Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwembad in slaapkamer... Grrrr!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Zwembad in slaapkamer... Grrrr!  Empty Zwembad in slaapkamer... Grrrr!

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 4:13

Hoi,

Zojuist was ik even bezig met de was in de slaapkamer. Ik keek toevallig naar beneden en zag onder een bedpoot water liggen. Dus ik op onderzoek uit. Waar zou nu het water weer vandaan komen (waterschade toilet/waterschade door slang die brak van de cv (eigen schuld)). Zie ik het onder de helft van mijn bed liggen. Blijkt gewoon mijn kozijn lek te zijn. Dus ik de woningbouwvereniging gebeld, zij zijn onderdeel van onze VvE, en dan hoor ik zo'n jongeman zeggen:"Maar reparaties thuis doen we niet". Doen we niet? Doen we niet? Wie heeft dan onlangs mijn intercom en brievenbus gerepareerd dan? Evil or Very Mad

Goed, doorverbonden en nu word ik binnenkort gebeld door de reparateur om een afspraak te maken, om het kozijn te fiksen. Van mij mogen ze hem er helemaal uithalen en er een nieuwe inzetten met dubbelglas, dan zijn we daar ook weer van af. Echt, ik ben zo klaar met dit huis. Twisted Evil

Zegt mijn vader, dan zet je het bord er toch voor. Zwembad in slaapkamer... Grrrr!  394967 Ook zo lekker nuchter. :P



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwembad in slaapkamer... Grrrr!  Empty Re: Zwembad in slaapkamer... Grrrr!

Bericht  Ibbeltje di 3 jan 2012 - 4:14

Oh wat vervelend zeg Sad Hopelijk lossen ze het gauw goed op.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwembad in slaapkamer... Grrrr!  Empty Re: Zwembad in slaapkamer... Grrrr!

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 4:21

Doet die woningbouw die reparaties voor jou (gratis)? Dan heb je nog mazzel, ik moet alles zelf betalen hier Neutral Maar wel klote, kan je er tijdelijk niet iets voor leggen ofzo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwembad in slaapkamer... Grrrr!  Empty Re: Zwembad in slaapkamer... Grrrr!

Bericht  Caresses di 3 jan 2012 - 4:26

Amazzonia schreef:Doet die woningbouw die reparaties voor jou (gratis)? Dan heb je nog mazzel, ik moet alles zelf betalen hier Neutral Maar wel klote, kan je er tijdelijk niet iets voor leggen ofzo?

Vervelend maar iig fijn dat ze het komen maken smile.

Ja idd. Als ik het goed begrijp heb je een koopwoning?
Zo ja dan moeten wij onze VvE ook maar even bellen (woningbouw net als bij jou ook onderdeel ervan). Bij ons lekt het keuken kozijn. Gelukkig niet zo erg als bij jou.



Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwembad in slaapkamer... Grrrr!  Empty Re: Zwembad in slaapkamer... Grrrr!

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 4:33

Al onze woningen waren ooit van de woningbouwvereniging. Deze worden één voor één verkocht, wanneer de bewoner besluit te vertrekken (of in dit geval, besluit te overlijden). Doordat huur en koop is vermengd met elkaar, kunnen we nog niet voor 100% onze eigen bestuur samenstellen. De woningbouwvereniging blijft dus verantwoordelijk. In het contract is opgesteld dat kozijnen en deuren niet onder de koper vallen. Wat inhoudt dat als ik waterschade heb of glasbreuk, dan zal de VvE, of woningbouwvereniging in deze, de kozijnen, glas, deuren repareren en zal de financiering uit de pot worden gedaan. Glasverzekering heb ik bijvoorbeeld wel, maar die betaal ik weer via de VvE. Wel handig zo'n regeling. Ik zou dit ook niet zelf willen betalen, want het zijn oude kozijnen uit de huurtijd met oud glas. Zou het niet uit de pot komen, dan had ik nooit getekend voor het koopcontract. Want dan hadden ze eerst al het oude troep mogen vervangen.

Momenteel ligt er even een theedoek voor. Maar deze is ook al doorweekt. Dat krijg je met dit kolereweer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwembad in slaapkamer... Grrrr!  Empty Re: Zwembad in slaapkamer... Grrrr!

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 4:38

Balen! Een theedoek is inderdaad erg vervelend. Ik hoop voor je dat het snel droog wordt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwembad in slaapkamer... Grrrr!  Empty Re: Zwembad in slaapkamer... Grrrr!

Bericht  Caresses di 3 jan 2012 - 21:59

Bij ons hetzelfde principe van oude huurwoningen die verkocht worden. Hmm misschien toch maar even in onze papieren van de VvE gaan kijken hoe dat hier geregeld is.

Hopelijk wordt het snel gefixed! Als het wat langer duurt kan je misschien het tijdelijk dichtkitten?

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwembad in slaapkamer... Grrrr!  Empty Re: Zwembad in slaapkamer... Grrrr!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum