Markt
+18
Ugly Betty
Laquisia
Raindrop
loura
Carra
Lindsya
Jeanette
Caroow
Roxi3
Zonnebloem
Caresses
Blond
Floor
Zwerver
Pluk
Effie_O
Phileine
Makamba
22 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Markt
Ik stond nog bij de viskraam te kijken, maar ik heb het toch maar niet gedaan nu haha, volgende keer misschien! Het is voor mij 2 haltes met de bus (of 10 minuten lopen) dus dat is wel perfect. Toch wel meer meiden die naar de markt gaan dus
Gast- Gast
Haha ja echt gezond is het niet maar ik heb nog nooit ergens zulke lekkere lekkerbekken gegeten . Binnenkort maar weer eens gaan, ik krijg trek haha!
Gast- Gast
Haha het is voor mij ook maar iets van 3 haltes met de tram, maar toch vind ik dat al te grote moeite.
Gast- Gast
Ik heb niet echt een markt om de hoek. De albert kuijp is het dichtsbij en ik haal daar heel soms wel groenten en fruit en het is echt een stuk goedkoper maar ik heb gewoon geen zin om een stukje te fietsen... Ben lui!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Bij ons zijn fruit en groenten ook heel goedkoop op de markt alleen is de markt hier op donderdagochtend en dan moet ik werken.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Toen ik nog in de grote stad woonde haalde ik ook altijd groente, fruit, brood, kruiden, kaas en wanneer nodig lekkere koeken van de markt. Super goedkoop en ook goede kwaliteit.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
die verrekte markt is niet op mijn vrije dag, grmbl! Maar ik ben eind januari op vrijdag vrij, dus dan kan ik dan wel even langs! Op zaterdag vind ik het namelijk vééls te druk daar!
Gast- Gast
Bij ons is de markt op zaterdag en sinds ik in het centrum woon ga ik bijna elke week wel groente en fruit kopen, het scheelt echt veel en ik vind het altijd wel gezellig.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Kijk dat is lekker goedkoop. Ik kom eigenlijk bijna nooit op de markt. De laatste keer dat ik er was vond ik het nogal tegenvallen en de prijzen waren ook niet veel beter dan in de winkel. Maar misschien ben ik op het verkeerde moment geweest.
Gast- Gast
Ik kom alleen op de markt om verjaardagskaarten van ons personeel te kopen. Moet op woensdag altijd werken, dus kan er ook nooit heen. Wel jammer.
Gast- Gast
Ik zou wel willen maar niet weten wanneer. Ik moet gewoon elke dag werken en de markt is er alleen op dinsdag..
Gast- Gast
Ik ga eigenlijk nooit. Ik ben gemakzuchtig en hou het bij de supermarkt.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Hier is het op dinsdag altijd markt en dan moet ik werken. Erg jammer want ik vind het goedkoop én gezellig! Als ik vakantie heb, ben ik wel altijd op de markt te vinden.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Hier is de markt ook altijd als ik nog aan het werk ben, dus helaas... Heel soms kom ik er. Maar kan je voor een hele week groente en fruit kopen en blijft het dan vers?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
In de zomer ging ik op vrijdag (dan werk ik maar tot drie uur) na mijn werk meteen langs de Dappermarkt. Die staat er op Zaterdag niet, verder wel de hele week en dan geven ze de groenten echt bijna weg zo net voor het weekend, eigenlijk zou ik daar vaker heen moeten gaan, maar nu het al zo lang koud is, vind ik de Albert Heijn die op de route naar huis zit net wat aantrekkelijker.
Soms ga ik op Zaterdag even langs de Albert Cuijp, dan neem ik meestal wel wat fruit mee!
Soms ga ik op Zaterdag even langs de Albert Cuijp, dan neem ik meestal wel wat fruit mee!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wie komt er wel eens op de zwarte markt (zonnebril vraag)
» Zwarte markt beverwijk
» wanneer nieuwe IPhone op de markt?
» Zijn er hier insiders bij de Media Markt?
» Rare vraag (raspatat op de zwarte markt?)
» Zwarte markt beverwijk
» wanneer nieuwe IPhone op de markt?
» Zijn er hier insiders bij de Media Markt?
» Rare vraag (raspatat op de zwarte markt?)
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: