Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Horeca!

5 plaatsers

Ga naar beneden

Horeca! Empty Horeca!

Bericht  Kreeftje wo 5 jan 2011 - 0:32

Was benieuwd of er meer meiden in de horeca werken?

Ik zelf al vanaf m'n 15de. Heb middelbare hotelschool gedaan in Tilburg.
Werk nu al jaren als kok. Momenteel ben ik sous-chef in een heel leuk restaurant!
Lijkt me leuk om evt leuke recepten uit te wisselen en adresjes van (nieuwe) restaurants.
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Horeca! Empty Re: Horeca!

Bericht  Blond wo 5 jan 2011 - 5:15

2 dagen geprobeerd maar was niets voor mij. Ga er liever heen om gezellig te doen dan om er te werken haha!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pluk wo 5 jan 2011 - 7:36

Je mag met ons 'niet chefjes' ook wel je recepten en tips delen hoor angel
Pluk
Pluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 95
Punten : 102
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Inge wo 5 jan 2011 - 8:25

Pluk schreef:Je mag met ons 'niet chefjes' ook wel je recepten en tips delen hoor angel
haha idd Very Happy
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SoezieQ wo 5 jan 2011 - 11:28

Ik werk vanaf mn 13e in de horeca,
Eerst heb ik een aantal jaar een bijbaantje in de bediening gehad en nu zit ik in het laatste jaar van de koksopleiding.
Straks heb ik lekker mn diploma zelfstandig werkend kok op zak Very Happy

Leuk dat jij ook kok bent, ik kom niet veel meiden in de keuken tegen smile
SoezieQ
SoezieQ
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 9:58

Ook ik werk in de horeca smile en ga binnenkort beginnen met mn opleiding (die ik via mijn werk aangeboden heb gekregen)

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 11:24

Ik heb wel een hele tijd in de horeca gewerkt. Erg leuk maar de tijden vind ik niet optimaal. Ik kreeg wel altijd een kick als de avond er dan weer opzat, en we hadden het heel druk gehad.

Gast
Gast

Bericht  Kreeftje do 6 jan 2011 - 23:17

SoezieQ schreef:Ik werk vanaf mn 13e in de horeca,
Eerst heb ik een aantal jaar een bijbaantje in de bediening gehad en nu zit ik in het laatste jaar van de koksopleiding.

He SoezieQ, ook een kok! Kom je idd niet veel tegen, heb je een leuk leerbedrijf nu? Blijf je daar werken, of ga je op zoek naar iets anders?
Ben je nog niet veel meiden tegengekomen in de keuken? Ik ook niet veel hoor, tot nu. Het bedrijf waar ik nu werk, staan we met 3 meiden! Best veel, totaal met 8 koks. Al zit ik nu ff terug te denken....Heb in alle bedrijven waar ik gewerkt hebt, altijd wel met een vrouw samengewerkt. Maar doe mij maar gewoon de mannen hoor, beetje lomp af en toe, maar je weet wel wat je eraan hebt!! Ha ha
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Bericht  Kreeftje do 6 jan 2011 - 23:18

Brennuss schreef:Ik heb wel een hele tijd in de horeca gewerkt. Erg leuk maar de tijden vind ik niet optimaal. Ik kreeg wel altijd een kick als de avond er dan weer opzat, en we hadden het heel druk gehad.

Klopt! Werkte je in de bediening of in de keuken? Wat doe je nu voor werk? Nieuwsgierig!! ha ha
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Bericht  Kreeftje do 6 jan 2011 - 23:19

FoolishSam schreef:Ook ik werk in de horeca smile en ga binnenkort beginnen met mn opleiding (die ik via mijn werk aangeboden heb gekregen)

Leuk! Wat voor iets doe je? En welke opleiding ga je volgen?
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 0:15

kreeftje schreef:
Brennuss schreef:Ik heb wel een hele tijd in de horeca gewerkt. Erg leuk maar de tijden vind ik niet optimaal. Ik kreeg wel altijd een kick als de avond er dan weer opzat, en we hadden het heel druk gehad.

Klopt! Werkte je in de bediening of in de keuken? Wat doe je nu voor werk? Nieuwsgierig!! ha ha

Ik heb altijd in de bediening gewerkt. Dat vond ik toch wel het leukste! Keuken heeft op zich ook wel wat, maar het contact met mensen maakt de horeca toch wel een stuk leuker.

Momenteel werk ik niet. Ik doe een versnelde studie (onderwijsassistent) waar anderhalf jaar voorstaat. Ik heb deze opleiding eerder een jaar gedaan (4 jaar geleden) dus ik wil hem als het kan binnen een jaar afronden. Dat is ook de reden waarom ik nu niet werk. Ik wil me gewoon volledig concentreren op mijn studie.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 12:19

Ik heb wat bijbaantjes in de horeca gehad, maar het is niet echt mijn soort werk.

Gast
Gast

Bericht  SoezieQ ma 17 jan 2011 - 0:15

kreeftje schreef:
SoezieQ schreef:Ik werk vanaf mn 13e in de horeca,

He SoezieQ, ook een kok! Kom je idd niet veel tegen, heb je een leuk leerbedrijf nu? Blijf je daar werken, of ga je op zoek naar iets anders?
Ben je nog niet veel meiden tegengekomen in de keuken? Ik ook niet veel hoor, tot nu. Het bedrijf waar ik nu werk, staan we met 3 meiden! Best veel, totaal met 8 koks. Al zit ik nu ff terug te denken....Heb in alle bedrijven waar ik gewerkt hebt, altijd wel met een vrouw samengewerkt. Maar doe mij maar gewoon de mannen hoor, beetje lomp af en toe, maar je weet wel wat je eraan hebt!! Ha ha

Idd!
Ik heb nu een erg leuk leerbedrijf, maar ik weet nog niet of ik hier wil blijven werken.
We hebben net een nieuwe eigenaar gekregen dus ik wacht eerst even af wat er allemaal gaat veranderen smile

Ik heb nog maar één keer een andere vrouw in de keuken gezien, en op de opleiding zit maar één ander meisje.
Toen ik met de opleiding begon waren er wel meerderen meiden, maar ik was de enige die de opleiding(Niveau2) af heeft gemaakt.
Maar inderdaad, ik werk liever met mannen dan met vrouwen smile Ze zijn gewoon lekker duidelijk, haha!
SoezieQ
SoezieQ
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 8:39

kreeftje schreef:
FoolishSam schreef:Ook ik werk in de horeca smile en ga binnenkort beginnen met mn opleiding (die ik via mijn werk aangeboden heb gekregen)

Leuk! Wat voor iets doe je? En welke opleiding ga je volgen?

Ik werk bij La Place, sinds kort smile erg leuk (voornamelijk door de collega's en mogelijkheden) Welke opleiding ik ga doen weet ik nog niet, gaan ze eerst kijken wat het beste bij me past (vooropleiding, interesse enz.) gezien ze meerdere opleideingen aanbieden.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 20:58

Ik heb zelf 7 jaar achter de bar gestaan en als DJ gewerkt.
Persoonlijk vind ik het restaurant en hotel gedeelte geen moer aan. Ik heb wel in de bediening gewerkt, maar daar heb ik lang niet zoveel lol in gehad als achter de bar.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: