilde juist dat mijn vriend zich zo nu en dan kon laten gaan..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 1:44

Nou, echt ontploffen niet, maar ook hier krijgen de computer/tv/telefoon/eigenlijk alle electronica er wel behoorlijk van langs als het niet doet wat hij wil. Niet met slaan ofzo trouwens, wel een hoop gescheld en gevloek. (waar ik dan weer kwaad van wordt, maar da's weer een ander verhaal)

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 vr 6 jan 2012 - 5:49

in de zin van schelden etc kan hij wel eens ontploffen ja.
voorheen deed hij dat vaker dan nu, hij weet wel dat hij het soms te vaak kon doen.
als ie het nu doet weet ik dat het zijn manier van reageren kan zijn , en soms zeg ik dan ook weer, 'is het weer zover?' of 'als je weer normaal doet praat ik tegen je' of in die trant, en vaak dringt het dan al tot hem door
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 6:44

Liz schreef:
RioolSpook schreef:Nope, heb mijn vriend eigenlijk nog nooit echt boos gezien.

+1

+1. Hij is nog nooit boos geweest in mijn bijzijn. Ik word ook niet zo snel boos gelukkig smile

Gast
Gast

Bericht  Guus vr 6 jan 2012 - 7:21

mijn vriend ontploft nooit, en de dag dat hij dat wel doet is er iets goed mis...

Hij is wel eens boos natuurlijk, maar daar wordt hij juist stil van en een soort van gehaast. gaat dan schoonmaken of even een rondje lopen met Nala (best ideaal eigenlijk :-) )

Als ik boos wordt ga ik huilen, hoe zeer ik ook probeer om dat niet te doen. Dat machteloze gevoel kan ik niet tegen en dan stromen de tranen over mn wangen. Waar mn vriend weer niet tegen kan.

dus maken we eigenlijk maar gewoon bijna nooit ruzie :P
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 5:22

In de 5jaar heb ik hem maar heel weinig echt kwaad gezien..
Ik ben de gene die altijd "flipt" Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 6:02

Nee, eigenlijk niet. Wij blijven altijd vrij rustig als er iets is.

Gast
Gast

Bericht  Rann zo 8 jan 2012 - 6:04

Ja hoor. :P Ik herken het wel
Rann
Rann
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 22
Punten : 24
Registratiedatum : 30-12-11

Bericht  liqueje do 12 jan 2012 - 3:26

Powerbabe schreef:Mijn vriend ontploft eigenlijk nooit.. Hij kan wel boos worden maar dan blijft hij irritant rustig. Ik ben juist degene die heel soms wel eens hysterisch wordt haha.

+1
liqueje
liqueje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 130
Punten : 133
Registratiedatum : 12-08-11

Bericht  Rush do 12 jan 2012 - 4:04

Nee eigenlijk niet. Natuurlijk zijn we beide wel eens boos, maar dat is geen ontploffen. Wij zijn beide wel rustig!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 4:26

Ja, die van mij laat zich wel eens gaan tegen de pc. Soms gaat 't niet zoals hij t wil, dan moet je 'm eens horen. Als het écht niet lukt en het apparatuur ook nog eens weigert mee te werken, nou poeh! Ik laat 'm meestal gewoon met rust. Als ik genoeg van zijn gefoeter zeg ik er wel wat van. Zo gezellig vind ik het namelijk niet, dat gemopper op de achtergrond. Ik stel ook wel eens voor dat ie misschien even moet stoppen met gamen laughcry. Dat kan natuurlijk écht niet :P.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 4:31

Mijn man is zeer explosief. In de zomer was hij aan het klussen in de slaapkamer en ik zat in de woonkamer. Vloog er zo een emmer cement lang het raam, had ie het gewoon uit het slaapkamerraam in de tuin geflikkerd omdat 't niet lukte.

Overal zat het cement.

Hij koelt gelukkig wel erg snel af. 5 min later stond hij onopvallend het cement weg te poetsen met een borstel.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: