DagCafé
+16
girli
Tiana
Ibbeltje
Suus
ExpressoB
Stuiterbal
VeryCherry
Burn
Erin
juffie001
Kabouter
Sjaantje
Toet
ixis
Alex
Lejow
20 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Ik wil eigenlijk een volwassen worden op het forum dus ipv de oO..Oo gewoon Erin. Wat vinden jullie? Dat hele oO Erin Oo was een onderlinge grap..
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Lijkt me leuk om met jou de vierdaagse te lopen. Heb ik zoveel forummers gemeet en Sjaan zit daar niet bij.Sjaantje schreef:Ja, dat durf je me wel te beloven he...Smikkell schreef:Ow, ik loop met je mee!Sjaantje schreef:Jammer dat Bungel niet bij je is, dan had je vast lekker kunnen slapen.
En Zusje een ban?? Ik denk dat ik nog eerder de Nijmeegse Vierdaagse loop...
Ja, Bungel..
Speciaal voor jou:
Ik zal hem uitprinten.
Gast- Gast
Ja, ik zou ze weg laten halen..oOErinOo. schreef:Ik wil eigenlijk een volwassen worden op het forum dus ipv de oO..Oo gewoon Erin. Wat vinden jullie? Dat hele oO Erin Oo was een onderlinge grap..
Gast- Gast
Ik zou dat ook doen Erin.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik wil je dolgraag een x meeten en dat mag best tijdens de vierdaagse zijn. Maar hoef ik hem dan pleeeeeeeeeeeeease niet te lopen???
Erin, hoe oud ben je? Wel hopelijk minimaal 21 he... anders kan ik je helaas geen volwassene noemen.sprak de oude vrouw...
Edit: ik word flauw als ik moe ben. Excuus.
Erin, hoe oud ben je? Wel hopelijk minimaal 21 he... anders kan ik je helaas geen volwassene noemen.
Edit: ik word flauw als ik moe ben. Excuus.
Laatst aangepast door Sjaantje op di 3 jan 2012 - 13:36; in totaal 1 keer bewerkt
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Het weghalen van mijn streepje was ook een hele verademing. Jammer dat ik daardoor ook een grote toet werd.
Toet- Lady Post-a-lot
Toet schreef:Het weghalen van mijn streepje was ook een hele verademing. Jammer dat ik daardoor ook een grote toet werd.
Toettoet!!
Ja, vind je dat jammer? En kon Toetje zonder streepje niet? Ik vind dit wel een leuke naam voor je.Toet schreef:Het weghalen van mijn streepje was ook een hele verademing. Jammer dat ik daardoor ook een grote toet werd.
Gast- Gast
Ow,jij bent echt zo heerlijk droog.Sjaantje schreef:Toet schreef:Het weghalen van mijn streepje was ook een hele verademing. Jammer dat ik daardoor ook een grote toet werd.
Toettoet!!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, vind je dat jammer? En kon Toetje zonder streepje niet? Ik vind dit wel een leuke naam voor je.Toet schreef:Het weghalen van mijn streepje was ook een hele verademing. Jammer dat ik daardoor ook een grote toet werd.
Toet vind ik leuk maar het is nu iets heel anders dan Toetje. Toetje zonder streep bestond al.
Toet- Lady Post-a-lot
Das waar, maar wel leuk en ook passend zo bij je verjaardag.Toet schreef:Smikkell schreef:Ja, vind je dat jammer? En kon Toetje zonder streepje niet? Ik vind dit wel een leuke naam voor je.Toet schreef:Het weghalen van mijn streepje was ook een hele verademing. Jammer dat ik daardoor ook een grote toet werd.
Toet vind ik leuk maar het is nu iets heel anders dan Toetje. Toetje zonder streep bestond al.
Gast- Gast
Ja ze beginnen me een beetje de keel uit te hangen nu . Moet ik daar zusje voor PMen?
Ik ben al jaren 23 Sjaantje! Ik wou een ultrafoute naam of iets dergelijks en toen kwam mijn vriend met ja dan moet je er van die stupid rondjes voor- en achterzetten, niemand die dat van jou verwacht !
Dus bij deze: Erin wordt een volwassen meid!
Ik ben al jaren 23 Sjaantje! Ik wou een ultrafoute naam of iets dergelijks en toen kwam mijn vriend met ja dan moet je er van die stupid rondjes voor- en achterzetten, niemand die dat van jou verwacht !
Erin- Ratel
Wacht maar af tot ik morgenochtend onder de douche sta...Smikkell schreef:Ow,jij bent echt zo heerlijk droog.
Haha ja dat klopt, ik werd 21 en een Toet.
Je kunt Admin PM'en Erin.
Je kunt Admin PM'en Erin.
Toet- Lady Post-a-lot
Ja, je kan Zusje even een PM sturen of aanspreken in het moderatortopic..oOErinOo. schreef:Ja ze beginnen me een beetje de keel uit te hangen nu . Moet ik daar zusje voor PMen?
Gast- Gast
.oOErinOo. schreef:Ja ze beginnen me een beetje de keel uit te hangen nu . Moet ik daar zusje voor PMen?
Hoe doe je dat??? Is dat net zoiets als dat ik al 15 jaar 18 ben??
Maar bij deze geef ik je mijn goedkeuring!
Sjaantje schreef:Wacht maar af tot ik morgenochtend onder de douche sta...Smikkell schreef:Ow,jij bent echt zo heerlijk droog.
Gast- Gast
Ja ik vind de naam Toet echt geweldig. Bekt lekker
Erin- Ratel
Ik heb nog niet lopen beklken met Toet, maar ik schat zo in dat ze dat inderdaad wel lekker kan..oOErinOo. schreef:Ja ik vind de naam Toet echt geweldig.Bekt lekker
Gast- Gast
Ik vind 21 al pijnlijk.
Toet- Lady Post-a-lot
Da's voor mij al zo lang geleden dat ik het me amper nog herinnerSmikkell schreef:Ik kan jullie zeggen dat 28 best pijn doet. Ik wilde liever ook jaren 23 zijn.
Whahahahahaha!!!Smikkell schreef:Ik heb nog niet lopen beklken met Toet, maar ik schat zo in dat ze dat inderdaad wel lekker kan..oOErinOo. schreef:Ja ik vind de naam Toet echt geweldig.Bekt lekker
Toet schreef:Ik vind 21 al pijnlijk.
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40