Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hey, wow.. Dit kan ze best goed!

+9
Blond
Jeanette
Serena
VeryCherry
NoorA
Jerry
Caro
Minx
SoGood
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hey, wow.. Dit kan ze best goed! - Pagina 2 Empty Re: Hey, wow.. Dit kan ze best goed!

Bericht  Serena wo 5 jan 2011 - 3:27

Ik kan niet zien of het echt is of niet, zie dat soort dingen nooit. Maar ik vind het wel knap dat ze dat kan!
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hey, wow.. Dit kan ze best goed! - Pagina 2 Empty Re: Hey, wow.. Dit kan ze best goed!

Bericht  Jeanette wo 5 jan 2011 - 7:34

Geen flauw idee of het echt is, maar het ziet er wel stoer uit. Ik kan nog niet eens een bal raak trappen, laat staan omhoog houden haha.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hey, wow.. Dit kan ze best goed! - Pagina 2 Empty Re: Hey, wow.. Dit kan ze best goed!

Bericht  Blond wo 5 jan 2011 - 7:39

Haha dat doe ik haar zeker niet na!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hey, wow.. Dit kan ze best goed! - Pagina 2 Empty Re: Hey, wow.. Dit kan ze best goed!

Bericht  Toet wo 5 jan 2011 - 7:42

Het ziet er vrij nep uit, maar dat komt waarschijnlijk ook door de hoge hakken.
Einde vinde ik ook raar, dat ze hem zomaar wegschiet. Verder geen idee of het echt of nep is, zou goed een of andere stunt ergens voor kunnen zijn. En als het echt is, prima.
Zo moeilijk is dat overigens niet hoor, oké je moet er een beetje het gevoel voor hebben, maar als je dat hebt en een paar weken goed oefend kun je het ook. (Maar dan heb ik het niet over hooghouden op hakken dat doe ik haar niet na!!)
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hey, wow.. Dit kan ze best goed! - Pagina 2 Empty Re: Hey, wow.. Dit kan ze best goed!

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 11:26

Ik moet zeggen dat ik het er ook vrij nep vind uit zien. Denk ook niet dat dit mogelijk is op zulke hoge hakken hoor.... En daarbij komt, de bewegingen zien er totaal niet soepel uit zoals die er bij mijn vriend uit zien als hij dat doet.. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hey, wow.. Dit kan ze best goed! - Pagina 2 Empty Re: Hey, wow.. Dit kan ze best goed!

Bericht  ijsjemeisje wo 5 jan 2011 - 11:44

ZachtCookie schreef:Ik moet zeggen dat ik het er ook vrij nep vind uit zien. Denk ook niet dat dit mogelijk is op zulke hoge hakken hoor.... En daarbij komt, de bewegingen zien er totaal niet soepel uit zoals die er bij mijn vriend uit zien als hij dat doet.. :P

Soepelheid gaat ook een beetje moeilijk met zulke hakken he? Laughing
Ik kan (kon) ook wel aardig hooghouden maarre dit is wel erg topniveau al zeg ik het zelf haha
Ik vraag me echt af of dit echt is.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hey, wow.. Dit kan ze best goed! - Pagina 2 Empty Re: Hey, wow.. Dit kan ze best goed!

Bericht  mzcharlotte wo 5 jan 2011 - 21:10

Ik ga voor "Team Fake". Ik wil best geloven dat ze een aardig balletje kan trappen, maar de omstandigheden daar lijken me een beetje extreem (gladde laminaat vloer, hoge hakken, harde trap na richting apparatuur)...
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hey, wow.. Dit kan ze best goed! - Pagina 2 Empty Re: Hey, wow.. Dit kan ze best goed!

Bericht  Jerry wo 5 jan 2011 - 22:00

CherrieLola schreef:Dat doe ik haar niet na op die enorme hakken...

Zonder hakken doe je 't met twee vingers in je neus? Laughing
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hey, wow.. Dit kan ze best goed! - Pagina 2 Empty Re: Hey, wow.. Dit kan ze best goed!

Bericht  Kathi wo 5 jan 2011 - 22:45

Had het ook even met mn vriend samen bekeken en volgens hem is het nep: " zelfs Messi kan dit niet"
en die bal hebben ze er dan later ingeplakt...
Kathi
Kathi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 54
Punten : 54
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Hey, wow.. Dit kan ze best goed! - Pagina 2 Empty Re: Hey, wow.. Dit kan ze best goed!

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 2:19

Ik geloof er ook geen snars van, maar leuk filmpje Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hey, wow.. Dit kan ze best goed! - Pagina 2 Empty Re: Hey, wow.. Dit kan ze best goed!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum