Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Canada/Thailand/andere leuke reizen

+3
Caro
Tinus
Jilke
7 plaatsers

Ga naar beneden

Canada/Thailand/andere leuke reizen Empty Canada/Thailand/andere leuke reizen

Bericht  Jilke zo 1 jan 2012 - 2:29

Afgelopen jaar zijn we naar Amerika, Florida geweest, en daar hebben we 2 weken rondgereden in een huurauto. We hadden de panoramic tour, een vastgelegde route met vaste hotels. Dit beviel ons erg goed, wel vastigheid, maar genoeg mogelijkheden om eigen initiatief erin te stoppen.

Nu zijn we aan het rondkijken voor dit jaar. (ja inmiddels dit jaar haha nu het 2012 is). We zijn nog niet zeker dat we op vakantie kunnen ivm eventueel verhuizen, maar zowel, dan gaan we ook goed op vakantie zijn we over uit.

We willen weer gaan rondreizen, zo'n 2 weken. Bestemming hebben we geen idee van. Ons lijkt Canada/Thailand/Maleisië/Australië/Afrika erg mooi.

Wie kan mij helpen aan leuke routes/plekken die mooi zijn? We houden voornamelijk van natuur, stukje cultuur mag ook natuurlijk.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Canada/Thailand/andere leuke reizen Empty Re: Canada/Thailand/andere leuke reizen

Bericht  Tinus zo 1 jan 2012 - 2:43

Van de landen/continenten die jij noemt kan ik alleen over Afrika meepraten. Ik heb daar een rondreis gedaan door Namibie, Botswana en Zimbabwe. Heel veel natuurlandschappen en natuurlijk veel dieren gezien. De Victoria Watervallen waren erg mooi. De mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Zou je Afrika zeker aan kunnen raden!
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Canada/Thailand/andere leuke reizen Empty Re: Canada/Thailand/andere leuke reizen

Bericht  Caro zo 1 jan 2012 - 6:54

Australië zou ik zelf niet doen voor twee weken. Dat is zo ontzettend weinig voor zon enorm en immens land. Als je dingen wil zien, moet je reizen en dat kost tijd. Met twee weken redt je dat niet. Behalve als je je beperkt tot bijvoorbeeld Sydney en een klein stukje eromheen. Maar nogmaals: dat vind ik eigenlijk zonde. De reis alleen al is minimaal 24 uur..

Wij hebben vier weken Australië gedaan en we hadden best een druk reisschema en we hebben absoluut niet alles gedaan wat er te doen was.

De overige landen die je noemt, ken ik niet.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 1 jan 2012 - 7:00

Ik zou je sowieso beperken tot 1 land, omdat 2 landen al gauw teveel is denk ik smile Canada is erg groot, ik denk dat je dat beter niet kan doen voor zo'n korte tijd als je gaat rondrijden.
Ik ben naar Zuid-Afrika gegaan, vind het wel een aanrader! Je zou dan de Gardenroute kunnen doen, ik denk dat je dan alles hebt voor een leuke vakantie met cultuur,strand,beesten,natuur

Gast
Gast

Bericht  litllejoy zo 1 jan 2012 - 22:20

Ik heb 2 weken in Thailand rondgereist.. Wij hebben gebackpackt, dus geen vastigheid maar echt alles zelf regelen.
Persoonlijk vond ik dat heerlijk, zit je nergens vast aan. Ik had wel langer dan 2 weken gewilt, maar als je echt maar 2 weken heb zou ik maar 1 land doen.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  Lady4 ma 2 jan 2012 - 5:02

Mijn collega's zijn zeer enthousiast thuisgekomen uit Zuid-Afrika. Ook twee weken en gereisd van Johannesburg naar Kaapstad. Schijnt prachtig te zijn daar.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  rapa nui ma 2 jan 2012 - 6:49

Ik vind 2 weken inderdaad vrij kort maar goed, ik probeer zelf ook altijd minimaal 3 weken te gaan. Stel dat je ivm je verhuizing toch op vakantie wilt maar niet teveel geld uit wilt geven dan lijkt me bv Thailand we een stuk goedkoper dan bv Canada. Ook door de kosten die je ter plekke maakt.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  TukTuk ma 2 jan 2012 - 7:37

rapa nui schreef:Ik vind 2 weken inderdaad vrij kort maar goed, ik probeer zelf ook altijd minimaal 3 weken te gaan. Stel dat je ivm je verhuizing toch op vakantie wilt maar niet teveel geld uit wilt geven dan lijkt me bv Thailand we een stuk goedkoper dan bv Canada. Ook door de kosten die je ter plekke maakt.

Dat zeker! In Thailand kan je voor 25/30 euro met 2 personen per dag rondkomen, inclusief reizen en allerlei luxe dingen, dat krijg je in Canada niet voor elkaar :P
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: