DagCafé
+16
girli
Tiana
Ibbeltje
Suus
ExpressoB
Stuiterbal
VeryCherry
Burn
Erin
juffie001
Kabouter
Sjaantje
Toet
ixis
Alex
Lejow
20 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
Stofzuiger schreef:Van wanneer? Ik krijg sinds 1 jan maar de helft binnen of helemaal niet. WA heeft een update nodig, maar dat pakt mijn telefoon niet op omdat hij aangeeft dat het geheugen vol is, en dat krijg ik ook niet opgelost. Wordt er knettergek van!Maple schreef:Stofzuiger, heb je m'n whatsapp nog gehad?
Terwijl ik groepsgesprekken wel binnen krijg, heel vreemd.
Van gistermiddag! Jordana en ik waren ff in D. en Jordana wil graag weer een keer bij je mannen kijken (en ik natuurlijk ook ) Dus had ik je gelijk ff gewhatsappt of je de 16e in de middag toevallig tijd had (en zin hebt dat wij langskomen, moet je ook maar net willen natuurlijk ).
Gast- Gast
Wat een K-dag is dit zeg!! Zal het door de regen komen of is iedereen strontchaggie vandaag?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik ben ongesteld en heb een pittige dag gehad, dus zal voor mij wel het laatste zijn, Erin
Gast- Gast
Oh my er is zelf een topic over geopend zie ik net !
voor jou, Maple!
voor jou, Maple!
Erin- Ratel
Ik heb of de 9e, of de 16e een vergadering, dat weet ik eind van de week pas. Maar als het de 9e is hou ik de 16e vrij voor jullie!Maple schreef:Stofzuiger schreef:Van wanneer? Ik krijg sinds 1 jan maar de helft binnen of helemaal niet. WA heeft een update nodig, maar dat pakt mijn telefoon niet op omdat hij aangeeft dat het geheugen vol is, en dat krijg ik ook niet opgelost. Wordt er knettergek van!Maple schreef:Stofzuiger, heb je m'n whatsapp nog gehad?
Van gistermiddag! Jordana en ik waren ff in D. en Jordana wil graag weer een keer bij je mannen kijken (en ik natuurlijk ook ) Dus had ik je gelijk ff gewhatsappt of je de 16e in de middag toevallig tijd had (en zin hebt dat wij langskomen, moet je ook maar net willen natuurlijk ).
Gast- Gast
Hey Maura!
Erin- Ratel
Ahh fijn!! Dan duim ik dat die vergadering de 9e isStofzuiger schreef:Ik heb of de 9e, of de 16e een vergadering, dat weet ik eind van de week pas. Maar als het de 9e is hou ik de 16e vrij voor jullie!Maple schreef:Stofzuiger schreef:Van wanneer? Ik krijg sinds 1 jan maar de helft binnen of helemaal niet. WA heeft een update nodig, maar dat pakt mijn telefoon niet op omdat hij aangeeft dat het geheugen vol is, en dat krijg ik ook niet opgelost. Wordt er knettergek van!Maple schreef:Stofzuiger, heb je m'n whatsapp nog gehad?
Gast- Gast
Lejow, ukkie komt echt over een paar maandjes! En dan komt het echt helemaal goed! Ik was ook bang dat ik het niet aan kon en dat ik niks zou weten, maar eigenlijk gaat het een soort van vanzelf. En anders ben ik er, of Stofzuiger, of het consternatiebureau. Komt echt goed, dat weet ik zeker!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Evy schreef:Lejow, ukkie komt echt over een paar maandjes! En dan komt het echt helemaal goed! Ik was ook bang dat ik het niet aan kon en dat ik niks zou weten, maar eigenlijk gaat het een soort van vanzelf. En anders ben ik er, of Stofzuiger, of het consternatiebureau. Komt echt goed, dat weet ik zeker!
Ja I know, geloof dat ik zo ook gewoon moet gaan slapen hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
auw, kreeg vanavond de schil van de ui onder mijn nagel, deed ffies zeer en nu heel naar gevoel onder me nagel auw
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ik had meer lila pause moeten kopen, had er vanmiddag 1 genomen, precies zo nog als ik dacht, super lekker!! ik heb de yoghurt-aardbei
ExpressoB schreef:ik had meer lila pause moeten kopen, had er vanmiddag 1 genomen, precies zo nog als ik dacht, super lekker!! ik heb de yoghurt-aardbei
Oeeh waar haal je die??
Erin- Ratel
.oOErinOo. schreef:ExpressoB schreef:ik had meer lila pause moeten kopen, had er vanmiddag 1 genomen, precies zo nog als ik dacht, super lekker!! ik heb de yoghurt-aardbei
Oeeh waar haal je die??
bij action! 80 euro cent voor 3 stuks, meerdere smaken
ik hoorde er hier over en toen was ik bij action en toen hadden ze die niet met aardbei, nu hadden ze weer volle voorraad
Erin- Ratel
wat hadden jullie voor lekkers op het menu vandaag? en/of heb je nu wat lekkers
ik heb paprika tucs met komkommer erop
zo me vinger (net onder me knokkel) word blauw paars! doet zeer ook nog, had het gestoken vorige week, het is dat er mensen bij stonden anders had ik een traantje gelaten, was maar even weggelopen
ik heb paprika tucs met komkommer erop
zo me vinger (net onder me knokkel) word blauw paars! doet zeer ook nog, had het gestoken vorige week, het is dat er mensen bij stonden anders had ik een traantje gelaten, was maar even weggelopen
Ik kijk the ugly truth whahahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
hahahahahahahah iemand ook toevallig naar rtl4 kijkt? geweldig stukje nu
Lejow schreef:Ik kijk the ugly truth whahahaha
hahahahaha geweldig bzzzt bzzzzt
ExpressoB schreef:hahahahahahahah iemand ook toevallig naar rtl4 kijkt? geweldig stukje nu
Dat zeg ik whahaha
De tranen lopen over mn wangen whaha
Lejow- Lady Post-a-lot
nou ik lach vet hardop in mijzelf
als ik met mijn vriend had zitten kijken, hadden we zitten lachen
als ik met mijn vriend had zitten kijken, hadden we zitten lachen
kinky, zo'n slipje
Lejow- Lady Post-a-lot
ik wil er ook 1;)
Pff, ik ben lekker bezig. Gooi eerst mijn fanta om (bijna over de laptop ), daarna mijn telefoon op de grond en net wéér mijn telefoon op de grond. Ik laat hem nu maar op de grond liggen
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
haha oh ohoh, ja je hebt van die dagen!
?
?
Laatst aangepast door ExpressoB op di 3 jan 2012 - 9:54; in totaal 1 keer bewerkt
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: